Latest Posts

Aston Martin și BMW primesc beneficii în schimbarea BoP post-calificării la Le Mans

Vizualizări: 15930

Aston Martin si BMW au primit o reducere în greutate și un plus de turbo-boost în ajustarea la nivel de clasă GTE-Pro Balance of Performance în ajunul celor 24 de ore din Le Mans.

Perechea de noi generații Vantage GTE va rula cu 10 kg mai ușoară decât au făcut-o în calificări, în care cea mai rapidă mașină a producătorului britanic a furat cinci secunde în afara ritmului.

Ei au primit, de asemenea, un raport de turbo mai mare, care marchează cea de-a doua ajustare pentru Astoni în săptămâna cursei.

Aston Martin Racing a sugerat anterior o reevaluare a BoP după ce ambele mașini s-au luptat pentru ritm la Ziua de Teste înainte de eveniment.

O versiune actualizată a fost lansată marți înainte de a se califica, deși Vantages a continuat să curgă în partea de jos a clasamentului, deoarece Porsche a condus ori înainte de Ford și Ferrari.

Toate mașinile, cu excepția modelului Ferrari 488 GTE Evo, au fost afectate de ajustările în greutate în cadrul măsurii post-calificare, în timp ce nu s-au făcut alte revizuiri.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

BMW M8 GTE, care împreună cu Aston este pregătit să-și facă debutul la Le Mans în acest weekend, a primit și o pauză de 10 kg.

Porsche 911 RSR, care a blocat primul rând la calificarea cu un tur record, a fost înmânat cu o creștere de greutate de 10 kg, cu 8 kg adăugat la cvartetul modelului Ford GT de la Chip Ganassi.

Cele două Corvette C7.R vor rula cu 5 kg mai ușoare, singura ajustare la Ferrari fiind o creștere de 1 litru a capacității de combustibil.

De asemenea, FIA a limitat autoturismele GTE-Pro pentru a încheia nu mai mult de 13 tururi în etapa finală.

În cursa, GT-uri se limitează la un maxim de 14 tururi intre alimentirele, cu excepția cazului de primul stint în care se solicită o maxim de 11 tururi.

Ajustări ale greutății în GTE-Am

În GTE-Am, ambele generații anterioare Aston Martin Vantage GTE și Porsche 911 RSR au fost afectate de BoP actualizat.

Dupa completarea celor trei locuri de top pe grilă, Porsches va avea obligația de a transporta încă 10 kg, în timp ce Astonii au primit o deducere de 10 kg.

Într-o situație similară celei din categoria Pro, cea mai rapidă etapă a lui Aston Martin GTE-Am a fost cu trei secunde mai lent decât timpul Porsche.

Ferrari 488 GTE nu a fost afectat de ultima hotarare.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss