ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Mattia Binotto promite că Ferrari nu va repeta greșelile din 2020

  Cu doar 131 de puncte adunate în 2020, Scuderia Ferrari a fost marea dezamăgire a anului trecut. În nici o cursă a sezonului 2020,...
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Toyota încheie fruntașă antrenamentele de la Le Mans iar concurența reduce drastic deficitul înregistrat după ziua de teste

    Cele patru ore destinate antrenamentelor libere pentru Le Mans au luat sfârșit iar fruntașe au încheiat bineînțeles prototipurile TS050 cu #7 în poziția de lider. Locul secund a fost adjudecat de celălalt echipaj al constructorului nipon la un ecart de ceva mai puțin de șase zecimi de secundă. Îmbucurător însă este ritmul evident îmbunătățit al prototipurilor private, pe locul trei terminând modelul Rebellion #1 la o diferență de doar șapte zecimi de lideri.

    Dallara și-a poziționat cel mai bun șasiu al său pe patru, prototipul Dragonspeed #10 ajungând la final cu puțin peste o secundă și jumătate deficit față de lideri. Chiar dacă Toyota a terminat totuși în frunte iar acestea au fost doar antrenamente libere, faptul că am ajuns la ecarturi de sub sau puțin peste o secundă este îmbucurător, mai ales că după ziua de teste prototipurile japoneze erau la peste cinci secunde de concurență.

    La LMP2 în continuare echipele Oreca fac legea monopolizând locurile fruntașe și nu numai. G-Drive #26 au încheiat sesiunea cu cel mai bun timp urmați de IDEC Sport #48 și TDS Racing #28. Cel mai bine poziționat șasiu non-Oreca a fost modelul Ligier JS P217 #22 al celor de la United Autosports care a încheiat pe locul al șaselea.

    La ambele clase de GT-uri Porsche a făcut legea monopolizând podiumul de la Pro iar la Am modelul Gulf Racing UK  a încheiat ostilitățile pe prima poziție urmat de Ferrari-ul Spirit of Race #54 și de Porsche-ul Dempsey-Proton #77.

    Per total această sesiune de antrenamente a fost mai monotonă decât ne-am fi dorit noi, o mulțime de incidente care au adus inevitabil faimoasele slow-zones dar din fericire nimic major. Cel mai important dintre acestea a fost coliziunea modelului Jackie Chan DC Racing #37 din Indianapolis care a adus avarii majore la partea frontală.

    Urmează la rând prima sesiune de calificări care va avea loc între orele 23:00 – 01:00 și de asemenea poate fi urmărită live pe Eurosport.

    Sursa: Cosmin Milcu/GP24.ro

    Photocredit: Toyota Gazoo Racing

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar