Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    GP24 Inside: Despre Simon Alex, Copilot al Echipajului Toader-Simon

    „Mulțumim GP24, pentru că ne-ați oferit această oportunitate, de a fi împreună începând de acum, că ne sunteți alături și de asemenea ne promovați. Le mulțumim tuturor partenerilor și sponsorilor pentru susținere” Unul din cei mai experimentat copilot din România, cu o vastă orientare către podium având-ul alături pe Pilotul Cristi Toader la cărma mașinii.
    Pasiunea mea pentru Motorsport, a început la o vârsta fragedă, pe la vreo 6 anișori, când m-au înscris ai mei la Casa Pionierilor din Sighetu Marmației, la secțiunea Traforaj. În prima fază mergeam la traforaj, doar ca să văd kart-urile, care erau ușa în ușa cu încăperea unde făceam noi orele de traforaj. După vreo 4-5 participări, la orele de traforaj, Casa Pionierilor fiind la 50 m de locuința noastră, mergeam singur la ore, iar într-una din zile am“greșit” ușa si am intrat la karting, unde am fost întâmpinat de către Prof. Bucsar, care m-a încurajat să continui la secția lui, acesta fiindu-mi primul îndrumător în Motorsport.Pasiunea mea a fost o surpriză pentru ai mei, deoarece la noi in familie nu a existat o tradiție legată de Motorsport.

    Am început să cochetez cu Motorsportul la vârsta de 6 anișori. Am continuat cu kartingul pana la vârsta de 17 ani, iar în această perioadă, am participat la nenumărate competiții, câștigând foarte multe dintre acestea. De la vârsta de 14 ani, alături de Prof. Bucsar, am devenit și instructor de karting, ocupându-mă cu preponderenta de copii cu vârsta pana la 10 ani. La 17 ani, am început să cochetez cu automobilismul, începând să învăț secretele acestui sport, în calitate de pilot alături de Prof. Buteanu, de la ACR Baia Mare.. A venit Revoluția, iar de aici încolo, neavând sponsori, am renunțat pentru o perioadă destul de lungă la automobilism.  Prin 2009 sau 2010, l-am cunoscut pe Șerban Tomuța, care mi-a propus să-i devin copilot, iar de aici a început cariera mea de Copil


    Tot timpul, de la o vârstă mi-am dorit să particip activ în Motorsport, deoarece întotdeauna am fost fascinat de tot ceea ce face zgomot, indiferent daca era vorba de 4 sau 2 roti. Un alt aspect este faptul că sunt dependent de adrenalina. Dacă nu m-aș da în Raliu, dacă nu aș mai sări cu parașuta, etc, nu cred că aș putea să fiu fericit, cred că toată ziua aș fi morocănos și ursuz!
    În sezonul 2020 voi continua alături de pilotul cu care suntem o echipă din 2015 – Cristi Toader, deși anul trecut am mers doar 2 etape alături de el, din lipsa de buget, restul etapelor alergându-le alături de alți 4 piloti. Pentru 2020, încercam să ne pregătim cât mai bine, deși Campionatul va începe destul de târziu, datorită pandemiei. Avem aceeași masina, dar mai bine pregătită anul acesta si încercăm din nou, după o pauza de 1 an, să prindem la sfârșitul anului podiumul general al Clasei RC3.


    În motorsport, poți sa-ți testezi anduranța sau limitele fizice, respectiv răbdarea față de pilotul care nu te asculta câteodată! -))),mai ales pe specialele cu lungimi de peste 20 de km.
    Din fericire, nu am prea avut evenimente, nu am fost  răsturnat niciodată. Încerc întotdeauna să pregătesc fiecare cursă cu maximum de seriozitate și concentrare.Întotdeauna am cerut piloților, că pe timpul probelor speciale, să fie atenți doar la mine si sa piloteze după ce avem pe dictare.Ca si evenimente, am avut doar abandonuri tehnice, dar acestea fac parte integrata din motorsport. Unele momente sunt frustrante, când știi ca ești bine poziționat si te lasă masina, dar atât in viata, cat si in motorsport, trebuie sa știi sa si pierzi, nu numai sa câștigi!Motto-ul meu in viata este: Nu acela este om de afaceri, care numai câștiga, ci cel care, pe lângă câștig, știe sa si piardă!
    Da, foarte simplu: adrenalina.


    • Pe cei ce vor să înceapă acest sport, îi sfătuiesc să aibă multa răbdare, dar ți  voință de fier, deoarece, în acest sport, niciodată nu are să fie ușor. Să nu renunțe niciodată în a-si urma visele, cu toate dificultățile și piedicile pe care le vor întâlni, iar mai târziu vor veni și rezultatele așteptate.
      De felul meu, nu sunt o persoana emotivă. Abia aștept să mă văd la linia de Start și să încep să-i dictez pilotului. Sunt foarte concentrat, așa ca emoțiile nu-și mai au locul, consider că dacă te lași pradă emoțiilor, există riscul să greșești, ce poate duce la situații neplăcute.
      OBIECTIVE  2020:
      -TITLUL DE CAMPIONI SAU VICECAMPIONI NAȚIONALI LA CLASA RC3.
      -CLASAREA ÎN PRIMELE 20 DE ECHIPAJE, ÎN CADRUL CLASAMENTULUI GENERAL CNRD.
      -PODIUMUL GRUPEI LA SLALOM PARALEL ȘI CLASAMENT GENERAL.
      -PARTICIPAREA LA UNA  SAU  DOUĂ  ETAPE INTERNAȚIONALE.

    Sursa: GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)

    Photocredit: RallyZoom.ro


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss