FRAS – Betano: Rally Buletin Nr. 2/2020.

După o pauză de 250 de zile, Campionatul Național de Raliuri Betano 2020 a debutat la finalul lunii iunie cu Raliul Argeșului Catena. Buletinul...
More
    [rev_slider alias="header-banner-1"][/rev_slider]

    Latest Posts

    Plafonul bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă” pentru McLaren

    Echipa McLaren F1 a explicat că noul plafon bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă”, deoarece pornește o dată cu...

    WRC: Belgia „în negocieri” pentru un eveniment WRC în 2020

    Organizatorul Raliului Ypres a anunțat că a demarat negocieri pentru a găzdui ceea ce ar putea fi primul eveniment din Belgia în cadrul Campionatul...

    Șapte evenimente sub egida FRAS în acest weekend.

    Șapte evenimente se vor desfășura în acest weekend sub egida FRAS, cu această ocazie urmând să debuteze campionatele naționale de drift, drag racing, slalom...

    “F1 ar fi pierdut din constructori fără plafonarea bugetelor”, spune Ross Brawn

    Formula 1 și-ar fi pierdut din producători și echipe ca urmare a pandemiei COVID-19 dacă nu s-ar fi tăiat din bugete începând cu 2021,...

    Vettel explică comentariul radio “dezastru anvelope”

    Sebastian Vettel își explică mesajul radio care se plânge de “gomme disastro”, adică “anvelope dezastruoase”, la finalul Marelui Premiu Monaco.

    Șoferul Ferrari a declarat că Monaco “a fost mult mai rău decât cursele anterioare” în ceea ce privește modul în care șoferii trebuie să-și trateze anvelopele.

    “Este doar o rușine pentru că cred că dacă comparați și anul trecut, la Monaco aveți întotdeauna un pic de management al ritmului pentru că nu puteți depăși, astfel încât tipul din față să poată stabili ritmul. Dar anul acesta a fost extrem, pentru că anvelopele nu puteai împinge. “Cred că asta am vrut să spunem după cursa. Și ați putut vedea și în timpul cursei. Cred că este un mod de a nu compara cu anul trecut și a vedea o mare diferență, în timp ce dacă luați celelalte curse nu a fost așa de mare. În acest sens, este o singură dată.

    “În general, cred că anvelopele din acest an sunt puțin mai vulnerabile decât anul trecut”.

    Pirelli a adus aceeași selecție a anvelopei la cursa din acest weekend la circuitul Gilles Villeneuve. Vettel a spus că va aștepta să vadă cum se comportă în comparație cu ultima cursă.

    “Evident, este o piesă diferită, natură diferită. De obicei aici poate varia un pic mai mult, care anvelopa este limitarea. Vom vedea.

    “Cred că vinerea va fi importantă. Cred că vremea ar trebui să fie bine, cel puțin coerentă. Și apoi vom vedea cât de mult putem citi. “

    Frank van Nunen

    Latest Posts

    Plafonul bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă” pentru McLaren

    Echipa McLaren F1 a explicat că noul plafon bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă”, deoarece pornește o dată cu...

    WRC: Belgia „în negocieri” pentru un eveniment WRC în 2020

    Organizatorul Raliului Ypres a anunțat că a demarat negocieri pentru a găzdui ceea ce ar putea fi primul eveniment din Belgia în cadrul Campionatul...

    Șapte evenimente sub egida FRAS în acest weekend.

    Șapte evenimente se vor desfășura în acest weekend sub egida FRAS, cu această ocazie urmând să debuteze campionatele naționale de drift, drag racing, slalom...

    “F1 ar fi pierdut din constructori fără plafonarea bugetelor”, spune Ross Brawn

    Formula 1 și-ar fi pierdut din producători și echipe ca urmare a pandemiei COVID-19 dacă nu s-ar fi tăiat din bugete începând cu 2021,...

    Don't Miss

    MRT MOTORSPORT, LA MULȚI ANI, LIVIU IERNEAN.

    Ne băgăm și peste Facebook cu fruntea sus printr-un time line cu foarte multe urări de "la multi ani" cu ocazia aniversarii lui LIVIU...

    Neuville iese în decor la testele din Finlanda.

    Campionatul Mondial de Raliuri a luat de la jumătatea lui Martie o pauză "forțată" din cauza COVID-19. Conducerea campionatului a decis ca testele să...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    MotoGP prezintă noul calendar pentru 2020

    Dorna Sports a prezentat azi noul calendar pentru sezonul 2020 din MotoGP. Acesta cuprinde 13 etape, majoritar în Europa. Momentan se discută și de introducerea...

    Formula 1: Carlos Sainz neagă că va fi pilot numărul 2 la Ferrari.

    Carlos Sainz a respins zvonurile spunând că va fi pilotul numărul 2 al Ferrari din 2021. Un insider Ferrari a spus săptămâna aceasta că...
    Frank van Nunen