Latest Posts

Yamaha nu așteaptă mari îmbunătățiri la noul motorul pentru MotoGP, Rossi este îngrijorat

Vizualizări: 9886

Șeful de la Yamaha, Massimo Meregalli, admite că motorul actualizat 2020 care este folosit pentru testul Sepang din februarie este puțin probabil să aibă îmbunătățiri mari în comparație cu testele de la Valencia și Jerez. Duo-ul Yamaha, Maverick Vinales și Valentino Rossi, au avut fiecare câte un prototip M1 2020 pentru testele post-sezon în Spania, care au prezentat un motor nou, precum și alte piese noi.

Deși motorul a furnizat mai multă putere decât predecesorul său, iar Vinales a dominat ambele teste, totuși s-a dovedit a fi cu aproximativ 10 km / h în jos față de motoarele Ducati și Honda.

Rossi și Vinales au petrecut cea mai mare parte a anului 2019 în negocieri cu Yamaha pentru a ajunge să-și depășească rivalii. Meregalli consideră că motorul folosit la testare este „aproape de versiunea finală pentru deschiderea anului 2020 în Qatar în martie.

“Da, ne-am îmbunătățit, dar Ducati și Honda s-au îmbunătățit și ei”, a spus Meregalli despre noul motor al lui Yamaha, care încă nu are viteză de vârf. „”Aici [la Jerez], după cum știți, nu este un circuit în care viteza de vârf face diferența și, de asemenea, după verificarea rezultatelor, până la urmă, decalajul nu este mare.” Dar în Valencia, cu siguranță, a fost mai mare.

“Așa cum am spus înainte, ne așteptăm să primim câteva mici actualizări în Sepang, dar nu mă aștept la ceva mai mare, pentru că, după cum știți, capacitatea de rezistență la condus, durabilitatea este foarte importantă.” Pentru a ajunge la acest punct, cu siguranță, [inginerii] petrec un mult timp și pentru asta, nu îmi pot imagina … nu este versiunea finală, dar suntem aproape.

Când a fost întrebat dacă comentariile lui Meregalli au fost o îngrijorare, Rossi a răspuns: „Da. Pentru mine, motorul merge [într-un mod] bun, dar decalajul [cu viteză maximă] este încă mare, deoarece dacă iei 10 km / h , 9 km / h [deficit], când aveți perioade mai lungi, este o mare problemă. “Simțim ceva [pozitiv], dar avem nevoie de mai mult. Sper că sunt capabili să se îmbunătățească încă puțin pentru anul viitor.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Pentru testul de la Jerez, Yamaha i-a oferit lui Franco Morbidelli și Fabio Quartararo de la Petronas SRT prototipul motorului pentru a-l testa. Morbidelli, care a încheiat testul pe locul al șaptelea în clasament, spune că noul motor este “mai înfricoșător” în viteze mai mari și “păstrează sufletul lui Yamaha”.

“Am incercat noul exemplar, am avut o senzatie bună”, a spus Morbidelli. “Pare un pic mai rapid, un pic mai supărat în treapta a cincea și a șasea și asta este ceea ce ne-am dorit și acest lucru este pozitiv. Încă păstrează sufletul lui Yamaha, motorul are sufletul lui Yamaha. Este foarte bun. Sunt mulțumit de munca pe care au făcut-o ”.

Când a fost întrebat ce altceva dorește de la motor, el a spus: ” ceea ce mi-aș dori este să am mai multă putere și să se păstrez capacitatea rezisteță a motocicletei și motorului. Nu știu dacă vor reuși să facă asta, dar se pare că acest motor este deja un pas înainte “.

Sursa: GP24 Author Doriana Treta
Photocredit: Yamaha Factory Racing
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Author Doriana Treta

Latest Posts

Don't Miss