Norris consideră că nu va fi foarte ușor pentru McLaren să se adapteze puterii Mercedes

Fanii au deja așteptări, în ceea ce privește performanța McLaren F1 Team, în sezonul din 2021. Majoritatea așteptărilor sunt legate de noua distribuție –...
More

    Bmw E30 facelift-Episodul 2

    Daniel Chiva, pilot de drift la clasa semipro, aduce un concept nou in motorsportul romanesc cu un proiect de „Facelift for car”.

    Planul a inaintat, astfel, astazi va prezentam episodul 2 din proiectul sau :

    Episodul 2 – FAIL NR 1.

     

    Daniel Chiva :

    „Am reusit intr-un final sa umplem toata partea din fata de spuma. Si ? De aici ? Incotro ? Am pus mana pe un fierastrau manual si m-am apucat sa tai surplusul de spuma. Cate un pic, cate un pic , am eliminat zonele cu prea multa spuma . Acum , proiectul initial il aveam , dar nu intelegeam de unde sa ne apucam, de unde sa dam niste cote, de unde sa facem masuratori ? ? ? Numai intrebari fara raspunsuri. Toata aceasta harababura cu taiatul spumei a durat aproape doua zile pe partea din fata. De aici si prima senzatie ca nu vom termina proiectul asa cum ne-am propus. Am incercat sa fiu totusi optimist si sa iau partea frumoasa a lucrurilor si sa merg inainte.

     

    La zona de portbagaj si aripi spate, baietii lucrau de zor , parca parca se miscau mai repede la aceea zona a masinii. Intr-un fel sau altul ma bucuram sa vad progrese, asta nu insemna decat ca ei vor termina si voi primi mai mult ajutor la partea din fata. Ca idee, nu voiam sa modificam mare lucru la spatele masinii, voiam doar sa il facem cu overfendere incluse (nedetasabile) dintr-o bucata, cat mai flexibile si cat mai usoare.

     

     

    FAIL NR 1 – dupa ce am taiat o mare parte din spuma, am costat in continuare ca imi este greu cu masuratorile, ca nu se pupa proiectul de care discutasem, cu ce avem in garaj… primul esec a venit cand ne-am dat seama ca daca vrem sa vindem acest body kit complet , vom avea nevoie de o grila executata corect si fara prea multe modificari de adus. Cea originala costa undeva la 400 euro, deci exclus. Am cautat , si intr-un final am gasit ceva care semana cu ce voiam noi… Grila de gold 2 sport, cu un singur far. Zis si facut , am comandat , a venit, am montat-o pe pozitia normala cum ar trebui sa vina grila, dupa care am pus-o si cu susul in jos si ??? FAIL … arata botul masinii ca o broasca…sau a ceva… nu stiu a ce… Las pozele sa vorbeasca .

     

    Va mulțumesc / Thank you ”

    Foto :Daniel Chiva

     

    Urmează episodul 3 , tineti -ti aproape pentru a vedea în continuare cum va progresa acest proiect.

    Sursa: Daniel Chiva

    Photocredit: Daniel Chiva

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.