More

    Latest Posts

    FIA publică modificările la regulamentul WRC Rally1 hybrid.

    FIA a dezvăluit modificările aduse regulamentului sportiv al Campionatului Mondial de Raliuri (WRC) pentru a limita daunele provocate de defecțiunile unităților hibride pentru concurenții din Rally1.

    Hyundai Motorsport și Toyota Gazoo Racing au solicitat modificări la noul regulament hibrid Rally1 după ce Ott Tanak și Elfyn Evans au fost nevoiți să se retragă din Raliul Suediei de luna trecută din cauza unor defecțiuni la unitatea hibridă standard de 100 kW.

    Ott Tanak se lupta pentru victorie în Raliul Suediei când unitatea sa hibridă a afișat o lumină roșie de avertizare care a obligat echipa sa Hyundai Motorsport să retragă mașina din motive de siguranță. Aceasta a fost prima dată în era Rally1 când o problemă la o unitate hibridă a afectat rezultatul unui eveniment.

    FIA

    Noul director de raliuri al FIA, Andrew Wheatley, a confirmat presei că propunerile de modificare a regulilor pentru a rezolva incidentele vor fi discutate la reuniunea al Consiliului Mondial al Sporturilor cu Motor de sâmbăta trecută. Ca urmare, FIA a ratificat o reducere a penalizării acordate echipajelor care repornesc după ce s-au retras din cauza unei probleme hibride.

    Începând cu runda WRC din Raliul Croației de luna viitoare, se va impune o penalizare de două minute pentru echipajele care ratează un start de etapă din cauza unei probleme cu sistemul hibrid, în loc de penalizarea standard de 10 minute care era aplicată anterior. Reducerea penalizării ar trebui să permită echipajelor să fie în măsură să lupte pentru puncte în campionat dacă o problemă cu sistemul hibrid obligă o echipă să retragă o mașină.

    Sancțiunea standard pentru nerespectarea unei probe este de 10 minute, dar Consiliul Mondial al Sporturilor cu Motor al FIA a modificat-o la sfârșitul săptămânii trecute pentru orice echipaj forțat să se oprească dacă sistemul de siguranță de pe unitatea hibridă a unei mașini de Rally1 trece de la verde la roșu. O lumină roșie înseamnă că un concurent trebuie să se retragă imediat din etapă, dar poate reporni a doua zi dacă este instalată o unitate hibridă de înlocuire.

    Evans

    „Penalizarea pentru reluarea startului după un abandon ca urmare a unei probleme de siguranță la unitatea hibridă Rally1 care funcționează în limitele toleranțelor definite permise a fost stabilită la două minute pentru fiecare probă ratată, în loc de penalizarea normală de 10 minute”. Decizia a făcut parte din prima dintr-o serie de propuneri bazate pe constatările și evaluările din primele două etape ale erei hibride din Campionatul Mondial de Raliuri FIA, la Monte-Carlo și Suedia, se arată într-un comunicat al FIA.

    FIA a confirmat că, în cazul unor probleme cu sistemul hibrid în timpul probelor speciale, pentru a permite echipajelor din WRC să identifice punctele de service și să încerce să repare defecțiunea, au fost create semne personalizate cu literele HEV pe fond albastru.

    Echipele WRC care concurează la clasa Rally1 vor primi, de asemenea, o zi suplimentară de teste, în urma unei consultări între FIA și constructori, pe baza ciclurilor inițiale de dezvoltare a mașinilor Rally1.

    • Mai multe știri despre World Rally Championship găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Rally Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss