Latest Posts

BMW: Razgatlioglu face un truc inteligent, iar Reiterberger acționează în echipă

Vizualizări: 2520

BMW folosește un motor suplimentar pentru a evita o penalizare ulterioară pentru Toprak Razgatlioglu – Markus Reiterberger arată măreție

Din punctul de vedere al BMW, ziua de sâmbătă de la Campionatul Mondial de Superbike de la Cremona a fost sobră. Michael van der Mark a fost cel mai bun pilot BMW în locul șapte. Coechipierul său Markus Reiterberger a salvat câteva puncte în ciuda unei poziții de start dificile. BMW l-a folosit pe Reiterberger pentru a adăuga un motor suplimentar la linia de start. Aceasta pentru a-l împiedica pe Toprak Razgatlioglu să primească o penalizare după revenirea sa.

toprak

Acest lucru se datorează faptului că sancțiunea pentru nominalizarea unui motor suplimentar este destul de severă. În conformitate cu articolul 2.4.8 din regulamentul FIM, pe parcursul sezonului pot fi utilizate șase motoare pentru fiecare pilot. Dacă un al șaptelea motor este utilizat la un weekend de cursă, pilotul trebuie să înceapă cursa de la coada plutonului și să execute două penalizări de tur lung.

BMW a retras deja trei motoare din gama lui Razgatlioglu. Două motoare erau în uz, lăsându-l pe Razgatlioglu cu un singur motor proaspăt. „Deoarece am avut câteva abandonuri pe parcursul sezonului, am vrut pur și simplu să jucăm la sigur și să economisim kilometrajul motorului Toprak”, a declarat directorul sportiv BMW, Marc Bongers, explicând mișcarea strategică.

„Desigur, încercăm să facem tot ce putem pentru a ne pregăti pentru revenirea lui Toprak și pentru a fi în cea mai bună formă posibilă”, notează Bongers. „Am decis să instalăm un alt motor, pentru care Markus trebuie să accepte o penalizare aici”.

toprak

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Un jucător de echipă puternic: Markus Reiterberger își arată adevărata măreție

Potrivit lui Bongers, Reiterberger a știut de la început că va trebui să piloteze cu acest handicap. „A fost un mandat clar atunci când l-am invitat să ne susțină în campionat. Desigur, este păcat pentru el personal, dar era de așteptat. El nu este dezamăgit”, explică directorul sportiv BMW.

Desigur, BMW ar fi preferat ca colegii de marcă ai lui Razgatlioglu să termine în fața rivalului din campionatul mondial, Nicolo Bulega (Ducati), pentru a lua puncte de la italian. „Din păcate, nu a fost cazul”, regretă directorul sportiv BMW.

Cu toate acestea, Bongers este foarte mulțumit de performanța lui Reiterberger în Cremona. „Markus nu numai că s-a descurcat bine pe pistă. De asemenea, a oferit un feedback bun cu privire la piesele care au fost folosite pe el”, a declarat directorul sportiv BMW, lăudându-l pe germanul de 30 de ani.

toprak

În ciuda unei penalizări și a turelor lungi: Markus Reiterberger adună puncte

În FP3, Reiterberger a fost în top 5 pentru o vreme și era, de asemenea, pe cale să obțină un rezultat surprinzător de bun în Superpole. Dar din cauza steagurilor galbene, germanul a pierdut cel mai rapid tur și a alunecat de la P7 la P14.

„Ziua a fost destul de bună în general”, a rezumat Reiterberger. „Am făcut un pas uriaș înainte în FP3. Am fost mult mai rapid imediat și am fost în primele poziții pentru o lungă perioadă de timp. În cele din urmă, majoritatea celorlalți au montat pneuri noi, dar noi nu. Acesta este motivul pentru care am coborât un pic”.

„Am reușit câteva tururi bune în Superpole, dar, din păcate, cel mai bun tur al meu a fost sub steagul galben”, a declarat un Reiterberger supărat, care a fost oricum retrogradat în partea din spate a plutonului din cauza penalizării. „Am reușit destul de bine să-mi croiesc drum înapoi prin pluton”, a spus Reiterberger.

„Singura problemă pe care am avut-o a fost că nu am putut dezactiva avertismentul de penalizare pentru tur lung. Așa că nu am știut ce timp pe tur făceam și unde eram”, a declarat pilotul de rezervă BMW, care a terminat P14 și a obținut două puncte.

„Echipa este destul de mulțumită de mine, așa că și eu sunt mulțumit. Cel mai important lucru este că îmi îndeplinesc sarcinile pentru a-l ajuta pe Toprak. Și asta a funcționat bine până acum”, a explicat Reiterberger după prima sa cursă WSBK din 2019.

Ziua de sâmbătă la Cremona a evidențiat cât de important este Razgatlioglu pentru BMW. Fără excepționalul pilot turc, BMW nu poate lupta pentru victorii sau locuri pe podium. „Am arătat mai bine în Magny-Cours și Portimao. Aici ne luptăm”, comentează directorul sportiv Marc Bongers.

Cu toate acestea, Bongers a fost mulțumit de performanța din cursă a lui Michael van der Mark. „Mickey și-a recăpătat mojo-ul în cursă. Garrett (Gerloff) a rulat chiar în spatele lui. Dar acestea nu sunt pozițiile în care ne dorim să fim. Dar nu ne puteam aștepta ca Markus să se lupte cu Bulega. De aceea am decis să îl folosim pentru alte probleme”, a spus Bongers, explicând strategia.

toprak

Poate Toprak Razgatlioglu să piloteze din nou în Aragon?

Locul doi obținut sâmbătă de Bulega a redus avansul lui Razgatlioglu la 35 de puncte. Cei de la BMW sunt conștienți de cât de importantă este revenirea lui Razgatlioglu în Aragon pentru a se asigura că titlul pe care îl credeau sigur nu le scapă printre degete.

„Am sperat că el va putea pilota aici. Dar pneumotoraxul nu a evoluat așa cum am sperat”, a comentat Bongers. „Tratamentele sunt continuate cât se poate de intensiv. Avem mari speranțe că se va întoarce în Aragon”.

„Toprak se simte bine. Ar vrea să revină imediat pe pistă. Dar pneumotoraxul este factorul limitativ”, explică directorul sportiv BMW. „Trebuie să urmărească cursele la televizor, ceea ce îl supără pentru că trebuie să vadă cum i se micșorează avansul în campionat.”

„Există riscul ca plămânul să cedeze atât timp cât problema cu pneumotoraxul persistă”, a spus Bongers, confirmând ceea ce directorul de cursă BMW Sven Blusch explicase deja joi. „Medicii trebuie să judece asta. Atât timp cât problema persistă, el nu poate concura”.

toprak

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Superbike (WSBK) pot fi găsite AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss