Latest Posts

Bagnaia iese învingător la Valencia şi Rossi își ia rămas bun de pe locul 10

Vizualizări: 11534

O a patra victorie în 2021 pentru Bagnaia ajută echipa Ducati Lenovo să câștige titlul echipelor, în timp ce The Doctor se înclină cu stil.

Pentru a patra oară în 2021, Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) a câștigat, în timp ce italianul a condus acasă un istoric Ducati 1-2-3 la Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana, cu Jorge Martin (Pramac Racing) și Jack Miller ( Ducati Lenovo Team) câștigând podiumuri.

Cursa va fi amintită pentru totdeauna ca ultimul dans al lui Valentino Rossi (Petronas Yamaha SRT), iar Doctorul a livrat un P10 în apariția sa de rămas bun în MotoGP în fața unei mulțimi aglomerate pe Circuitul Ricardo Tormo. Danilo Petrucci (Tech3 KTM Factory Racing) a văzut steagul în carouri de pe locul 17, câștigătorul Italiei de clasă premieră își ia rămas bun și de la cursele de Grand Prix într-o duminică emoționantă la Valencia.

Polesitterul Martin a luat holeshot-ul în primul viraj, pe locul patru, Mir a avut un început excelent pentru a-l învinge pe Bagnaia, cu Miller pe locul doi. Rossi a făcut un început bun și a urcat pe locul 9, campionul mondial Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) a fost pe locul 6.

Miller s-a aruncat apoi în interiorul lui Martin la virajul 1 din turul 2 pentru a lua conducerea, dar a fost de scurtă durată. Martin și Mir au trecut în turul 2, Miller a coborât pe locul al treilea, apoi a fost al patrulea, apoi al cincilea – australianul a revenit după o scurtă conducere.

Suzuki-urile încărcau greu. Mir îl hărțuia pe Martin, înainte ca Pecco să folosească apoi mormăitul superior al GP21 pentru a-l elimina pe locul doi pe fostul campion. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) s-a furișat apoi pe lângă Mir la Virajul 6 în turul 3, în timp ce primii patru – Martin, Bagnaia, Rins și Mir – au început să creeze un decalaj față de acum locul cinci, Quartararo. Miller era pe locul 6.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cursa s-a reglat apoi, pe măsură ce primii țineau stația, dar Martin, Bagnaia și Rins erau acum cu 0,7 secunde în fața lui Mir. După câteva tururi de urmărire a campionului mondial, Miller a revenit lângă Quartararo și a ajuns pe locul 5, deoarece Rins a stabilit cel mai rapid tur al cursei.

Cu toate acestea, la virajul 6 din turul 11 ​​din 27, Rins era jos. Spaniolul și-a ascuns partea din față a GSX-RR-ului său în pietriş,lăsându-l pe colegul lui Mir pe locul al treilea. Rossi era acum pe locul 10, cu 0,6 secunde mai jos față de Enea Bastianini (Avintia Esponsorama), care, așa cum stau lucrurile, pierdea coroana de Rookie of the Year cu Martin în frunte.

Bagnaia roiește pe tot spatele lui Martin și cu 12 tururi rămase până la final, la virajul 14, Pecco a bătut cu putere. Acum, cu puțin aer limpede, ce ar putea face italianul? Cel mai rapid tur a fost trântit de Bagnaia, un 1:31.042s.

Mentorul său, Rossi, era încă pe locul 10, cu 11 tururi rămase până la final, dar primul campion mondial al Academiei VR46 și colegul star Yamaha Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP) chiar în spatele lui. Mai în urmă, Petrucci a ocupat locul 17 la apariția sa de rămas bun.

Martin nu-l lăsa pe Pecco să se îndepărteze. În două tururi consecutive, Martin a fost mai rapid decât Bagnaia, iar cu o secundă în urmă, Miller a luat P3 de la Mir la Virajul 2. Era un Ducati 1-2-3 cu opt tururi rămase până la final, istoria era în cărți pentru fabrica din Bologna. Și Miller nu terminase încă. Miller era cu 1,3 secunde în urmă când l-a depășit pe Mir, dar cu cinci tururi până la final, Miller era la doar 0,7 secunde de țevile de eșapament ale lui Martin.

Au mai rămas două tururi în 2021. Pecco a avut o distanță de 0,8 secunde față de Martin, acum, dezvăluind probleme pentru Pecco, a fost o luptă pentru al doilea. Miller era mai aproape ca niciodată de Martin, dar începătorul ținea ferm.

Bagnaia a trecut linia pentru a câștiga pentru a patra oară în 2021, cu Martin câștigând coroana de Rookie of the Year cu un P2 – al patrulea podium al său. Miller, pe locul trei, ajută echipa Ducati să facă istorie cu primul lor 1-2-3 în MotoGP. În plus, P1 al lui Bagnaia și P3 al lui Miller îi ajută pe Ducati să ia campionatul pe echipe, adăugând coroana de constructori.

Bagnaia iese învingător la Valencia şi Rossi își ia rămas bun de pe locul 10

Mir s-a menținut pe P4 cu doar 0,2 secunde în cele din urmă, în timp ce Quartararo pretinde P5 pentru a încheia un sezon câștigător al titlului pentru francez. Johann Zarco (Pramac Racing) s-a clasat pe locul 6, Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) pe locul 7, iar locul 8 al lui Bastianini nu era suficient de bun pentru titlul de Rookie of the Year – nouă puncte îi împart pe italian și pe Martin. Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) s-a luptat în ultimele etape și a alunecat pe locul 9, terminând cu un loc înaintea lui The Doctor.

Valentino Rossi a luat locul 10, de unde a început, pentru a se înclina cu stil. Nu există suficiente superlative pentru a descrie cariera strălucitoare de Grand Prix a italianului, deoarece unul dintre cele mai mari simboluri sportive din lume își ia rămas bun de la sportul pe care îl iubește și de la sportul care îl iubește. Grazie Vale, de la milioane de fani din întreaga lume.

Bagnaia iese învingător la Valencia şi Rossi își ia rămas bun de pe locul 10

Morbidelli a trecut linia la mai puțin de o secundă distanță de Rossi, deoarece italianul își propune acum să fie pe deplin în formă pentru 2022, Andrea Dovizioso (Petronas Yamaha SRT) a avut un sfârșit de săptămână bun al sezonului pentru a termina pe locul 12, în timp ce Alex Marquez (LCR Honda Castrol) ), Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) și Iker Lecuona (Tech3 KTM Factory Racing) de la WorldSBK (Tech3 KTM Factory Racing) iau acasă punctele finale din 2021.

Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) s-a alăturat lui Rins pentru a suferi un DNF la Valencia, pilotul japonez a fost perfect în regulă după accidentul de la virajul 6.

Și asta, după cum se spune, este tot. Cortina coboară în 2021, așa cum îi spunem ciao icoanei care este Valentino Rossi. Numărul 46 va fi de neînlocuit pe pistă și în afara ei în 2022 și mai departe, dar MotoGP nu ar putea fi într-un loc mai bun. Următoarea generație este aici, moștenirea lui Rossi va trăi cu Academia sa VR46 și noua echipă MotoGP, deoarece Yamaha și Quartararo își propun să-și apere titlul împotriva unei mulțimi de motociclete și piloți incredibili. Ce an.

Top 10:
1. Francesco Baganai (Ducati Lenovo Team)
2. Jorge Martin (Pramac Racing) + 0.489
3. Jack Miller (Ducati Lenovo Team) + 0.823
4. Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) + 5.214
5. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 5.439
6. Johann Zarco (Pramac Racing) + 6.993
7. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) + 8.437
8. Enea Bastianini (Avintia Esponsorama) + 10.933
9. Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) + 12.651
10. Valentino Rossi (Petronas Yamaha SRT) + 13.468

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiţi AICI!

Sursa: MotoGP
Photocredit: MotoGP
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

MotoGP

Latest Posts

Don't Miss