More

    Latest Posts

    Katsuta îl alege pe Johnston pentru sezonul din 2022 al Campionatului Mondial de Raliuri

    Aaron Johnston îi va fi co-pilot lui Takamoto Katsuta într-un program complet al Campionatului Mondial de Raliuri FIA 2022, după decizia partenerului de lungă durată Dan Barritt de a se retrage.

    Irlandezul în vârstă de 26 de ani i s-a alăturat pilotului Toyota Gazoo Racing în ultimele runde din Finlanda și Spania, după ce Barritt s-a accidentat la spate în Estonia.

    Keaton Williams a intervenit în locul lui Barritt în Belgia, dar motive de familie l-au îndepărtat de la următoarea rundă din Grecia, Johnston a devenit al treilea co-pilot al anului al lui Katsuta.

    Barritt i s-a alăturat pentru prima dată lui Katsuta în 2016. După ce a lucrat cu Elfyn Evans la M-Sport Ford în 2017 și 2018, britanicul a revenit de partea lui Katsuta în anul următor. Ei au încheiat o jumătate de sezon remarcabilă cu un P2, cel mai bun din carieră, la Safari Rally Kenya.

    Katsuta a spus că Barritt a jucat un rol cheie în dezvoltarea sa.

    „Vreau să îi mulțumesc foarte mult lui Dan pentru sprijinul uriaș din 2016. Fără el nu aș fi obținut niciunul dintre rezultatele bune pe care le-am reușit împreună. Mi-a dat atât de multe sfaturi și am avut multe momente distractive și vom lucra în continuare îndeaproape în afara mașinii.

    „De asemenea, aștept cu nerăbdare să continui să lucrez cu Aaron. Avem deja o relație foarte bună și sunt sigur că o putem face și mai puternică pe măsură ce facem mai multe lucruri împreună”, a adăugat el.

    Johnston s-a despărțit de Oliver Solberg luna trecută.

    Perechea va pilota un nou hibrid GR Yaris WRC Rally1 în toate cele 13 runde ale sezonul următor pentru noua echipă Toyota Gazoo Racing World Rally Team Next Generation.

    „Sezonul acesta a fost foarte bun pentru mine. La început am luat-o pas cu pas și rezultatele au fost din ce în ce mai bune. Până la urmă am terminat pe podium în Kenya, ceea ce a fost un sentiment cu totul special”, s-a entuziasmat Katsuta.

    A doua jumătate a anului a fost punctată de accidente, iar Katsuta a recunoscut că a fost o perioadă grea. „Lucrurile au fost ceva mai dificile, dar învăț multe din aceste momente grele și sper că va fi o experiență utilă pentru viitor.

    „Aștept cu nerăbdare anul viitor și noua generație de mașini, care va fi foarte interesantă și provocatoare. Se vor schimba multe și sunt foarte încântat să văd cum se simte totul în mașină și, de asemenea, ce putem realiza”, a adăugat el.

    Juho Hänninen, care a desfășurat o mare parte din activitatea de dezvoltare a mașinii hibride, va continua să-l îndrume pe Katsuta. Finlandezul crede că Katsuta rămâne pe drumul cel bun către un viitor de succes.

    „Cred că ceea ce a făcut Taka anul acesta ar fi o abordare destul de bună pentru el și anul viitor – luând-o în mod constant la start și la finalul raliurilor, obținerea unor rezultate bune și creșterea încrederii”, a spus el.

    „Apoi, când se simte bine și încrezător, crește viteza și vede ce poate face cu adevărat cu mașina. Sunt cu adevărat pozitiv și aștept cu nerăbdare anul viitor.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Raliuri găsiţi AICI!

    Sursa: WRC

    Photocredit: WRC


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss