Latest Posts

Victorie și record pentru Simone Tempestini în Raliul Harghitei.

Vizualizări: 13125

Simone Tempestini și Sergiu Itu și-au adjudecat Raliul Harghitei, etapa a doua a Campionatului Național de Raliuri Betano, competiție derulată sub egida FRAS.

Pentru campionul în exercițiu este al șaselea triumf în această competiție, performanță cu care devine deținătorul recordului all-time de victorii în Harghita. Lider al ierarhiei generale în CNR Betano, echipajul Simone Tempestini – Sergiu Itu (Porsche 997) a venit la ediția aniversară a Raliului Harghitei decis să bifeze un nou succes în competiția internă. De data această, în absența lui Bogdan Marișca, principalul rival al campionului în exercițiu urma să fie Sebastian Barbu, secondantul său în ierarhia din 2021, care a revenit cu acest prilej în întrecerea internă.

Nu lipsea nici opoziția externă. Dacă în Maramureș s-a duelat pentru prima poziția cu bulgarul Ignat Issaev, de această dată îl avea drept rival pe un alt bulgar, Anton Titov, fost campion al țării vecine la 2 Roți Motrice și totodată locul 3 în clasamentul general final din 2021. Prima zi de concurs a confirmat așteptările în cea ce privește disputa la vârf. Simone Tempestini a fost cel mai rapid la Shakedown și avea să fie pe prima poziție și la capătul primelor trei probe speciale. Ecartul față de Sebi Barbu și Bogdan Iancu (Skoda Fabia Rally2 Evo) era însă de numai 1.6.

Tempestini

Aceștia din urmă s-au impus pe prima probă, Bucin, fiind mai rapizi cu o zecime de secundă pe cei 27,8 km cronometrați. Apoi a fost rândul lui Simone să bifeze un ”scratch”, și să aibă un avans de 8,6 secunde. În fine, Super Speciala a fost câștigată de Mihai Manole/Marc Banca (Skoda Fabia), Tempestini a pierdut 7 secunde față de Barbu, însă termina ziua pe prima poziție. Treapta a treia a podiumului era ocupată de Andrei Gîrtofan și Doru Vraja (Skoda Fabia), la 37, 7 secunde. Mihai Manole, Bogdan Cuzma, Norbert Maior, Jean Tatu, Anton Titov, Adrian Teslovan și Vlad Cosma completau Top 10.

Ziua secundă a propus 9 probe speciale. Mai exact trei bucle de câte trei probe: Merești (6,05 km), Sânpaul (6,35) și Lueta (13,2 km). La prima trecere, primele două probe au oferit, ca timpi, o configurație la vârf similară cu cea din ierarhia generală, ordinea fiind Tempestini, Barbu, Gîrtofan jr. Pe Lueta însă, am avut parte de o modificare. Mai precis o rocadă a primilor doi. Apoi însă, de la startul buclei secunde și până la final, pe fiecare probă ordinea a fost din nou cea a ierarhiei raliului. Pentru ca, pe Power Stage, Barbu să termine pe avarii, astfel că Andrei Gîrtofan a fost al doilea, după Tempestini, iar Norbert Maior pe poziția a treia.

Tempestini

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Așadar, la final, Simone Tempestini s-a impus cu un ecart de 1:07,5, urmat de Sebi Barbu, în timp ce Andrei Gîrtofan a completat podiumul. A fost al șaselea triumf al lui Simone în Harghita, un record pentru această competiție. Norbert Maior a terminat pe locul 4 și s-a impus la două roți motrice,  în fața lui Cristi Șugar/Vlad Colceriu, care și-a adjudecat un nou succes în 208 R2 CUP România și Vlad Cosma/Carmen Poenaru. David Tarța / Gergely Szabo și-au adjudecat prima poziție la Cupa Suzuki, iar Victor Supuran / Mihai Supuran la Cupa Dacia.

  • Mai multe știri despre Campionatul Național de Raliuri găsiți AICI.
Sursa: Comunicat Motorsport365
Photocredit: Momentum Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Comunicat Motorsport365

Latest Posts

Don't Miss