More

    Latest Posts

    Toto Wolff cere măsuri după ce partenerul Mercedes FTX a falimentat.

    Toto Wolff cere măsuri după ce partenerul FTX, care a fost un sponsor al echipa Mercedes AMG F1, a intrat recent în faliment.

    Criptomonede devine din ce în ce mai importantă în lumea de sporturi, mai multe echipe de pe grila de start a Formulei 1 fiind sponsorizate de companii de criptomonede. Mercedes AMG F1 a fost sponsorizată de compania FTX în ultimii ani, însă compania a intrat în faliment în ultimele săptămâni, în ciuda faptului că firma părea o platformă stabilă și de succes pentru lumea exterioară.

    Toto, Wolff

    Săgețile de Argint au fost nevoite să elimine de pe mașini și de pe costumele de cursă, înainte de Marele Premiu al Braziliei, câștigat de George Russell, orice marcă a companiei de criptomonede care a condus una dintre cele mai mari platforme online de schimb și investiții în criptomonede, după ce s-a anunțat că firma va fi falimentată. Directorul echipei, Toto Wolff, a cerut acum ca implicarea criptomonedelor în Formula 1 să fie reglementată mai strict, fiind incredibil și inacceptabil ca un sponsor al unei echipe de Formula 1 să dea faliment cât ai clipi din ochi.

    „Este dificil, pentru că știm cu toții că criptomonedele au relevanță”, a declarat Toto Wolff. „Cred cu tărie în blockchain ca modalitate de tranzacții în viitor, dar situația este foarte nefericită. Am luat în considerare FTX pentru că era unul dintre cei mai credibili și mai solizi, parteneri financiari care existau, iar din senin, poți vedea că o companie de criptografii poate fi practic îngenuncheată și dispărută într-o săptămână, iar acest lucru arată cât de vulnerabil este încă sectorul”, a continuat austriacul.

    Toto, Wolff

    „Este nereglementat și cred că trebuie să își găsească drumul în reglementări, pentru că sunt atât de mulți clienți, investitori, parteneri ca noi care au fost lăsați cu totul neîncrezători cu privire la ceea ce s-a întâmplat”. Comentariile lui Toto Wolff vor veni ca un avertisment pentru multe alte echipe din paddock care răspund de sponsorizări din partea companiilor de criptomonede, cum ar fi Red Bull Racing, care a semnat un contract record cu Bybit la începutul sezonului.

    Crypto.com este un sponsor corporativ al Formula 1 și deține drepturile de denumire pentru cursele de sprint, care vor fi șase în sezonul următor, ceea ce arată că cripto are o influență puternică asupra sportului, indiferent de instabilitatea sa. Pierderea unui sponsor va fi o veste proastă pentru Mercedes AMG F1, care va căuta să folosească fiecare bănuț disponibil în goana sa pentru a reveni în fruntea Formulei 1, profitând de oportunitatea pe care i-o oferă pedeapsa aplicată de Red Bull Racing pentru încălcarea plafonului de costuri.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss