Latest Posts

Aitken explică coliziunea înfricoșătoare avută cu Ghiotto

Vizualizări: 14333

Jack Aitken a dezvăluit că o pană a provocat coliziunea sa de mare viteză cu Luca Ghiotto, care a pus capăt devreme cursei de sprint de la Sochi. Aitken și Ghiotto se luptau pentru a patra poziție în turul 21, când pilotul Hitech a pornit un lanț de evenimente făcând o mișcare către rivalul său de la Campos în virajul 2.

Înainte de coliziunea care a determinat încheierea cursei, a existat un contact ușor între cei doi șoferi, care a provocat o puncție pe pneul din dreapta-spate pe Campos-ul lui Aitken, lucru care nu era ușor vizibil pe camerele TV.

Acest fapt l-a lăsat pe pilotul britanic neputincios, contactul lăsându-l pe pilotul Hitech suspendat în aer înainte de al trimite direct în bariere.

Ambele pneuri din partea stângă a monopostului lui Aitken au fost smulse în incident și el însuși s-a aruncat în bariere la câțiva metri distanță de monopostul distrus a lui Ghiotto.

Ambii piloți au scăpat nevătămați, dar monopostul lui Ghiotto a luat foc mai târziu, probabil din cauza unei scurgeri de ulei cauzată de amploarea impactului, în timp ce Campos-ul lui Aitken a suferit și el daune semnificative.

Cursa a fost oprita imediat de steagul roșu și nu a mai fost reluată, deoarece administratorii au ajuns la concluzia că nu a fost suficient timp pentru a repara barierele cu Marele Premiu de Formula 1, programat puțin mai târziu.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Rezultatele au fost declarate de la sfârșitul turului 5, ceea ce le-a permis lui Aitken și Ghiotto să rămână clasați – cei doi terminând pe locul patru și respectiv pe locul cinci.

Vorbind după cursă, Aitken a dezvăluit că a încercat să încetinească atunci când și-a dat seama că a avut o pană, dar în cele din urmă acest lucru nu a fost suficient pentru a preveni o coliziune cu Ghiotto.

„Așa că Luca și cu mine ne luptam în virajul 2, am ieșit și eram în interiorul celui de-al 3-lea, am simțit o atingere foarte mică pe spate și o jumătate de secundă după aceea pur și simplu nu mai puteam ține monopostul pe circuit și am simțit că spatele pierde presiune.”

„În acel moment am început să încetinesc, putem vedea în date faptul am redus viteza puțin.”

Aitken a spus că a simțitva avea un impact uriaș asupra barierelor în momentul în care s-a ciocnit cu Ghiotto, dezvăluind că mergea cu aproximativ 230-250 km / h când l-a lovit pe italian.

„Adică am simțit că monopostul pierde controlul”, a spus el. „Mi-am dat seama cam ce se va întâmpla. În primul rând, l-am atins pe Luca pentru a doua oară și de obicei nu ai mult timp să te gândești la situații.

„Dar înainte de a lovi barierele și de a intra dedesubt, mi-am dat seamava fi destul de rău. A am fost foarte norocoși am reușit ne îndepărtam rapid de locul accidentului. Dar da, a fost înfricoșător.”

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss