“Un an de sentimente pentru un Trofeu”
Romain Gilles / George Marinescu C.N.R. 2018
Când am ridicat această cupă iar când mă uit la ea…. E mai mult decât un trofeu….
E 1 an de sentimente intense de stratégie și de eforturi….
Totul a început dintr-o întâmplare când George a acceptat sa fie coechipierul meu….
Era momentul sa construim o stratégie… Peugeot-ul nostru de clasa 12 nefiind gata de start…
Am hotărât să ne prezentam la primele 4 étape 2 de asfalt si 2 de macadam cu un Logan împrumutat de clubul Krepelka Motorsport.
Cu obiectivul rezonabil de a aduna 40 de puncte in acesta perioadă… Bazându-ne pe faptul că pe asfalt ne va fi foarte greu la clasa noastra cu Logan.
Ne-am putea juca o carte….. George fiind la prima întalnire cu CNR si pentru prima dată în dreapta, ne-am prezentat la Brasov cu obiectivul de a termina raliul.
Am ajuns la Brasov unde ningea și se depunea zăpada cu Cauciucuri Super Soft.
Dupa evaluarea clasei noastre, ne aflam între 2 Ford Fiesta ST, un BMW seria 3, un Renault Megane 2.0, un Renault Clio RS și niște Hyundai i20, eram convinși că nu avem prea mult ce juca cu motorul nostru de 1.6 MPI, 84 CP.
O luam ca raliu de acomodare și ne prezentăm la shakedown pe ninsoare. După 4 viraje și prea multă încredere în aderență, ieșim afară după 1.4 km (primul km lui George în dreapta ), cu siguranță cea mai rapida ieșire în decor pentru un copilot în CNR….. Rămânem înzăpeziți și așa se termină prima zi de antrenament.
După multe convorbiri cu mecanicul hotărâm să căutăm Cauciucuri de iarna de strada.
În prima zi de concurs care era compusă numai din probe la deal, ne-a fost foarte greu cu Loganul.
Ne lipsea puterea, însa aderența era foarte bună.
Ne prezentam de pe ultimul loc la super speciala din centru, care se ținea foarte tarziu, plus că era și polei.
În start, George se tot uita la timpi și întradevăr aveam 27 de secunde întârziere față de penultimul conçurent.
A avut loc o discutie scurta între noi in care i-am explicat că SS are 2 km și e foarte îngustă.
Nu e la deal vezi că în cele din urmă o să încercăm să facem câteva victime, măcar pe proba asta….
Luăm startul, dăm tot ce avem și intrăm în stop unde văd o arbitră care ridica degetele mari către mine, lumea începe să aplaude.
Eu am înteles imediat, dar parcă nu îmi venea să cred, se uită George pe ceas, ridică capul si îmi spune: am câștigat proba…..
Nu ne venea să credem noi, cu Logan, sa batem o probă.
Cu zâmbet pe buze si euforici, am ajuns in ultimul service pe la ora 12.
Unde nu am să uit prima fraza mecanicului: ați batut SS cu tigaia voastra, Nu îmi vine să cred.
La culcare cu un zâmbet pe buze deoarece din momentul ăla știam că am iesit in evidenta si că am demonstrat ce era de demonstrat.
Era timpul de a ne odhini, deoarece dimineață la 07:30 trebuia să ne confruntam cu babarunca si cheia, 24 de km fiecare.
Când ne-am prezentat în parcul de service era un frig, și primesc un telefon de la TM care mă anunța, să merg cu grijă, deoarece e polei pe probe, iar la sfârșitul conversației, îmi arunc un: dacă te ține… le mai dai odată
Întradevăr cu 1.17 min recuperat pe SS nu mai eram pe ultimul loc și puteam să speram, să punctam în primii 6, deoarece eram pe locul 9.
Plecam pe babarunca cu o încredere poate prea mare și la mijlocul probei prindem un conçurent din urma.
În acel moment, am înțeles că Loganul nostru a mers mult mai tare decăt celelalte mașini, mai tare ne am ambiționat.
Am mai depașit unul și am ajuns al treilea în stop.
Am terminat proba pe locul 3 cu niște diferențe care ne au propulsat pe locul 4.
Eram foarte mândri că am stat în regrupare unde am primit numai felicitari, am mai și fost întrebat daca e adevarat că Loganul este 1.8t…..
La care am răspuns afirmativ iar mi s-a spus “că se vede” . În fine s-a încălzit un pic vremea și am ajuns în service, unde am încălțat gume super soft.
Iar ecartul facut de dimineață și riscurile asumate după masă ne-au permis să ne păstrăm locul 4 care ne-a adus 15 puncte neașteptate.
În acel moment ne-am gândit că suntem niște norocoși.
Că Dumnezeu ne iubește și că ne-a dat exact vremea care ne trebuia.
Asa s-a terminat Brașovul.
Sursă și imagini: comunicat transmis către GP24.ro
Sursa: Photocredit:
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.