More

    Latest Posts

    WEC Sebring 1000 Mile: Glickenhaus uzurpă poziția de lider în clasamentul FP3 în fața celor de la Alpine.

    Glickenhaus a ocupat primul loc în cea de-a treia sesiune de antrenamente libere pentru runda inaugurală a Campionatului Mondial de Anduranță de la Sebring, vineri, cu patru zecimi în fața celor de la Alpine.

    Clasa Hyper:

    La fel ca și în a doua sesiune de miercuri după-amiază, Alpine A480-Gibson LMP1 a stat în fruntea clasamentului pentru cea mai mare parte a sesiunii de joi dimineață, doar pentru ca Glickenhaus 007 LMH să treacă în față spre final. După o zi de miercuri liniștită pentru Toyota GR010 HYBRID, aceștia au făcut un prim 1-2 cu Brendon Hartley în fața lui Jose Maria Lopez, dar ambii nu au reușit să coboare sub bariera de 1m50s.

    Glickenhaus

    Nicolas Lapierre a fost apoi cel mai rapid cu 1m50,293s în timpul perioadei de o oră de antrenamente, înainte de a lucra până la 1m49,664s, care părea să îi consolideze poziția în fruntea timpilor. Dar cu 20 de minute înainte de finalul sesiunii, francezul Olivier Pla, colegul lui Lapierre, l-a depășit pe acesta pe primul loc cu un timp de 1m49,261s și a încheiat sesiunea pe primul loc pentru Glickenhaus, cu 0,403s mai rapid decât Alpine.

    Clasa LMP-2:

    Al treilea cel mai rapid a fost United Autosports LMP2 ORECA al lui Filipe Albuquerque, cu 1m49,745s, la doar 0,081s de ritmul lui Alpine. Efortul pilotului portughez l-a împins pe compatriotul său Antonio Felix da Costa pe locul patru cu Jota LMP2 ORECA, cu un tur de 1m49,980s.

    Glickenhaus

    Clasa LM GTE Pro:

    Toyota a încheiat sesiunea pe locurile cinci și opt, mașina #7 stabilind 1m50.169s, înaintea lui Paul di Resta, care a făcut 1m50.438s cu a doua mașină United ORECA și a mașinii similare a AF Corse.

    Porsche 911 RSR-19 #91 a condus timpii GTE Pro la început, Gianmaria Bruni stabilind baremul la 1m57,672s. După o perioadă la boxe, Michael Christensen, cel care a condus miercuri, a depășit timpul coechipierului său Bruni cu un tur de 1m57,448s imediat după jumătatea sesiunii de o oră, la bordul mașinii #92.

    Glickenhaus

    Clasa LM GTE Am:

    Nick Tandy a ocupat locul al treilea în singurul Chevrolet Corvette C8.R, la doar 0,021s de Bruni, urmat de Porsche-ul liderului GTE Am Team Project 1 al lui Matteo Cairoli, cu 1m58,776s. Ferrari 488 GTE Evo de la AF Corse a avut din nou probleme, James Calado nereușind să coboare sub 1m59,005s pe locul cinci, la puțin peste o zecime de Harry Tincknell, în cel mai bun dintre Porsche-urile Dempsey Proton GTE Am.

    Glickenhaus

    • Calificările pentru cele 1000 de mile de la Sebring de vineri încep la ora 01:00 (Sâmbăta), ora României.
    • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss