More

    Latest Posts

    Trăsăturile care au alimentat trecerea neașteptată a lui Alonso la Aston Martin.

    Trecerea bombă a lui Fernando Alonso la Aston Martin F1 a provocat o undă de șoc în Formula 1, nu în ultimul rând la Alpine F1, care se află într-o dispută contractuală cu Oscar Piastri. Nu se sfiește să facă o mișcare îndrăzneață în carieră și cu un CV punctat de astfel de mișcări, au existat numeroase indicii că se pregătesc probleme

    În urmă cu câteva curse, Fernando Alonso a remarcat că „neașteptatul” este singurul lucru pe care îl iubește cel mai mult în Formula 1. În urma zvonurilor din jurul startului său în prima linie în Canada și a unei îmbunătățiri a performanțelor sale pe pistă, el a declarat că se bucură de revenirea sa. „Cred că anul trecut am avut performanțe decente, a zâmbit el în timp ce vorbeam la GP-ul Austriei despre verdictul privind forma sa actuală.

    A fost în regulă, dar nu la 100% din mine, voi spune. Anul acesta, mă simt la 100%. Simt că pot să reușesc niște performanțe care poate nu sunt așteptate și acest gen de lucruri a fost întotdeauna punctul meu forte de-a lungul carierei mele”. Aceste cuvinte s-au dovedit a fi foarte potrivite săptămâna aceasta, când Fernando Alonso a făcut ceea ce a fost poate cea mai neașteptată mutare de pilot de Formula 1 pe care am avut-o de ceva vreme, deoarece s-a aflat că se va alătura echipei Aston Martin F1 anul viitor.

    Trecerea, Alonso

    Anunțul său bombă, despre care nici măcar actuala sa echipă Alpine F1 nu a știut nimic până când comunicatul de presă a aterizat luni la ora 9 dimineața, ora Regatului Unit, a provocat imediat un val de întrebări despre motivul pentru care a sărit de la o echipă în ascensiune ca fiind cea mai bună din spatele primelor trei echipe, la una care a fost eliminată în mod regulat din Q1.

    Dar pentru a vedea mișcarea lui Fernando Alonso în termeni pur și simplu din punct de vedere al soartei competitive a echipei Enstone față de echipa Silverstone în acest moment, nu înseamnă că nu înțelegem ce îl face pe dublul campion mondial să se simtă bine. Pentru că există câteva trăsături cheie de personalitate pe care spaniolul le-a demonstrat de-a lungul carierei sale și care au ieșit din nou în evidență pentru a face trecerea la Aston Martin F1 mult mai ușor de înțeles. Este un pilot care vrea să fie iubit, respectat și să simtă că cei din jurul său îl susțin 100% tot timpul.

    De la acuzațiile aduse în momentul câștigării celui de-al doilea titlu mondial pentru Renault, în care se simțea „singur” uneori, deoarece nu primea atenția pe care și-o dorea, până la destrămarea relațiilor cu Ron Dennis la McLaren F1 în 2007, când nu a fost numit numărul unu, Fernando Alonso nu a acceptat niciodată, de-a lungul carierei sale, să fie suspectat că nu este alesul.

    Trecerea, Alonso

    La Alpine F1, a avut un coechipier dificil, Esteban Ocon, dar poate că, atunci când a trebuit să evalueze angajamentul echipei sale, a fost mai mult în minte modul în care se simțeau aceștia în legătură cu situația lui Oscar Piastri. Reticența celor de la Alpine F1 de a-i oferi lui Fernando Alonso durata de contract pe care o dorea – deoarece se temea că vârsta l-ar putea declina și că Piastri va trebui să se încadreze la un moment dat – poate că i-a lăsat sentimentul că nu are angajamentul absolut al echipei.

    Voia o firmă pe doi sau trei ani. Alpine F1 a vrut un contract de un an plus un an, care a fost compromisul care a fost pus pe masă în cele din urmă. Dar se putea simți că era clar că Fernando Alonso nu era de acord cu conducerea sa că ar trebui să existe îndoieli cu privire la performanțele sale viitoare, deoarece acum avea 40 de ani. Poate că, înainte de decizie Fernando Alonso a făcut o aluzie la vârsta sa, spunând: „Mă simt foarte proaspăt”. Fernando Alonso nu a fost niciodată mai fericit decât atunci când este în centrul universului în F1 și oricine și toată lumea vorbește despre el.

    In Ungaria a demonstrat că încă mai are atingerea magică pentru a putea face acest lucru.„Reacțiile sunt la fel de ascuțite ca întotdeauna. A fost o cursă foarte fizică în Franța și am vorbit după cursă, iar eu eram pregătit să mai fac încă trei sau patru Grand Prix-uri. Există semne în corpul tău că ești primul care ridică mâna și spune: ‘știi, asta este un pic prea mult pentru mine’. Nu a fost niciodată cazul meu în mașină. Mă simt întotdeauna foarte bine”.

    Trecerea, Alonso

    Pentru cineva care poate simte că cei din jurul său fie îl susțin 100%, fie sunt împotriva lui, atunci problema vârstei pe durata înțelegerii sale nu ar fi stat prea bine. În egală măsură, lui Fernando Alonso îi place să fie stăpân pe propriul destin. Așa că atunci când șefii Alpine F1 vorbeau despre el ca fiind un jucător cheie în viitorul program LMDh, nici asta nu a fost prea bine pentru cineva care se bucură de actuala F1. Întrebat la sfârșitul săptămânii trecute despre interesul pentru trecerea la o mașină sport, el a spus: „Nu pe termen scurt. Simt că sunt proaspăt aici și sunt foarte motivat”.

    „Aștept cu nerăbdare atât de mult anul viitor, de exemplu, ceea ce va aduce al doilea an de aplicare a acestor reguli. Vom concura în Las Vegas, vom concura poate și în Africa de Sud în curând. Nu știu: toate aceste lucruri, sunt cu adevărat foarte atrăgătoare. Și mă simt foarte rapid în acest an. Acum, chiar și gândindu-mă la sportscar sau Indy sau orice altceva, parcă nu mai e momentul. Capul meu a eliminat complet și rămâne concentrat pe F1. Așa că asta este”.

    Când pui laolaltă toți acești factori: nevoia de a fi iubit, nevoia unei provocări, dorința de a rămâne în F1 pe termen lung și oferirea șansei de a confunda criticii, nu e de mirare că, având Aston Martin F1 și Lawrence Lance Stroll care i-au întins covorul roșu; oferindu-i angajamentul pe termen lung și pachetul financiar pe care și-l dorea, a luat decizia și a sărit. Mai presus de orice, Fernando Alonso nu a fost niciodată mai fericit decât atunci când este în centrul universului în F1, iar oricine și toată lumea vorbește despre el.

    Trecerea, Alonso

    Îți poți imagina că Fernando Alonso are acum un zâmbet imens pe față, știind că, în timp ce Alpine F1 se străduiește să îi găsească un înlocuitor și să se descurce cu o mică încurcătură contractuală în care s-ar putea să fi intrat cu Piastri, spaniolul se bucură de haosul provocat de faptul că își ține telefonul în surdină pentru că este vacanța de vară. Nu te-ai aștepta la altceva.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss