Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Viteză în Coastă: record de înscrieri la Transalpina challenge. Nestor, la un punct de titlu

    Emil Nestor poate deveni, în premieră, campion național la viteză în coastă, iar pentru asta mai are nevoie de un singur punct în weekend la penultima etapă a sezonului, Transalpina Challenge. Runda, inclusă în ultimul moment în calendar pentru a înlocui Câmpulungul, a atras nu mai puțin de 89 de concurenți la start, un record pentru sezonul 2020.

    Cu 4 victorii din 4 în actuala ediție a Campionatului Național de Viteză în Coastă Total, Nestor a stabilit și tot atâtea recorduri de timp pe trasele de concurs. Pilotul bucureștean are 100 de puncte, iar o simplă clasare în Top 10 i-ar aduce titlul la Categoria II, acolo unde anul trecut a dus o luptă strânsă cu Lucien Hora, mulțumindu-se în final cu poziția secundă.

    SONY DSC

    Pe un prototip Norma M20FC, Nestor a anunțat însă că nu se va mulțumi doar cu o clasare în puncte, deoarece are ca obiectiv victoria în runda de pe Transalpina și chiar să doboare recordul stabilit anul trecut de Hora, un spectaculos 2:31,565. „Nu vin doar să punctez, ci să obțin un timp cât mai bun”, a spus Nestor.

    La fel ca la Baia Mare, lupta pentru prima poziție se va da contra lui Silviu Dumitrescu (Osella PA2000 EVO) și Stefan Stoev (Silver Car EF10), în timp ce Emil Ghinea (Norma M20F), Octavian Ciovică (Radical SR8) și Dani Oțil (Radical SR4) sunt și ei pretendenți la podium.

    SONY DSC

    Lista completă de înscrieri este disponibilă AICI.

    Tarabelli și Ciobotaru, drum liber spre Gala Campionilor
    La 2 Roți Motrice, Ricardo Tarabelli (Renault Clio) poate deveni campion în cazul unei clasări pe podium, în aceeași situație regăsindu-se și Ciprian Ciobotaru (Mitsubishi Evo7). La N, lupta e deschisă, iar Claudiu Erhan (Mitsubishi Lancer) și Alexandru Krepelka (Honda Civic) vor da o bătălie decisivă pe Drumul Regelui, așa cum e cunoscută Transalpina.

    SONY DSC

    Regulamentul particular cu toate detaliile organizatorice și programul etapei este disponibil AICI.

    Deja campion la Categoria I, Mihai Leu (Ferrari 458 Challenge) revine pe traseul unde și-a asigurat anul trecut titlul la aceeași divizie. Ocupantul locului secund în clasamentul mașinilor de producție, Alex Mirea, cu un BMW M2, este și el prezent pe lista de înscrieri de pe Transalpina. La start va fi și Florin Voicu, pe un Ferrari 458 Challenge.

    SONY DSC

    Record și la istorice
    În divizia dedicată automobilelor istorice se va înregistra un record de prezență, cu nu mai puțin de 11 concurenți. Campion în ultimele sezoane, Cătălin Cedric Ghigea revine la bordul unei Alfa Romeo Alfetta. Proiectul Dacia Revival a atras 4 piloți, Valentin Nemțanu, Mihai Alexandrescu, Adrian Voicu și Alexandru Cosmescu ducând mai departe tradiția legendarelor modele 1300 și 1310.

    SONY DSC

    Etapa de pe Transalpina va fi comună cu runda din cadrul diviziei a doua a Campionatului Național de Viteză în Coastă 2, acolo unde sunt un total de 26 de participanți. Cele două manșe de concurs vor fi transmise în direct pe pagina de Facebook a Federației Române de Automobilism Sportiv, duminică, începând cu ora 14:00. De asemenea, televiziunea SportExtra va transmite în direct cele două manșe de concurs.

    Mașina oficială a competiției va fi Mercedes, prin Casa Auto Râmnicu Vâlcea și Casa Auto Sebeș. Totodată, începând cu Transalpina Challenge, partenerul de mobilitate al FRAS este A24, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața românească de asistență rutieră.

    Sâmbătă, deschiderea temporară a circulației va fi între 13:00 și 14:00, iar duminică între 12:30 și 13:30.

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...