ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Williams ar putea începe să folosească motoare Alpine din 2022

  După plecarea lui Cyril Abiteboul de la începutul anului și redenumirea echipei din Renault în Alpine, noi vești vin despre un posibil parteneriat tehnic...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Liderul Evans aflat sub atacul maestrului Monte-Carlo, Ogier

    Elfyn Evans a condus Rallye Monte-Carlo după a doua etapă de vineri – dar galezul a fost supus unei presiuni severe din partea campionului mondial, Sébastien Ogier.

    Evans deținea un avantaj de 7,4s față de coechipierul său de la Toyota Yaris, dar Ogier se întrevedea în oglinda lui Elfyn, după o recuperare uimitoare de la o pană, care l-a costat primul loc.

    Odată rezolvată problema de frânare care l-a împiedicat cu o zi înainte, Ogier a fost imperios pe drumurile Alpilor francezi, lângă Gap, câștigând toate cele trei teste de viteză de dimineața și urcând de pe locul cinci, pe locul unu.

    Avantajul său de 11,3s față de Evans s-a risipit după ce s-a învârtit pe pistă și a încheiat testul de deschidere de după-amiază cu roata din stânga față pe jantă. A coborât pe locul trei, cu 23,4s în urmă, dar francezul frustrat a revenit pentru a recâștiga 16,0s, câștigând testul final.

    Recuperarea lui Ogier a fost remarcabilă, având în vedere că a condus în ultima etapă cu un amestec dezechilibrat de trei anvelope de iarnă Pirelli și o anvelopă cu cuie pe mașina sa Yaris.

    „Sunt aici pentru a câștiga acest raliu – așa că îl voi câștiga”, a spus Ogier. „Am tras tare în etapa finală pentru că eram supărat. Condițiile au fost foarte dificile, cu multă ploaie și a trebuit să purtăm un pneu cu cuie pe mașină. După câțiva kilometri, a început să se miște în partea din spate. ”

    Condițiile s-au schimbat pe tot parcursul zilei, ceea ce a făcut alegerea anvelopelor foarte dificilă. Un amestec de drumuri umede și gheață a făcut loc ploii persistente și noroiului în după-amiaza de ieri.

    Evans nu a înregistrat niciodată un timp care să nu se afle în top trei și a câștigat penultimul test, dar o roată deteriorată a însemnat că a condus în etapa finală cu același mix dezechilibrat de anvelope ca și Ogier. A fost al șaselea cel mai rapid.

    „Când condițiile devin mai extreme, mai alunecoase, nu primesc încrederea de care am nevoie ca să trag tare”, a recunoscut el. „Seb a avut o zi fantastică. El și-a asumat o mulțime de riscuri și poate că eu nu mi-am asumat destul. Știm că există un mic avantaj în a rula primul pe drum, dar ca să fim cinstiți cu el, nu a fost de 16s. ”

    Liderul etapei 1, Ott Tänak, a fost cu 17,5s mai în spate, pe locul trei. Hyundai-ul i20 al estonianului a pierdut putere în virajele strânse și a fost neputincios în a respinge atacul lui Ogier pentru locul doi, în etapă finală, când ferestrele i s-au aburit.

    Kalle Rovanperä, clasat pe cea de-a patra poziție, a condus cel de-al treilea Yaris spre top patru, finlandezul aflându-se la 53,1s în spatele lui Evans. El a preluat conducerea în testul de deschidere de dimineață, dar o combinație de condiții rutiere înrăutățite progresiv și o penalizare de 10 secunde pentru sosirea târzie la SS4 l-au retrogradat în clasament.

    El a alunecat pe un câmp la începutul penultimului test, dar și-a revenit pentru a-l retrograda pe Thierry Neuville pe locul cinci, în etapa finală. Numai 6,0s au despărțit duo-ul, Neuville bucurându-se de o după-amiază mai bună, după ce s-a chinuit cu o alegere slabă a anvelopelor.

    Coechipierul său, Dani Sordo, a tras tare pentru a face parte din top șase, cu încă 50,5s în spate. El a avut puțină încredere în manevrabilitatea mașinii sale, după ce a făcut aceeași eroare de selecție a pneurilor ca și Neuville, dar o alegere ulterioară mai echilibrată l-a revitalizat pe spaniol.

    Liderul WRC2, Andreas Mikkelsen, a fost al șaptelea într-o Skoda Fabia, înaintea lui Takamoto Katsuta. Adrien Fourmaux a fost al nouălea, într-un Ford Fiesta WRC2, înaintea versiunii World Rally Car a lui Gus Greensmith, britanicul aflându-se în condiții dificile. Pierre-Louis Loubet s-a retras după ce a intrat puternic într-o stâncă cu i20-ul său, în etapa finală.

    Sâmbăta a adus un nou început cu La Bréole – Selonnet, începând ziua în întuneric, la 06.30. Saint Clément – Freissinières precede service-ul final în Gap, înainte ca repetarea testului de deschidere să înceapă lunga călătorie spre sud, până la Monaco, după 57,10 km de competiție.

    Sursa: World Rally Championship

    Photocredit: World Rally Championship

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.