More

    Latest Posts

    FIA colaborează cu echipele din WRC pentru a face față temperaturilor mai ridicate în mașinile Rally1.

    Problema a apărut la WRC Raliul Portugaliei de săptămâna trecută, unde vremea caldă și umedă s-a combinat cu designul noilor mașini Rally1 pentru a crea temperaturi extrem de dificile în cockpit, pe care mai multe echipaje le-au considerat nesigure.

    Temperaturile crescute din habitaclu sunt cauzate de faptul că evacuarea de gaze de eșapament a fost mutată din poziția centrală în partea dreaptă a mașinii, sub locul unde stă copilotul. Prin urmare, copilotul a avut de suferit în special din cauza căldurii crescute în Portugalia, ceea ce a dus la mai multe plângeri. Condițiile erau atât de grele încât au fost raportate cazuri în care tălpile cizmelor copilotului au început să se topească. Takamoto Katsuta de la Toyota Gazoo Racing s-a numărat printre cei care au evidențiat efectul căldurii excesive din interiorul mașinii.

    WRC

    „Nu a fost atât de plăcut și miroase atât de urât pentru că se topește ceva în mașină”, a declarat Katsuta după etapa 15 de la sfârșitul săptămânii trecute. FIA a reacționat la această situație în această săptămână, în condițiile în care WRC va vizita luna viitoare raliuri desfășurate în condiții tradițional mai calde în Sardinia și Kenya. O serie de propuneri pentru a contracara temperaturile din cockpit au fost prezentate miercuri Comisiei WRC, iar FIA a confirmat astăzi presei că există „un sprijin puternic pentru a lua măsuri urgente”.

    „O serie de propuneri au fost prezentate membrilor Comisiei WRC miercuri, 25 mai, pentru a aborda provocările legate de temperaturile din cockpit experimentate la Raliul Portugaliei săptămâna trecută și pentru a încuraja echipele de constructori să folosească întreaga gamă de opțiuni oferite de regulament”, se arată într-un comunicat al FIA remis presei. „Unele dintre aceste propuneri necesită sprijinul Comisiei de omologare”.

    WRC

     

    „Comisia WRC și-a exprimat sprijinul ferm pentru a lua măsuri urgente. Echipa tehnică de la FIA și producătorii lucrează acum împreună pentru a găsi soluții care să ajute la rezolvarea acestor probleme înainte de următoarele evenimente Rally Italia Sardegna și Safari Rally Kenya”. Detaliile propunerilor și ce modificări exacte pot face echipele la mașini înainte de vizita de săptămâna viitoare în Sardinia nu sunt clare în acest moment.

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Rally Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss