ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Tot ce știm depre mașina celor de la Ferrari pentru 2020 (proiectul 671)

    Noua mașină, evident o evoluție a modelului SF90, va fi prezentată pe 11 februarie, mult mai devreme decât celelalte ale rivalilor Scuderia. Motivul acestei alegeri este că Scuderia Ferrari are „un program de teste foarte intens” pentru acest an. Vor fi efectuate corecții majore la șasiu și aerodinamică.

    Mai precis, diversele componente ale mașinii vor fi reproiectate pentru reducerea amprentei pentru a beneficia de fluxul de aer: șasiul, unitatea de alimentare și cutia de viteze sunt acum o structură integrată pentru a reduce volumul total. În special, volumul noului PU a fost redus cu modificări la sistemele de evacuare, hidraulice și hibride.

    Chiar suspensile vor fi integrate cu elemente ale mașinii care vor genera downforce, deoarece acestea vor direcționa fluxul de aer pe podea și pe eleronul mașinii.

    Evident, accentul principal este să se adauge downforce la proiectul SF90 fără a adăuga drag. Au adăugat noi deflectoare pe lateral pentru a coborî direcția fluxului de aer și, cel mai important, pentru a canaliza fluxul mai aproape de structura mașinii, abătându-l de la lovirea anvelopelor din spate, crescând astfel durabilitatea anvelopelor și poate să ducă ușor pneurile la temperaturi de operare potrivite. Aceste moduri vor accelera și fluxul. Zvonurile despre un nou amortizor hidraulic și o pelerină mult mai largă sub ”nasul”mașinii.

    Să vorbim acum despre noua unitate de alimentare, denumirea codului „Motor 065”. Puterea motorului cu ardere internă a crescut de la 850 CP la 880 CP. Aceasta aduce în total, numărând sistemul hibrid, la 1060 CP. Au optat pentru un „aliaj bi-metal” (în teorie oțel) în loc de un aliaj de aluminiu pentru a îmbunătăți rezistența și a reduce expansiunea termică și au introdus noi canale interne pentru a îmbunătăți debitul de ulei. Aceste modificări ar trebui să îmbunătățească fiabilitatea și să le ofere șansa de a utiliza combustibil cu o putere de încălzire mult mai mare.

    De asemenea, ei experimentează un nou proces de fabricație pentru motoarele lor, numit adaos de fabricație, pentru a înlocui turnarea metalelor, pentru a reduce greutatea și volumul total al motorului. Acest lucru a făcut necesară îmbunătățirea sistemului de răcire a buteliilor, din cauza temperaturilor mai mari de funcționare.

    Sursa: GP24 Author, Adrian Gros

    Photocredit: Motorsport Network

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss