More

    Latest Posts

    Un nou sondaj global dezvăluie cea mai populară echipă și pilot de Formula 1

    Cea mai populară echipă și pilot din Formula 1 au fost dezvăluite după ce fani din 187 de țări au participat la cel mai mare sondaj realizat vreodată de acest sport.

    Sondajul a oferit fanilor posibilitatea de a spune Formulei 1 ce vor și ce apreciază despre acest sport pentru a permite campionatului să ia decizii strategice pentru viitor.

    Nielsen a spus că eșantionul de 167.302 de răspunsuri a fost cel mai mare și mai divers eșantion vreodată, participarea femeilor s-a dublat și vârsta medie a unui participant scăzând cu patru ani (de la ultimul sondaj din 2017) la 32 de ani.

    Atributul de brand numărul unu pentru Formula 1 este „incitant”, în creștere cu 7% față de 2017. „Competitiv” și „distractiv” a ajuns pentru prima dată în primele cinci, în timp ce fanii spun, de asemenea, că F1 s-a îmbunătățit în ceea ce privește furnizarea de „curse interesante”, „mașini rapide”, „concurență strânsă” și având „cei mai buni piloţi”.

    image 1 27

    Fanii au fost rugați să aleagă cele cinci curse preferate, Monza, Spa, Silverstone și Monaco păstrându-și locurile în primele patru, iar Japonia ocupând locul cinci. Baku a avut o mare evoluție, de la 1% din votul fanilor în 2017 la 13%.

    McLaren s-a ridicat în fruntea grămezilor când fanii au fost rugați să-și numească echipa favorită cu 29,5% din voturi, în fața Red Bull (19,8%), Ferrari (17,9%) coborând de pe primul la al treilea și Mercedes (11,9%) până la al patrulea. Aston Martin și-a dublat sprijinul de la rebranding-ul de la Force India.

    Pe partea piloţilor, Max Verstappen a ieșit pe primul loc cu 14,4% din voturi. Publicul olandez nu a părut decisiv aici, cu un public puternic la nivel internațional – în special în SUA și Japonia.

    Lando Norris a fost al doilea cu 13,7%, dar a fost cel mai bine clasat în rândul publicului feminin și numărul unu în toate grupele de vârstă sub 24 de ani. Lewis Hamilton a fost numărul unu în Marea Britanie și în toate grupele de vârstă de 35 de ani și peste și al doilea în SUA, dar a ocupat locul trei per total.

    image 2 16

    A existat, de asemenea, o reacție net pozitivă la F1 Sprint și a existat o conștientizare puternică cu privire la combustibilii durabili. 55% dintre fani cred că F1 ar trebui să fie un lider mondial în dezvoltarea de combustibili 100% durabili, cu 65% conștienți de planul F1 de a introduce combustibili 100% durabili până în 2025.

    „Suntem foarte recunoscători pentru toți fanii care și-au acordat timpul pentru a-și împărtăși opiniile în acest sondaj uriaș. Părerile lor sunt foarte valoroase pentru noi și suntem extrem de mulțumiți de ceea ce am văzut în rezultate.

    De asemenea, vreau să mulțumesc Motorsport Network și Nielsen Sports pentru munca incredibilă pe care au făcut-o”, a declarat Stefano Domenicali, Președinte și CEO Formula 1.

    „Suntem privilegiați ca sport să fim cu adevărat internaționali, concurând pe continente și țări din întreaga lume cu o bază de fani la nivel mondial. Ajungem în fiecare colț al globului prin evenimentele noastre, difuzarea TV și rețelele sociale și conținutul media.

    2014zoommonza

    Aceasta este o binecuvântare – să ai o astfel de platformă – dar este și o responsabilitate. Trebuie să protejăm ceea ce avem, să creștem, să ajungem la mai mulți fani și să ne asigurăm că aceste binecuvântări rămân și devin mai puternice.

    „Rezultatele sondajului arată că facem lucrurile corecte și vom continua să fim concentrați pe crearea de emoție și divertisment pe și în afara pistei, ceea ce își doresc toți fanii noștri. Suntem foarte încântați de viitorul nostru și știm că și fanii noștri sunt.”

    „Ce moment interesant să fii fan de Formula 1!” a adăugat James Allen, președintele Motorsport Network, care a spus că sondajul a arătat că F1 este într-o „sănătate excelentă”.

    „F1 s-a luptat în trecut să atragă fani mai tineri și în special fani feminini, iar acest sondaj spune multe despre modul în care prima abordare digitală a noului management și efectul pâlnie al unor proiecte precum Drive To Survive de la Netflix implică o nouă generație de fani pasionați de F1. ” el a spus.

    Apasă AICI pentru a descărca raportul întreg al sondajului!

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: Formula 1

    Photocredit: Formula 1


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss