More

    Latest Posts

    Maserati va intra în Formula E ca nou producător din 2023

    Maserati va reveni în sportul cu motor pentru a se alătura Campionatului de Formula E ca nou producător din sezonul 2022-23, înscriindu-se pentru apariția regulamentelor Gen3.

    Producătorul italian își va încheia pauza lungă de la cursele cu un singur loc pentru a se alătura Formula E anul viitor, în parteneriat cu o echipă care nu a fost încă anunțată, asemănătoare cu DS, marca Stellantis, și acordul său cu Techeetah.

    Întrucât a devenit parte a grupului auto Stellantis la începutul anului 2021, în urma fuziunii dintre Fiat Chrysler Automobiles și Grupul PSA, Maserati urmează să lanseze o variantă electrică a mașinii sale sport MC20 înainte de planurile de a avea variante electrice pentru întreaga sa gamă până în 2025.

    Aceasta urmează planurile Stellantis, prezentate în 2021, care s-a angajat să investească 30 de miliarde de euro până la sfârșitul anului 2025 pentru a-și dezvolta interesele în electrificare.

    Pentru a-și dezvolta produsele și mai mult în domeniul sporturilor cu motor, Maserati își va dezvolta propriul grup motopropulsor Gen3 – care va genera 350 kW de putere în plus față de un grup motopropulsor frontal cu specificații standard care împinge 250 kW.

    „Marca Maserati de astăzi se întoarce în viitor, se întoarce la rădăcinile curselor.” a declarat directorul general al Maserati, Davide Grasso. „Sunt extrem de fericit și încântat să anunț că Maserati este prima marcă italiană care se alătură Campionatului de Formula E din 2023. Nu ar putea fi o modalitate mai bună de a începe noul an.”

    „Este probabil una dintre cele mai grozave zile din istoria Campionatului ABB Formula E, pentru a avea un brand la fel de iconic precum Maserati cu o moștenire de curse.” a adăugat fondatorul și președintele Formula E, Alejandro Agag.

    „Istoria incredibilă pe care o are Maserati, ca această marcă să intre în Campionatul ABB Formula E, în revoluția electrică pe care o promovăm, este cu adevărat un moment incredibil pentru Formula E.

    „Este grozav să ai o echipă italiană în Campionatul ABB Formula E. Și știi, au trecut câteva sezoane, au durat câțiva ani, dar cred că nu poate fi o marcă mai bună, o echipă mai bună să vină în campionat decât Maserati.”

    Un număr select de soluții de design hardware vor poleniza încrucișat între DS și Maserati, dar cele două mărci vor concura una împotriva celeilalte și nu vor împărtăși soluții software.

    Maserati și-a încheiat mandatul ca echipă de producători în curse cu un singur loc în 1957, după ce Juan Manuel Fangio a câștigat al cincilea titlu de Formula 1 la volanul lui 250F. Ulterior, 250F a rămas popular printre piloţi, rămânând în uz până la sfârșitul anului 1960, la punctul culminant al reglementărilor privind sistemul de propulsie de 2,5 litri.

    Marca a dezvoltat și MC12 pentru GT1, care și-a făcut debutul în campionatul FIA GT în 2004 și s-a bucurat de rezultate fantastice în categorie – extinzându-și succesul prin câștigarea primului titlu de campionat FIA GT1 în 2010.

    Mai multe ştiri despre Campionatul de Formula E găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss