Latest Posts

Wolff: Forma Mercedes AMG F1 în acest moment este “total inacceptabilă”

Vizualizări: 12006

Șeful echipei Mercedes AMG F1, Toto Wolff, spune că performanțele echipei sale în acest moment sunt “total inacceptabile”, după o evoluție dezamăgitoare în Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită.

În timp ce echipa continuă să caute răspunsuri la problemele sale de porpoising, Lewis Hamilton a avut una dintre cele mai proaste sesiuni de calificări pentru echipa Mercedes AMG F1 în ceea ce privește ritmul pur, fiind eliminat din Q1 la Jeddah. El a terminat pe locul 16, dar va pleca de pe locul 15 în urma retragerii lui Mick Schumacher.

În condițiile în care Red Bull Racing și Scuderia Ferrari par să fie cu un pas în față, iar Mercedes AMG F1 încă nu a reușit să exploateze potențialul pe care îl consideră că există în W13, a fost lăsat în seama lui George Russell să ducă speranțele echipei în Q3, el terminând al șaselea. Reflectând asupra locului în care se află echipa MercedesAMG F1, Toto Wolff a declarat că nu este nemulțumit de faptul că echipa se confruntă cu o luptă puternică în acest an, după ani de dominație – dar a fost clar că trebuie să fie mai aproape de frunte.

Mercedes, AMG

„Iubesc competiția și întotdeauna am iubit competiția”, a explicat Toto Wolff. „Am avut o perioadă foarte puternică de opt ani în care am fost în fruntea plutonului, nu întotdeauna, dar ne-am cam gestionat drumul spre conducere. De data aceasta, pentru mine, se simte un pic ca în 2013, când pur și simplu nu am fost la înălțimea vitezei cu Red Bull Racing și probabil nici cu Scuderia Ferrari, dar am continuat să luptăm și așa mă simt în acest moment”.

„Trebuie să luptăm. Cu siguranță este total inacceptabil unde ne aflăm în ceea ce privește performanța. Suntem pe locul trei pe drum, iar uneori nici măcar ca astăzi. Așa că pur și simplu nu este o opțiune să rămânem unde suntem. Dezastrul din Q1 al lui Lewis Hamilton a fost provocat de faptul că acesta s-a îndreptat într-o direcție greșită în ceea ce privește configurația mașinii”.

Deși nu a fost radical diferit față de ceea ce rula George Russell, decizia de a se concentra mai mult pe partea din față a însemnat că Hamilton nu a avut încredere în partea din spate, deoarece aceasta era prea liberă. Toto Wolff a adăugat: „Am experimentat cu set-up-uri pentru a afla unde este punctul dulce al mașinii. Și astfel, din partea lui Lewis Hamilton, au mers un pic mai îndrăzneț. Rezultatul a fost că, practic, nu mai avea aderență la partea din spate. Și asta explică acel mare deficit de timp de avans”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Mercedes, AMG

În timp ce porpoising-ul rămâne cea mai mare bătaie de cap a celor de la echipa Mercedes AMG F1 în acest moment, echipa știe că nu este singura problemă, deoarece se confruntă cu o mașină supraponderală și cu faptul că nu are încă disponibilă o aripă spate cu rezistență la înaintare suficient de mică.

Toto Wolff a adăugat: „Puteți vedea că, între performanța lui Lewis și cea a lui George Russell, nu a existat un set uriaș de schimbări care s-au întâmplat, dar au fost suficient de mari pentru a avea consecințe dramatice asupra performanței mașinii între ieșirea în Q1 și intrarea solidă în Q3. Iată de ce această mașină este atât de dificil de reglat”.

„Am avut o aripă spate cu rezistență mai mică la înaintare, am scos gurneyflap-ul, dar totuși nu a fost suficient pentru a reduce mai mult rezistența la înaintare a mașinii. Dar, în general, aș spune că aceasta nu este singura problemă. Avem multe părți ale mașinii care nu funcționează, pe care nu le înțelegem, care nu sunt suficient de performante. Și nu este acolo unde ne așteptăm cu toții ca mașina să fie”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss