ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Zurlinden despre viitorul lui Porsche în GT Racing

    În plus față de remarcile lui Pascal Zurlinden, șeful Porsche Factory Motorsport, privind viitorul program LMDh 2023, au existat și câteva răspunsuri interesante privind programele GTE și GT3 actuale și viitoare ale Porsche.

    Când a fost întrebat dacă va fi în continuare dedicat clasei GTE Pro cu un 911 RSR, Zurlinden a declarat că pentru 2021 va fi pe deplin angajat față de WEC, împreună cu echipa sa de lucru din GTE Pro și că va continua cu evaluarea succesului modelului 911 RSR.

    În ceea ce privește prevederea unui posibil impact asupra finalului de curse GT prin decizia de a începe un program LMDh, acesta a mai avut de spus:

    „Nu va avea deloc influență. Dacă te uiți doar la cifre, în GT3 în ultimii doi ani, am vândut 85 de mașini, ceea ce înseamnă că avem mulți clienți care circulă în întreaga lume și astfel nu va influența ceea ce decid clienții să facă. ”

    Curiozitățile publicului sunt diverse, variind de la angajamentul lui Zurlinden față de GTE în anul care urmează, viitorul GTE în contextul apariției LMDh, capacitatea de supraviețuire a categoriei GTE Am fără GTE Pro și până la existența unui caz de afaceri care să permită producerea unui număr de mașini care să garanteze viabilitate. Despre toate acestea Pascal a declarat:

    „GTE Pro este ceva ce va trebui să monitorizăm și să evaluăm în următoarele luni și ani. Despre GTE Am, trebuie doar să vă uitați la plutonul inițial din acest an la Le Mans. 50% din plutonul din grila de 60 de mașini erau GTE. și doar șase mașini oficiale GTE Pro angajate, ceea ce înseamnă 24 de mașini erau conduse de echipe private.”

    „Am construit 10 RSR 19 anul acesta. Toate au fost vândute și sperăm să le vedem concurând anul viitor în ELMS și WEC. Și dacă clienții investesc în mașini noi, le puteți vedea rulând probabil timp de doi sau trei ani. Așadar, să spunem acum ce s-ar putea întâmpla în 2024 este probabil prea devreme. Există un viitor, clienții sunt acolo, uită-te doar la numerele de Ferrari și Porsche din această clasă și Aston Martin.”

    Sursa: Porsche Motorsport

    Photocredit: Porsche Motorsport

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.