Latest Posts

Wolff – Convorbirile radio între șefii de echipă şi directorul de curse ar trebui interzise

Vizualizări: 11257

Șeful Mercedes, Toto Wolff, este de acord că directorii de echipe de Formula 1 nu ar trebui să aibă voie să comunice prin radio cu directorul de curse FIA.

În mod tradițional, directorul sportiv a fost singurul punct de contact audio între peretele de la boxe și controlul cursei în cazul în care apărea nevoia de comunicare în timpul curselor.

Anul acesta, F1 și FIA au convenit să difuzeze conversații selectate între echipe și Michael Masi pentru prima dată pentru a le oferi fanilor o perspectivă suplimentară.

Pe măsură ce sezonul a progresat, atât Wolff, cât și șeful echipei Red Bull, Christian Horner, au preluat uneori de la directorii lor sportivi Ron Meadows și Jonathan Wheatley și au folosit canalul de comunicare în încercarea de a influența deciziile în controlul cursei și ambii au fost activi în cadrul etapele finale ale GP-ul de la Abu Dhabi.

Horner a cerut ca mașinilor care se află în fața lui Max Verstappen să li se permită să depăşească Safety Car-ul, în timp ce Wolff și-a clarificat sentimentele după mutarea controversată, după ce a cerut anterior să nu existe mașină de siguranță atunci când Antonio Giovinazzi s-a oprit pe pistă.

După cursă, directorul general al F1, Ross Brawn, a sugerat că șefii de echipă nu ar trebui să mai aibă voie să folosească canalul de control al cursei.

Wolff - Convorbirile radio între șefii de echipă şi directorul de curse ar trebui interzise

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Sunt de acord cu Ross”, a spus Wolff când a fost întrebat dacă împărtășește aceleași opinii ca și ale lui Brawn. „Dar dau vina pe Ross și pe mine în egală măsură, pentru că am făcut parte din luarea deciziei de a difuza mai multe canale în scopul transparenței și al divertismentului pentru fani.

„Se întâmplă atât de multe pe interfon, încât să le oferim fanilor o imagine de ansamblu asupra tuturor micilor drame care se întâmplă, cum ar fi mașina stricată, dacă avem un fel de discuții de strategie, a fost bine intenționat. Dar cred că am depășit limita.

„Trebuie să mă iau de nas, și Christian la fel. Ni s-a oferit ocazia să vorbim direct cu directorul cursei și pentru că luptăm atât de înverșunat pentru interesele echipelor noastre, toți am depășit-o.

„Cu siguranță a făcut parte din eșecurile din acest an faptul că, sub presiunea directorilor de echipă, nici viața directorului de cursă nu a fost ușurată, cu siguranță.”

Wolff a sugerat că nu numai că ar trebui să li se interzică directorilor de echipă să vorbească cu directorul de cursă, dar ar trebui să existe și limite cu privire la ceea ce pot face directorii sportivi.

„Trebuie să ne întoarcem la cu era înainte”, a spus el. „Cred că directorii de echipă nu ar trebui să vorbească direct cu directorul cursei, ar trebui să fie directorii sportivi. Voi face un pas mai departe și voi spune că nu cred că directorii sportivi ar trebui să facă lobby sau să exercite presiune.

„Ar trebui să indice situații pe care directorul cursei sau colegii săi ar putea să nu le fi observat, dar să nu facă lobby, să nu le facă presiuni.”

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss