More

    Latest Posts

    Diriyah E-Prix: Mortara câștigă pentru Venturi după un Safety Car târziu

    Eduardo Mortara a câștigat a doua cursă intensă de Formula E de la Diriyah, învingându-l pe Robin Frijns în timp ce o mașină de siguranță a neutralizat punctul culminant al cursei.

    Mortara l-a depășit pe coechipierul lui Venturi, Lucas di Grassi, în virajul 18, pe fondul unei bătălii furioase între alergătorii din față, apoi a trebuit să rețină avansurile lui Frijns – care îl depășise pe di Grassi în turul 29 în încercarea sa de a lua victoria. Dar o mașină de siguranță pentru Alexander Sims, care a lovit peretele în Virajul 6 și s-a oprit, a strâns terenul – probabil mai mult decât se aștepta, deoarece câmpul a fost oprit momentan în vârful dealului, când mașina de siguranță a așteptat vehiculul de recuperare.

    Dar, pe măsură ce ceasul a trecut de pragul de 41 de minute, nu s-a adăugat niciun timp – iar progresul lent al curățării mașinii lui Sims din vârful circuitului nu a oferit nicio oportunitate pentru altceva decât o cursă din ultimul viraj până la final – în care Mortara a navigat cu ușurință pentru a treia sa victorie în Formula E. Mortara a debutat alături de polesitter-ul Nyck de Vries pe grilă, dar olandezul a rezistat în primul tur și părea probabil să obțină două victorii succesive după ce a câștigat cursa de ieri de la Diriyah.

    De Vries a navigat în prima rafală de utilizări ale modului de atac, conducându-i pe Mortara și di Grassi prin zona de activare pentru a rămâne înainte. Dar di Grassi a optat pentru o a doua activare timpurie, luându-și lovitura de putere suplimentară în turul 12 și depășindu-l pe Frijns – care a încercat să-l acopere într-un tur mai târziu. Mortara a urmat exemplul, căzând în urma lui di Grassi, dar de Vries a ales să-și salveze propriul mod de atac – lăsându-l vulnerabil la avansurile lor cu un deficit de 30 kW.

    Di Grassi a făcut apoi o mișcare asupra lui de Vries îndreptându-se spre virajul 18, încercând să ia linia exterioară, dar de Vries a frânat mai târziu și a încercat să-l bată pe campionul din 2016-17. Cei doi au ajuns să ia contact de două ori la chicane, cu di Grassi străpungându-și drumul înapoi după ce ambii au fost lăsați în run-off, pretinzând conducerea pentru eforturile sale – deși cu o investigație FIA ​​care planează asupra mișcării.

    Mortara

    Mortara l-a eliminat apoi pe de Vries în turul următor, deși mai curat decât a putut reuși coechipierul său, deoarece de Vries a continuat să reziste impulsului de a li se alătura în modul de atac. Apoi, Venturi-urile și-au schimbat locurile, în timp ce Mortara l-a depășit pe di Grassi pentru a pretinde conducerea. Deși Frijns a început să urmărească, pilotul Envision a fost momentan preocupat de haita de urmărire formată din Andre Lotterer, Jean-Eric Vergne și Jake Dennis – pierzând un loc în turul 18, în timp ce Lotterer și-a pus mașina aproape pe frână pentru a sta între Frijns și de Vries înainte.

    Frijns l-a depășit pe Lotterer două tururi mai târziu, bătălia lor dându-i lui Vries puțin timp de respirație – deși nu suficient pentru a menține locul al treilea, când Mercedes a intrat în sfârșit în modul de atac în turul 22. Dar de Vries, incapabil să-i dea o mișcare de coeziune lui Frijns, l-a văzut curând pe Jean-Eric Vergne apropiindu-se în oglinzile sale – iar Vergne a fost puternic în eforturile sale de a-l depăși pe de Vries în locul său favorit de la virajul 18, obținând revenirea pe măsură ce rivalul său mergea adânc în zona de frânare și glisând în virajul următor.

    Acest lucru l-a pus pe de Vries într-o poziție compromisă pentru următoarele viraje, oferindu-le un avantaj lui Lotterer, Dennis, coechipierul Stoffel Vandoorne și Oliver Rowland. Mutarea lui Frijns pe lângă di Grassi a fost suficient de bună pentru locul doi, deoarece di Grassi s-a asigurat că doi piloți Venturi au urcat pe podium. Lotterer l-a depășit pe Vergne pentru a ocupa locul al patrulea, fără a suferi din cauza problemelor de management al energiei care l-au lăsat să se lupte în prima cursă, iar Dennis l-a urmat pe Lotterer și a ocupat locul cinci.

    Vergne a terminat pe locul șase în fața lui Vandoorne, care și-a revenit după ce a fost eliminat în faza grupelor de calificări pentru a termina pe locul șapte, cu Rowland urmărit îndeaproape. Wehrlein i-a făcut o nouă mișcare lui de Vries pentru a agrava nefericirea campionului în exercițiu, pretinzând locul nouă și asigurându-se că ambele Porsche au făcut punctele. Mitch Evans a ratat punctele, la fel ca și impresionantul începător Oliver Askew – care a câștigat într-o luptă fenomenală cu Antonio Felix da Costa.

    • Mai multe știri despre Campionatul de Formula E găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss