Latest Posts

Toyota dezvăluie versiunea actualizată a modelului GR010 Hybrid pentru sezonul 2022 al WEC.

Vizualizări: 13182

Toyota a dezvăluit specificațiile actualizate ale hypercarului său GR010 Hybrid Le Mans înainte de sezonul 2022 al Campionatului Mondial de Anduranță FIA.

Schimbarea dimensiunilor roților față și spate și a pneurilor, prezentată luna trecută de Motorsport.com, a fost confirmată, împreună cu revizuirile aerodinamice necesare ca urmare a schimbării pentru a menține fluxul de aer și a rămâne în limitele de performanță stabilite de regulamentul LMH.

Provocatorul revizuit al Toyota, care va concura pentru prima dată în deschiderea sezonului 2022 al WEC, la Sebring, pe 18 martie, va rula acum cu roți față de 12,5 inch și spate de 14 inch, în loc de roți de 13 inch pe care le-a rulat la toate cele patru colțuri anul trecut. Acestea sunt cele două opțiuni permise în prezent în regulament și au fost concepute pentru a reflecta cerințele diferite ale hibrizilor cu tracțiune integrală și ale mașinilor cu tracțiune exclusiv spate.

Toyota

Pascal Vasselon, directorul tehnic al Toyota Gazoo Racing Europe, a explicat că această schimbare a fost concepută “pentru a aborda provocările cu care ne-am confruntat sezonul trecut în ceea ce privește gestionarea pneurilor spate”. O aripioară mai înaltă și mai lungă a capacului motorului, cunoscută și sub numele de aripioară dorsală, și plăcile de capăt ale aripii spate mărite au fost descrise de Toyota ca fiind “cele mai vizibile” dintre modificările aerodinamice.

Cele două garduri aerodinamice din partea superioară a cockpitului au fost, de asemenea, revizuite și sunt acum mai lungi. Kamui Kobayashi, care va combina apărarea titlului pe care l-a câștigat cu Mike Conway și Jose Maria Lopez anul trecut cu noul său rol de director de echipă al echipei WEC, a declarat: “Am găsit câteva zone în care să ajustăm GR010 Hybrid în sezonul trecut, așa că am lucrat la acestea și cred că mașina noastră va fi mai consistentă acum.”

Toyota nu a făcut nicio mențiune în prezentarea Toyota a evenimentului de la Sebring, care începe cu testul oficial de pre-sezon Prologue din acest weekend, cu privire la schimbarea pentru acest sezon a așa-numitei “reguli 120”. Aceasta era viteza minimă, exprimată în kilometri pe oră, la care puterea hibridă putea fi utilizată prin intermediul punții față atunci când mașina era încălțată cu pneuri slick pe timp uscat.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Toyota

Aceasta și viteza minimă de 150 km/h, impusă anterior atunci când un hibrid folosea pneuri cu cauciuc cu caneluri, au fost mutate din regulile tehnice în sistemul Balance of Performance, ceea ce înseamnă că aceste viteze se pot schimba de la o pistă la alta și de la o mașină la alta, în funcție de BoP publicat înainte de fiecare cursă. Setările motorului GR010 au fost ajustate pentru 2022, în conformitate cu introducerea unui nou combustibil 100% regenerabil de la furnizorul unic, TotalEnergies.

Vasselon a descris noul combustibil fabricat din deșeuri din industria vinului ca fiind “un pas important în călătoria spre neutralitatea emisiilor de carbon pentru Toyota Gazoo Racing și WEC”. “Am validat toate modificările în timpul testelor de iarnă și vom face ultimii pași de pregătire în acest weekend, cu prologul de la Sebring, înainte de începerea curselor”, a adăugat el. “Suntem nerăbdători să începem”.

Toyota nu a confirmat câte dintre cele cinci așa-numite “jokeri evo” îi sunt permise în cadrul duratei de viață a regulamentelor LMH pe care le-a folosit cu actualizările pentru 2022.

Toyota

GR010 va rula pentru prima dată în acest weekend pe circuitul Sebring International Raceway, cu o lungime de 3,74 mile, după ce anul trecut, ca urmare a pandemiei de COVID-19, a fost anulată întâlnirea din cadrul WEC din SUA. Toyota a câștigat cursa inaugurală Sebring 1000 Miles, care a făcut parte din “supersezonul” WEC 2018/19, în urmă cu trei ani, cu Fernando Alonso, Sebastien Buemi și Kazuki Nakajima la volanul unei mașini Toyota TS050 Hybrid LMP1.

Nakajima este acum vicepreședinte al Toyota Gazoo Racing Europe, după ce s-a retras din cockpit la sfârșitul sezoanelor trecute. Japonezul în vârstă de 37 de ani va sprijini operațiunile echipei la cursele WEC și îl va îndruma pe Ryo Hirakawa, care și-a luat locul în cea de-a doua Toyota alături de Buemi și Brendon Hartley.

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Getty Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss