More

    Latest Posts

    Toyota modifică mașina pentru a rula anvelope de diferite dimensiuni pentru sezonul 2022

    Toyota și-a reproiectat Hypercarul Le Mans pentru a încorpora anvelope de diferite dimensiuni pentru Campionatul Mondial de Anduranță din 2022.

    GR010 HYBRID cu tracțiune integrală a producătorului japonez a funcționat cu anvelope de 14 inchi față și spate în sezonul său de debut, câștigător al titlului, în 2021, dar va trece la o a doua opțiune permisă în prezent în cadrul regulilor pentru acest an. Asta înseamnă că va rula Michelin de 13,5 in față și 15 in spate, la fel ca Glickenhaus-Pipo 007 LMH cu tracțiune spate. Mișcarea nu a fost încă confirmată de Toyota, dar sursele confirmă că au avut loc teste de pre-sezon cu mașina în configurația revizuită.

    Un purtător de cuvânt al Toyota nu a confirmat schimbarea și a spus că va dezvălui specificațiile tehnice ale celui mai recent GR010 înaintea testului oficial WEC din weekendul dinaintea deschiderii sezonului de la Sebring 1000 Miles din 18 mai. Trecerea Toyota între cele două opțiuni de dimensiune a anvelopelor din regulament a fost influențată de modificările regulilor în urma finalizării procesului de convergență între categoria LMH și clasa soră LMDh, care va fi lansat anul viitor.

    Toyota

    Așa-numita „regula 120”, viteza minimă în kilometri pe oră la care puterea poate fi implementată la roțile din față de un hibrid LMH atunci când mașinile sunt pe slick, a devenit parte a sistemului Balance of Performance. Aceasta înseamnă că această viteză și minimul de 150 km/h aplicat anul trecut când mașinile erau pe cauciucuri pentru vreme umedă se pot schimba de la pistă la pistă și de la mașină la mașină.

    A urmat preocupările producătorilor, în special cei care construiesc mașini, la regulile LMDh numai cu tracțiune spate cu privire la avantajele oferite de tracțiunea integrală. Nu este clar în această etapă dacă modificarea configurației anvelopelor Toyota va conta drept una dintre cele cinci evoluții permise din motive de performanță, cunoscute sub denumirea de „evo jokers” în regulament, fiecărui producător pe parcursul ciclului de viață al unui LMH.

    Producătorii trebuie să solicite permisiunea de a face evoluții la FIA și Automobile Club de l’Ouest, care scriu regulile. Un evo joker acoperă o zonă a mașinii, așa cum este definită de formularul de omologare. Peugeot a confirmat că modelul său 9X8 rulează anvelope de 14 inchi în față și în spate și este încrezător că un echilibru corect între mașinile care rulează diferite dimensiuni se va menține în BoP.

    Ultimele reguli spun că pentru mașinile LMH omologate după 2022, configurația 13.5/15in va fi obligatorie. Fotografiile spion ale Toyota 2022 dezvăluie plăci de capăt mai mari ale aripilor din spate, deși nu este clar dacă acestea sunt amploarea evoluțiilor aerodinamice pentru 2022.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Anduranță găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss