Latest Posts

#8 Toyota de Alonso, Nakajima si Buemi pe Pole pentru 6 ore de Fuji, Japonia

Vizualizări: 23320

Update: Toyota a confirmat că # 8 TS050 HYBRID de Fernando Alonso, Kazuki Nakajima și Sebastien Buemi vor porni de la Poziția Pole în 6 ore de mâine de la Fuji, deoarece timpul obtinut de numărul 7 a fost revocat după turul de calificare. Sa înțelege că numărul 7 va începe din spatele câmpului LMP1, ca urmare a faptului că Jose Maria Lopez (a cărui tură a fost șters) a finalizat doar un turneu de zbor, deci nu are timp de rezervă validat.

Update 2: Penalizarea a fost cauzată după ce Jose Maria Lopez a depășit limita de viteză a linea boxelor la Qualifying (68,7 km / h față de limita de 60 km / h – amenda este de 900 de euro și “revocarea tuturor timpilor de ture obținute de pilot”

Toyota nu va contesta decizia.

Toyota lui Gazoo Racing TS050 HYBRIDs au blocat prima linea de pe grila pentru la 6 Ore de Fuji 2018.  Toyota#7 în fața #8 la locul de sus și punctul suplimentar pentru pole după Sebastien Buemi a avut cel mai rapid tur de circuit șters pentru limitele track-ului.

Fernando Alonso a stabilit cel mai rapid tur al sesiunii la începutul segmentului prototip, la 1: 23.437, plasând numărul # 8 pe pole provizoriu. Sebastien Buemi a stabilit apoi un timp suficient pentru a menține automobilul în momentul de față cu 0,009, dar ulterior a fost eliminat, forțând francezul să stabilească un nou tur de calificare.

El nu și-a putut replica timpul, totuși, mai târziu în sesiune, și a reușit să obțină doar 1: 24.094, ceea ce a condus la o medie de duo de 1: 23.648, într-o zecime de pol.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

“Cred că Jose a avut o tură destul de bună și am păstrat aceleași anvelope”, a spus Kobayashi. “Circuitul nu sa îmbunătățit la fel de mult cum ne-am așteptat, dar este încă destul de bun. Pentru Seb este ghinion să ai un timp de turneu șters. Am avut un pic de noroc, dar asta e doar o calificare. Să vedem ce se întâmplă mâine.

În spatele celor două Toyota, #1 Rebellion Racing R-13 a stabilit un 1: 24.395, venind într-o secundă din timpul polului #7. R-13 va începe pe locul patru înaintea primului SMP Racing BR1 – care a ajuns puțin peste o secundă înapoi de la Toyota #7 cu 1: 24.744.

Anthony Davidson, fostul Toyota LMP1 a strălucit în LMP2, stabilind timpul cel mai bun pentru clasa “DragonSpeed” cu un tur de 1: 28.011, care a pus bazele timpului combinat de 1: 28.906 al echipei după ce Roberto Gonzalez a stat în spatele volanului .

Cele două modele ORECA ale lui Jackie Chan DC Racing, numărul #37 care conduce #38, a intrat în clasa a doua și a treia în clasă, cu câștigătorii recent încoronați la Le Mans în Signatech Alpine, ocupând locul patru.

– A fost foarte bun, spuse Davidson. “A fost cel mai bun moment când am condus mașina cu combustibil scăzut și anvelope noi. A fost un sentiment foarte bun. ORECA este o mașină mult mai provocatoare decât LMP1, deoarece nu aveți instrumentele necesare pentru a vă ajuta. ”

În GTE Pro, a fost o primă poziție în pole pentru Aston Martin Racing, Vantage AMR, Marco Sorensen și Nicki Thiim în topul #95 cu un timp de 1: 36.275, grație unui 1: 35.854 de la Thiin și 1: 36.302 de la Sorensen.

“Este atat de frumos, atat de emotional, de primul pol pentru noua masina”, a spus Thiim. “Este minunat să ajungi încet cu mașina nouă. Înseamnă atât de mult pentru noi, se pare că putem ajunge în sfârșit. ”

Acesta a fost incredibil de strâns în clasă, cu patru marques în primele cinci, și doar 1.016 care separă toate cele 10 mașini.

În al doilea rând, în cadrul sesiunii au fost cele 82 de echipe BMW MTEK M8 GTE, Tom Blomqvist și Antonio Felix Da Costa 1: 36.275 care au asigurat cea mai bună performanță de calificare a mașinii în WEC până în prezent.

Făcându-l pe Aston Martins în top trei, Alex Lynn și Maxmime Martin erau în clasamentul #97, duoul stabilindu-se la 1: 36.362, doar 0.269 în afara timpului.

În spatele, #67 Ford calificat al patrulea, înaintea #71 AF Corse Ferrari pe locul cinci. Cel mai bun dintre Porsches, RS 91 911 RSR, a ajuns pe locul opt, aproape șapte zecimi de la punctul de referință al lui #95.

Porsche a avut mai multe norocuri în GTE Am fost, însă, Dempsey Proton Racing 911 RSR de Matteo Cairoli și Satoshi Hoshino, care au reușit să obțină un timp combinat de 1: 38.336, împingând # 98 Aston Martin Racing Vantage la secundă, marcă de a pretinde un dublu pol.

“Hoshino a făcut-o astăzi”, a spus Cairoli. “Nu am putut să-mi pun un tur pe aripi astăzi. Sunt atât de fericit. Hoshino este coechipierul meu, a experimentat cu adevărat aici, e minunat. Ne luptam ieri cu masina, dar pas cu pas suntem mai bine. Cred că putem fi bine mâine! ”

Cel de-al doilea Dempsey Proton Porsche, numărul #77, care a fost condus de Christian Reid și Matt Campbell în cadrul sesiunii, va începe pe locul trei.

Mâinele 6 ore de la Fuji urmează să înceapă la 11:00 ora locală în Japonia.

#8 Toyota de Alonso, Nakajima si Buemi pe Pole pentru 6 ore de Fuji, Japonia

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss