Latest Posts

Viñales cel mai rapid, Fernandez cel mai bun începător în ultima zi a testului de la Sepang

Vizualizări: 11088

Lui Vinales i s-a alăturat coechipierul Aleix Espargaro în ziua 3, când testul de Shakedown de la Sepang se încheie cu noi piese puse la încercare.

Trei zile de teste de Shakedown pe Circuitul Internațional Sepang s-au încheiat și în fruntea foilor de pontaj, la fel cum a făcut-o marți, a fost Maverick Viñales de la Aprilia Racing. Coechipierul spaniolului, Aleix Espargaro, a fost și el pe circuit, duo-ul fabricii din Noale terminând cu o dublă, cu onorurile celui mai rapid începător mergând către Raul Fernandez (Tech3 KTM Factory Racing).

Au fost trei zile pline pentru piloții de teste și începători, piesele actualizate fiind epuizate înaintea testului oficial de două zile de la Sepang din 5 și 6 februarie. Cel mai rapid timp al lui Viñales a fost de 1:58.942s, cu 0.144s mai rapid decât al lui Espargaro. Cu toate acestea, testarea – mai ales în această etapă incipientă – înseamnă mai mult decât stabilirea unui timp de tur rapid.

Și asta este valabil mai ales pentru cei cinci începători pe care îi avem pe scenă în 2022. Din păcate pentru Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™), gastroenterita l-a ținut în afara acțiunii pentru a doua și a treia zi de testare. Sperăm că italianul va fi suficient de apt pentru a participa la Testul de la Sepang, după ce a ratat un timp crucial pe pistă cu Ducati-ul lui.

Darryn Binder

Menționat mai sus, Fernandez încheie Shakedown-ul ca cel mai rapid începător. Un impresionant 1:59.468s îl vede să stea la jumătate de secundă distanță de Viñales, cu Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) cu câteva zecimi mai jos față de timpul lui Fernandez. Campionul mondial Moto2 Remy Gardner (Tech3 KTM Factory Racing) s-a rănit la încheietura mâinii, dar este mulțumit de cum au trecut cele trei zile ale sale, în timp ce Darryn Binder (WithU Yamaha RNF MotoGP™ Team) s-a bucurat de timpul petrecut pe motocicletă. 

Ducati

Pilotul de teste de încredere al fabricii din Bologna, Michele Pirro, a muncit din greu în cele trei zile petrecute în Malaezia. Evacuarea lungă a revenit în acțiune, italianul o folosea pe aceasta și pe cea scurtă pentru a obține date prețioase, cu un pachet aero văzut anterior în Testul de la Jerez și el expus. Ducati-ul arăta ca și cum ar avea un braț oscilator nou. 

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Michele Pirro

Yamaha

Fabrica din Iwata a debutat un nou pachet aero în timpul Shakedown-ului. Este în mare parte același, dar acum aerodinamicul trece pe toată partea din față a prizei de aer, similar cu configurația de pe Aprilia RS-GP. De asemenea, Yamaha a părut că testează un șasiu actualizat care avea un material suplimentar sudat.

Honda 

Pilotul de teste Stefan Bradl a fost la comandă în timpul Shakedown-ului, în timp ce HRC a testat al doilea șasiu 2022 pe care Honda îl are în arsenalul lor, văzut anterior la Jerez la sfârșitul anului trecut. În plus, evacuările și unitatea de coadă au fost actualizate de la Testul Jerez.

Stefan Bradl

Aprilia

Fabrica din Noale a alergat cu Lorenzo Savadori în ziua 1 înainte ca Viñales și Espargaro să se alăture distracției. Aprilia a adus aripile noi, mai mici, pe care le-am văzut la Testul de la Jerez, în timp ce întregul caren frontal pare să fi fost actualizat. O evacuare actualizată și-a făcut apariția, la fel ca și un nou basculant din aluminiu – Aprilia are de obicei un basculant din carbon.

KTM

Noua aerodinamică, la fel ca la Testul de la Jerez, și un braț oscilator actualizat au fost observate pe motocicleta lui Dani Pedrosa, în timp triplul campion mondial și Mika Kallio au testat pentru fabrica austriacă.

Dani Pedrosa

Suzuki

Fabrica din Hamamatsu are de testat câteva aripi noi în Malaezia. Este doar o mică actualizare a celor pe care le-am văzut la Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) și Alex Rins rulând în 2021, dar fiecare mic detaliu contează în MotoGP. Acesta a fost singurul lucru exterior care a atras atenția, dar nu există nicio îndoială că s-ar fi întâmplat multe altele în spatele carenei.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiți AICI! 
Sursa: MotoGP
Photocredit: MotoGP
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

MotoGP

Latest Posts

Don't Miss