Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Trofeul Sinaia 2021: Rezumat al castigatorului Alex Mirea.

    Trofeul Sinaia 2021: Din cauza unui cumul de întâmplări mai puțin fericite, am ajuns la mijlocul sezonului în situația de a nu avea mașină de concurs pentru a participa în campionat, iar participarea la #TrofeulSinaia2021 a fost sub semnul întrebării până miercuri-joi, cu 2 zile înaintea competiției.

    Astfel am luat decizia împreună cu echipa de a mai trage puțin de timp, iar la Sinaia să ne jucăm șansa folosind un Radical SR1, pe care să montăm un motor de Radical SR3 (1500 cmc în loc de 1340 cmc), pe hârtie fiind totuși o variantă de top 5. Zis și făcut mulțumită Radical Romania și Delta Glass / Catalin Iuhasz care mi-au pus mașina la dispoziție și m-au lăsat să-mi fac de cap cu setup-ul.

    După prima urcare de recunoaștere, sâmbătă, am definitivat setup-ul mașinii (geometrie, suspensie, etc) pentru traseul de la Sinaia. Chiar mă simțeam bine în mașină și începusem să visez.

    Trofeul Sinaia

    Astfel, în manșa de antrenament / calificări am reușit un timp peste așteptările mele, fiind la 6 zecimi de recordul traseului. Știam că mai am loc de scăzut niște timp, dar cu 2 zile în urmă obiectivul nu era de a doborî recorduri, ci de a lua cât mai multe puncte posibil în situația dată.

    Pentru că nu era suficient de multă presiune, etapa de la Sinaia practic urma să decidă dacă urma să continui anul acesta campionatul sau nu. Orice eșec sau pierdere mare de puncte ar fi însemnat stop joc.

    Duminică vibe-ul era bun însă nu știam ce resurse de timp aveau adversarii mei, așa că am plecat la startul primei manșe cu gândul de scoate maximul posibil din manșa respectivă. În prostia mea mă gâdila puțin și ideea cu recordul, așa că MAX ATTACK – SWITCH ON! Temperatura era mai ridicată, iar anvelopele deja consumate nu mai făceau față, probabil nu a fost nici compoziția optimă… simțeam că nu sunt lent, însă nu mi se părea nici că sunt suficient de rapid.

    Am reușit un intermediar cu 4 zecimi mai bun decât timpul obținut în ziua precedentă (încă nu știam asta), dar practic mai rămăseseră 2 zecimi până la record. Dar ce să vezi, după 3 viraje de la intermediar, un balot de paie pus cu insuficientă atenție (fiind poziționat mai în drum cu aprox. 20 cm.), a făcut ca partea cea mai importantă a unui prototip, eleronul, să fie avariată serios la impactul cu balotul de paie, astfel că aerodinamica mașinii din acel punct urma să-mi dea bătăi de cap și de mâini pe toate virajele ce au urmat până la finish.

    Nu știam cât de aproape fusesem de record, eram însă convins că nu avea cum să fie un timp suficient de bun, astfel am trecut linia de sosire ușor dezamăgit. Încă nu știam nivelul avariilor eleronului, nici nu-mi imaginam proporțiile ce urmau a fi descoperite tocmai în regrupare. Abia apoi am înțeles de unde venea diferența imensă de comportament a mașinii.

    Cu toate astea reușisem să obțin cel mai bun timp din competiție, însă nu mă puteam bucura din cauză că diferențele de timp erau foarte mici, iar eu aveam mașină avariată.
    Am coborât spre service foarte dezorientat. Ne-am apucat să lucrăm la mașină pentru a reface aripa spate… la ciocan!

    Trofeul Sinaia

    Start în manșa a 2-a, nu știam exact ce așteptări să am de la comportamentul mașinii, așa că după primele 2 viraje am decis că cea mai bună variantă este să merg cât pot de tare, dar fără să greșeli.

    Am trecut linia de finish la fel… dezamăgit, știam că n-are cum să fie un timp prea bun, însă se pare că nici adversarii mei n-au reușit o manșă suficient de bună, astfel am reușit să rămân pe 1 la o diferență de 4 zecimi față de următorul clasat.

    Trecusem prin atâtea stări încât nici nu mai știam cum sau dacă să mă bucur!
    Asta a fost povestea mea de la Sinaia 2021. Încă o bifă în Bucket List – Premierea TOP 3 la Sinaia. Succesul de la Sinaia ne obligă să mergem mai departe. Trebuie să mai găsim doar formula și resursele …o nimica toată!  See you soon! Alex Mirea.

    RamplastDelta GlassDynamic Selling GroupSmart Driving RomaniaMilo Trading 2000 • APEX Mirea Motorsport • KinderVillage PlaygroundFederatia Romana de Automobilism Sportiv.

    Mai multe știri despre  Campionatului Național de Viteză în Coastă găsiți AICI.

    Sursa: Comunicat Alex Mirea

    Photocredit: Attila Balazs - Leonard Petraru -



    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss