More

    Latest Posts

    Upgrade-urile Mercedes W13 pentru GP-ul Spaniei au fost depistate.

    Marele Premiu al Spaniei a fost considerat un weekend critic în Formula 1 pentru echipa Mercedes AMG F1, care speră ca îmbunătățirile să deblocheze potențialul pe care crede că îl are W13.

    Având în vedere că producătorul german dispune de date de la testele de pre-sezon de pe Circuitul de Barcelona-Catalunya, când a rulat cu sidepods de dimensiuni normale, cu care a fost introdusă pentru prima dată mașina, evenimentul va fi, de asemenea, esențial pentru a înțelege dacă trebuie să schimbe conceptul mașinii sale.

    După o zi de filmare desfășurată miercuri la Paul Ricard, unde echipa a dezvăluit puține lucruri despre planurile sale de la Barcelona, amploarea schimbărilor pe care le face pentru acest weekend a fost dezvăluită joi, când mașina lui George Russell a sosit pe circuitul de la Barcelona. Pe măsură ce echipa Mercedes AMG F1 a descărcat W13 din transportor, a devenit imediat evident că echipa are câteva trucuri noi în mânecă.

    Mercedes, W13

    Privind cu atenție imaginile, Mercedes AMG F1 a urmat exemplul dat de Aston Martin F1, pe care Scuderia Ferrari și Red Bull Racing l-au urmat deja, introducând propriile modele de „eleron tip bavetă”. Între bavetă și partea inferioară a șasiului se află această aripă (săgeata roșie de mai sus), care pare, de asemenea, să se întindă puțin mai mult.

    Aerodinamicii folosesc aceste aripi ca mijloc de a gestiona mai bine fluxul de aer în această regiune a mașinii. Vârtejurile desprinse de acestea sunt folosite pentru a manipula caracteristicile vârtejurilor de margine desprinse de bavetă de mai jos, care este mai îngustă prin regulament în acest an.

    Mercedes, W13

    Unul dintre marile subiecte de discuție despre W13 a fost porpoising-ul și rolul pe care îl joacă designul podelei sale în efectele negative care decurg de aici. Pentru Spania, echipa a revizuit designul părții laterale a podelei, adăugând o aripă a podelei cu muchii asemănătoare unei coase, care este fixată în trei puncte de-a lungul lungimii sale de bare metalice.

    Forma podelei de-a lungul aripii de margine a fost, de asemenea, modificată pentru a o încorpora, cu o secțiune ridicată mai pronunțată, vizibilă înainte de a se transforma treptat în designul regiunii spatelui podelei din fața pneului spate. Aceasta a fost, de asemenea, modificată și nu mai pare a fi la fel de înclinată în sus.

    Mercedes, W13

    De asemenea, echipa caută în continuare să reducă greutatea mașinii prin orice mijloace necesare, deoarece, deși modificările aduse la livrea de la Miami la deflectoarele de roți și aripa spate au fost eliminate, echipa nu a readus livrea la starea de dinainte de Miami.

    Nu este o economie uriașă de greutate, dar îndepărtarea unei părți din vopsea va ajuta echipa să se apropie de masa minimă, în timp ce încearcă să recupereze performanțe vitale în fața rivalilor săi.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss