Latest Posts

2020, un an mai puțin bun?

Vizualizări: 10411

Titlul este intenționat de puternic. Anul 2020 este un an al naibii? Da, dacă ne ghidăm după situația actuală din lume. Nu, dacă ne uităm la campionatele care au ajuns la final într-un context puțin favorabil sau chiar nefavorabil. Sportul a fost în declin timp de patru luni lungi. Nimic de pus pe masă din martie până în iunie, când tocmai în fiecare primăvară se reia euforia cursei. De îndată ce revenirea a intrat în vigoare, ușile închise au fost cuvântul de ordine peste tot în lume.

Dacă pandemia a frânat motorsportul, există încă ceva de văzut într-o lumină pozitivă. Campionatele se completează treptat pentru 2021, iar anunțurile încep să cadă pe categoria Endurance, și anume Le Mans Hypercar. O privire înapoi la un an 2020, diferit de oricare altul, cu cele mai importante momente din ianuarie până în decembrie:

5 ianuarie : 12 ore din Bathurst sunt menținute în ciuda incendiilor violente care se dezlănțuie în țară.

6 ianuarie : Prodrive anunță că a asamblat 71 Aston Martin Vantage (GTE, GT3, GT4) în 2019.

6 ianuarie : 40 au intrat la 12H Bathurst, inclusiv 34 GT3.

11 ianuarie : Dubai 24h s-a oprit din cauza ploii. Black Falcon câștigă o ediție scurtată.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

2020, un an mai puțin bun?

13 ianuarie : filmul nominalizat la Oscar „Le Mans 66”.

15 ianuarie : 39 au intrat în Daytona 24h.

17 ianuarie : pe circuitul de la Le Mans 24h se naște o nouă pasarelă, care poartă numele de pasarela Don Panoz, rezervată pietonilor.

20 ianuarie : Yann Belhomme părăsește Duqueine Automotive.

24 ianuarie : R-Motorsport se retrage din DTM. Prin urmare, nu vom vedea Aston Martin Vantage DTM în 2020.

2020, un an mai puțin bun?

24 ianuarie : ACO și IMSA anunță la Daytona convergența în prima categorie Endurance prin LMDh.

25 ianuarie : ORECA anunță abandonarea Hypercarului pentru a se concentra asupra LMDh.

26 ianuarie : Cadillac, BMW și Lamborghini câștigă Daytona 24h.

29 ianuarie : Nouă producători s-au înscris la Intercontinental GT Challenge.

2 februarie : Bentley Team M-Sport câștigă Bathurst 12h datorită lui Jules Gounon, Maxime Soulet și Jordan Pepper.

7 februarie : Toyota confirmă două Hypercars Le Mans pentru 2021.

8 februarie : Chris Reinke își manifestă interesul pentru LMDh.

10 februarie : Două premii Oscar pentru filmul Le Mans 66: cea mai bună editare și cea mai bună editare a sunetului.

2020, un an mai puțin bun?

11 februarie : Ferrari este interesată de categoria Le Mans Hypercar cu construcția unui șasiu propriu.

11 februarie : 40 de intrări în seria europeană Le Mans.

12 februarie: 29 de mașini au intrat la testele WEC de la Sebring.

13 februarie : Rebellion Racing anunță retragerea sa, care va intra în vigoare după 24 de ore de la Le Mans. Peugeot își continuă proiectul LMH, dar fără Rebellion.

2020, un an mai puțin bun?

18 februarie : Côme Ledogar își lansează echipa Porsche Carrera Cup France cu Tugdual Rabreau. CLRT trebuie să înceapă cu patru Cupe.

19 februarie : Aston Martin își anunță absența de la Hypercar Le Mans. Prin urmare, nu va exista Valkyrie la Le Mans.

20 februarie : Peugeot 908 HYbrid4 revine la PSA Motorsport.

23 februarie : G-Drive Racing de la Algarve, Nielsen Racing și HubAuto Corsa sunt intitulate în Asian Le Mans Series.

23 februarie: 43 de locuri sunt luate pentru Le Mans 24h în 2020.

24 februarie : Rebellion Racing câștigă WEC la COTA, cele 30 de mașini de la start văd finalul.

24 februarie : KTM este al treilea producător după Audi și Porsche care intră în GT2, noua categorie lansată de SRO.

2020, un an mai puțin bun?

25 februarie : 45 de mașini așteptate în SUPER GT (15 GT500, 30 GT300).

25 februarie : Începem să vorbim despre COVID-19 cu implementarea unui plan B la ORS. Runda GT World Challenge Europe de la Monza ar putea găsi refugiu la Barcelona, ​​având în vedere măsurile luate de guvernul italian.

26 februarie : Testarea Barcelona International GT Open anulată din cauza COVID-19.

27 februarie : DTM mută testele de pre-sezon de la Monza la Hockenheim din cauza restricțiilor din Italia.

28 februarie : ACO dezvăluie lista de înscrieri pentru 24 de ore de la Le Mans 2020.

Va urma…

Sursa: Motorsport
Photocredit: Motorsport
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport

Latest Posts

Don't Miss