More

    Latest Posts

    Alpine dezvăluie ambițiile WRC și Dakar

    Alpine și-a dezvăluit ambiția de a reveni la Campionatul Mondial de Raliuri și de a participa, de asemenea, la Raliul Dakar în viitor.

    Producătorul francez de mașini are o istorie bogată în raliuri, concurând în WRC cu emblematicul său A110 în anii 1960 și 1970. Recent, a revenit în arenă cu o versiune de raliu a noului său model A110, care este eligibil pentru a concura în clasa R-GT. Vorbind cu presa selectată la lansarea Alpine săptămâna aceasta, Luca De Meo CEO-ul Renault a confirmat că brațul de sport cu motor al mărcii, Alpine, este interesat să se întoarcă în WRC cu un vehicul electric.

    Rapoartele din Franța au indicat că noul Alpine A5 ar putea oferi mărcii un model în care să se bazeze un viitor challenger WRC. De Meo a fost tare în legătură cu orice plan în jurul Raliului Dakar, care s-a bucurat recent de o renaștere cu Audi, cea mai recentă marcă care a lansat o intrare în fabrică.

    Team Audi

    „Sunt interesat să explorez, rămâne de văzut dacă putem găsi condițiile potrivite pentru a participa la Campionatul Mondial de Raliuri, dar vreau să o fac cu o mașină electrică, ceea ce nu este posibil în zilele noastre. Și vreau să fac și Dakarul”, a spus De Meo, potrivit rapoartelor din presa franceză. În prezent, WRC nu permite vehicule complet electrice, deși campionatul a făcut anul acesta primul pas în această direcție odată cu lansarea regulamentului Rally1, construit în jurul vehiculelor cu motor hibrid.

    Toyota, Hyundai și Ford prin M-Sport s-au angajat să respecte noile reguli hibride pentru următorii trei ani. Cu toate acestea, se știe că FIA îndeamnă WRC să ia deja în considerare următorul set de reglementări care ar putea intra în vigoare încă din 2025 pentru a se asigura că WRC rămâne relevant în rândul tendințelor auto și poate atrage mai mulți producători. Noul vicepreședinte al FIA, Robert Reid, a declarat presei că există mai multe opțiuni pe care WRC trebuie să le ia în considerare pentru următorul său set de reguli, inclusiv o posibilă trecere la mașini electrice sau alimentate cu hidrogen.

    Marca-mamă a Alpine, Renault, a dezvăluit deja planurile de a reveni la raliuri prin noua clasă Rally3, confirmând că va dezvolta un challenger cu tracțiune integrală care va fi lansat la începutul anului viitor. „Vine în câteva săptămâni pentru primul test”, a spus directorul Renault Customer Racing, Benoit Nogier. „După cum vă puteți imagina, încă descoperim puțin această nouă categorie, dar muncim din greu – este bine să avem prima mașină Renault cu tracțiune integrală.”

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Raliuri găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss