More

    Latest Posts

    Zurlinden despre viitorul lui Porsche în GT Racing

    În plus față de remarcile lui Pascal Zurlinden, șeful Porsche Factory Motorsport, privind viitorul program LMDh 2023, au existat și câteva răspunsuri interesante privind programele GTE și GT3 actuale și viitoare ale Porsche.

    Când a fost întrebat dacă va fi în continuare dedicat clasei GTE Pro cu un 911 RSR, Zurlinden a declarat că pentru 2021 va fi pe deplin angajat față de WEC, împreună cu echipa sa de lucru din GTE Pro și că va continua cu evaluarea succesului modelului 911 RSR.

    În ceea ce privește prevederea unui posibil impact asupra finalului de curse GT prin decizia de a începe un program LMDh, acesta a mai avut de spus:

    „Nu va avea deloc influență. Dacă te uiți doar la cifre, în GT3 în ultimii doi ani, am vândut 85 de mașini, ceea ce înseamnă că avem mulți clienți care circulă în întreaga lume și astfel nu va influența ceea ce decid clienții să facă. ”

    Curiozitățile publicului sunt diverse, variind de la angajamentul lui Zurlinden față de GTE în anul care urmează, viitorul GTE în contextul apariției LMDh, capacitatea de supraviețuire a categoriei GTE Am fără GTE Pro și până la existența unui caz de afaceri care să permită producerea unui număr de mașini care să garanteze viabilitate. Despre toate acestea Pascal a declarat:

    „GTE Pro este ceva ce va trebui să monitorizăm și să evaluăm în următoarele luni și ani. Despre GTE Am, trebuie doar să vă uitați la plutonul inițial din acest an la Le Mans. 50% din plutonul din grila de 60 de mașini erau GTE. și doar șase mașini oficiale GTE Pro angajate, ceea ce înseamnă 24 de mașini erau conduse de echipe private.”

    „Am construit 10 RSR 19 anul acesta. Toate au fost vândute și sperăm să le vedem concurând anul viitor în ELMS și WEC. Și dacă clienții investesc în mașini noi, le puteți vedea rulând probabil timp de doi sau trei ani. Așadar, să spunem acum ce s-ar putea întâmpla în 2024 este probabil prea devreme. Există un viitor, clienții sunt acolo, uită-te doar la numerele de Ferrari și Porsche din această clasă și Aston Martin.”

    Sursa: Porsche Motorsport
    Photocredit: Porsche Motorsport

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Porsche Motorsport

    Latest Posts

    Don't Miss