More

    Latest Posts

    Ziua de filmare ultrasecretă a Ferrari pentru F1 alimentează intriga legată de upgrade.

    Închiderea vineri a circuitului Monza din Italia de către Scuderia Ferrari pentru o zi de filmare strict secretă a alimentat intrigile legate de eforturile de modernizare pentru Marele Premiu al Spaniei de Formula 1.

    Într-o mișcare fără precedent pentru echipa din Maranello, al cărei pas este urmărit îndeaproape de tifosi, închirierea Monza pentru un eveniment promoțional a dus la întărirea securității pentru a împiedica accesul curioșilor. Accesul fanilor la circuit a fost strict interzis, cu bariere instalate pe drumurile de acces, și a apărut doar o singură fotografie spion – care arată modelul F1-75 puternic ascuns de bariere, astfel încât detaliile sale cheie nu pot fi văzute.

    În mod oficial, Charles Leclerc a fost la datorie dimineața pentru a livra materiale video pentru Ferrari atât cu mașina pe pistă, cât și alte imagini din boxe și paddock. Mișcarea a fost deosebit de importantă în condițiile în care Scuderia Ferrari avea nevoie de imagini noi cu mașina fără logo-urile mărcii rusești Kaspersky, la care echipa a renunțat în urma războiului din Ucraina.

    Ferrari

    Precedentele filmări ale Scuderiei Ferrari au avut loc înainte de testele de pre-sezon de la Barcelona, când siglele erau încă pe mașină, așa că era nevoie de o înregistrare video mai actuală a echipei în acțiune. În timp ce echipele de F1 care organizează zile de filmare nu este ceva ieșit din comun, nivelul de secret care a înconjurat traseul de 100 km al Scuderiei Ferrari – echivalentul a 17 tururi – a stârnit o oarecare intrigă cu privire la faptul că acesta ar putea fi folosit și pentru a aduna date vitale pentru următoarea cursă.

    Scuderia Ferrari este așteptată să aducă un upgrade major la Barcelona, în încercarea de a depăși avantajul de 0,2 secunde pe tur pe care crede că îl are Red Bull Racing în acest moment. Se așteaptă ca modificările aduse Scuderiei Ferrari să se învârtă în jurul eforturilor de reducere atât a rezistenței la înaintare, cât și a greutății – și ar putea include o nouă aripă spate cu rezistență mai mică la înaintare, precum și modificări ale barelor laterale și ale podelei.

    Imaginea care a apărut de la filmarea de la Monza nu a dezvăluit nicio piesă nouă evidentă – deși, în mod intrigant, DRS-ul era de culoare argintie, ceea ce sugerează că ar putea fi modificat față de unitatea obișnuită care se află sub un înveliș negru în curse. Există, de asemenea, sugestii că Scuderia Ferrari ar putea contribui la reducerea greutății prin îndepărtarea unei pelicule transparente de pe vopseaua caroseriei sale.

    Ferrari

    Îndepărtarea acestui strat transparent ar putea ajuta la eliminarea a aproximativ 700 de grame, toate echipele urmărind în continuare să obțină câștiguri pentru a se apropia de limita de greutate de 798 kg din F1. Se spune că modificarea schemei de vopsire va avea un impact doar asupra modului în care arată mașina în anumite condiții de lumină și ar putea fi ceva ce ScuderiaFerrari a avut în vedere și la Monza.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss