Latest Posts

Tot ce știm depre mașina celor de la Ferrari pentru 2020 (proiectul 671)

Vizualizări: 33493

Noua mașină, evident o evoluție a modelului SF90, va fi prezentată pe 11 februarie, mult mai devreme decât celelalte ale rivalilor Scuderia. Motivul acestei alegeri este că Scuderia Ferrari are „un program de teste foarte intens” pentru acest an. Vor fi efectuate corecții majore la șasiu și aerodinamică.

Mai precis, diversele componente ale mașinii vor fi reproiectate pentru reducerea amprentei pentru a beneficia de fluxul de aer: șasiul, unitatea de alimentare și cutia de viteze sunt acum o structură integrată pentru a reduce volumul total. În special, volumul noului PU a fost redus cu modificări la sistemele de evacuare, hidraulice și hibride.

Chiar suspensile vor fi integrate cu elemente ale mașinii care vor genera downforce, deoarece acestea vor direcționa fluxul de aer pe podea și pe eleronul mașinii.

Evident, accentul principal este să se adauge downforce la proiectul SF90 fără a adăuga drag. Au adăugat noi deflectoare pe lateral pentru a coborî direcția fluxului de aer și, cel mai important, pentru a canaliza fluxul mai aproape de structura mașinii, abătându-l de la lovirea anvelopelor din spate, crescând astfel durabilitatea anvelopelor și poate să ducă ușor pneurile la temperaturi de operare potrivite. Aceste moduri vor accelera și fluxul. Zvonurile despre un nou amortizor hidraulic și o pelerină mult mai largă sub ”nasul”mașinii.

Să vorbim acum despre noua unitate de alimentare, denumirea codului „Motor 065”. Puterea motorului cu ardere internă a crescut de la 850 CP la 880 CP. Aceasta aduce în total, numărând sistemul hibrid, la 1060 CP. Au optat pentru un „aliaj bi-metal” (în teorie oțel) în loc de un aliaj de aluminiu pentru a îmbunătăți rezistența și a reduce expansiunea termică și au introdus noi canale interne pentru a îmbunătăți debitul de ulei. Aceste modificări ar trebui să îmbunătățească fiabilitatea și să le ofere șansa de a utiliza combustibil cu o putere de încălzire mult mai mare.

De asemenea, ei experimentează un nou proces de fabricație pentru motoarele lor, numit adaos de fabricație, pentru a înlocui turnarea metalelor, pentru a reduce greutatea și volumul total al motorului. Acest lucru a făcut necesară îmbunătățirea sistemului de răcire a buteliilor, din cauza temperaturilor mai mari de funcționare.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Sursa: GP24 Author, Adrian Gros
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Author, Adrian Gros

Latest Posts

Don't Miss