Maverick Vinales a condus un Yamaha 1-2 în fața coechipierului său Fabio Quartararo la testul de după Marele Premiu al Cataluniei, luni, la Barcelona.
Cea mai mare parte a grilei a rămas pe circuitul de Barcelona-Catalunya pentru a doua serie de testare din timpul sezonul 2021, deși Aleix Espargaro, de la Aprilia, a preferat să nu ia parte din cauza unor umflături în braț – o moștenire a intervenției chirurgicale recente.
Takaaki Nakagami de la LCR a condus prima oră a alergării cu 1m40.648s, pilotul Honda ajutând în programul extins de testare al HRC răspândit între toți piloții săi.
Sesiunea a fost marcată cu un steag roșu în minutul 45, din cauza unui accident suferit de Luca Marini de la Avintia, deși italianul a fost nevătămat în deversare.
Franco Morbidelli nu a avut niciun element nou de testat luni și s-a concentrat în mare parte pe lucrările de instalare şi setări, pilotul Petronas SRT fiind cel mai rapid după a doua oră pe Yamaha cu 1m40.22s.
Campionul mondial în exercițiu Joan Mir a condus ședința după a treia oră cu 1m39.816s, un purtător de cuvânt de la Suzuki declarând că programul spaniolului a constat în testarea ideilor de montare a motocicletei și părţilor electronice, dar fără noi evoluții.
Cu Alex Rins, eliminat în urma unei intervenții chirurgicale la brațul drept, pe care l-a rupt joi într-un accident de antrenament, Sylvain Guintoli i-a luat locul luni.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Timpul lui Mir a reprezentat referința pentru o bună perioadă de timp, înainte ca Quartararo să preia conducerea cu 1m39.537s pentru a încheia a șasea oră.
Quartararo a recunoscut luni după-amiază că ar fi trebuit să fie descalificat de la GP-ul catalan de duminică pentru incidentul cu combinezonul deschis în etapele de închidere.
În schimb, a primit o penalizare de trei secunde, care l-a scăzut în poziţia a șasea, fiind deja scăzut de la a treia la a patra cu o altă penalizare de trei secunde pentru o încălcare a limitelor pistei.
Cu mai puțin de 50 de minute din sesiune, coechipierul său Yamaha, Vinales, a ocupat primul loc cu 1m39.516s, înainte de a-l îmbunătăți la 1m39.400s.
Ambii piloţi Yamaha au lucrat la idei de configurare de bază, în timp ce Vinales a încercat, de asemenea, un nou șasiu și braț oscilant din carbon în timp ce lucra la ritmul său de final de cursă.
Nakagami a completat top 3 în fața lui Mir și Ducati-ul lui Francesco Bagnaia, care s-a prăbușit în virajul 5 după-amiază.
Pol Espargaro a avut, de asemenea, un accident luni, în virajul 9, dar pilotul Honda a fost al șaselea înaintea lui Johann Zarco, Morbidelli, câștigătorul cursei Miguel Oliveira și celălalt SRT Yamaha al lui Valentino Rossi.
Marc Marquez a arătat semne clare de îmbunătățire a stării sale fizice, pe măsură ce a realizat 87 de ture pe Honda-ul său în locul 11, la 0,654 de secunde de ritmul general, înaintea lui Brad Binder și Marini.
Jack Miller s-a alăturat coechipierului său Ducati Bagnaia în capcana de pietriș virajul 5 și a fost al 14-lea în fața lui Alex Marquez de la LCR.
Mai multe ştiri despre MotoGP găsiţi AICI!
Photocredit: MotoGP
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.