ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Testele MotoGP de la Sepang: Quartararo este în vârf în toate cele 3 zile, Vinales și Marquez s-au prăbușit

    Raportul din prima zi:
    Pilotul Petronas SRT, Fabio Quartararo, s-a impus în prima zi din testarea de pre-sezon de la MotoGP în Malaezia, în timp ce omologul său din Yamaha, Maverick Vinales, s-a prăbușit. Rookie al anului Quartararo din sezonul trecut a fost primul pe pista de Sepang vineri dimineață, deși Aleix Espargaro, pilotul Aprilia a fost care a stabilit ritmul inițial în ora de deschidere.

    Espargaro, care a luat parte la shakedown la începutul săptămânii, a ghidat RS-GP-ul său reproiectat radical către un timp de 1m59.427s pentru a ajunge sub recordul turului existent. Recordul absolut de 1m58.303s aparține lui Quartararo, care a postat-o când a făcut polul pentru Marele Premiu al Malaeziei de anul trecut.

    După două ore, pilotul SRT și-a pus M1-ul din 2019 în vârf de  grup cu un 1m58.945s, care în cele din urmă va rămâne necontestat. Quartararo va merge sâmbătă pe model M1 integral in specificație 2020, dar va avea doar unul dintre ei la dispoziție.

    Sesiune de dimineață a fost oprită scurt din cauza un steag roșu pentru un incident la care a fost implicat unul dintre piloții de probe de la Yamaha, deși o acalmie mai mare a urmat mai târziu în ziua în care o ploaie puternică a ținut pista liniștită pentru o perioadă. Iar în cea de-a 2-a repriză de ploaie mai târziu a dus alergarea zilei la un final prematur, cu mai puțin de 10 minute rămas.

    Împerecherea Pramac Ducati compus din Francesco Bagnaia și Jack Miller a semnalat reluarea alergării cu puțin mai puțin de două ore rămas de parcurs, deși etalonul lui Quartararo a rămas intact. Coechipierul lui Quartararo, Franco Morbidelli, l-a urmărit îndreptându-se în pauza de prânz cu 0,051 de secunde, și a ocupat locul doi  când a venit steagul cu carouri.

    Morbidelli nu va mai avea paritatea mașinii cu Quartararo sau cu piloții de uzina Yamaha în acest an și în schimb merge cu M1„A-spec” – în esență, bicicleta cu care piloți Yamaha a terminat testele din noiembrie trecut.

    Alex Rins a fost cel mai rapid pilot Suzuki pe locul trei în timp ce a lucrat prin programul său la noul GSX-RR, în timp ce Cal Crutchlow al echipei LCR a fost cel mai bun pilot Honda pe locul patru înaintea lui Miller. Vinales a încheiat ziua in a șasea poziție, după ce s-a prăbușit mai devreme în ziua la curba dreapta (Turn 11).

    El, alături de coechipierul Valentino Rossi – care a fost cel de-al 10-lea cel mai rapid – a avut la dispoziție trei M1-uri: două motociclete 2020, și motocicleta „A-spec” din noiembrie. Espargaro a fost al șaptelea în fața fratelui său Pol, pilotul KTM, care a luat parte și la shakedown la începutul acestei săptămâni.

    Joan Mir a fost al nouălea pe sora Suzuki, cu Rossi care închidea top 10 înaintea primei echipe Ducati a lui Andrea Dovizioso.

    Fratele său și noul său coechipier Alex a fost doar un nou avânt de 0,021 în 13, în timp ce Johann Zarco a fost de 1,5 secunde în afara 19 în prima sa ieșire pe Avintia Ducati GP19.

    Timpi de tură la Sepang în prima zi 

    Raportul din a doua zi:

    Fabio Quartararo a condus a doua zi a testelor MotoGP de presezon în Malaezia, în timp ce actualul campion mondial Marc Marquez s-a prăbușit târziu în sesiune.

    Pilotul Petronas SRT Quartararo a fost cel mai rapid vineri la volanul modelului Yamaha din 2019, dar a luat în cele din urmă livrarea noului 2020 M1 cu care s-a petrecut cea mai mare parte a zilei. El a fost din nou primul pe circuit, deși Joan Mir a fost cel al echipei Suzuki care era in fața după prima oră cu o tură de 1m58.731s în fața lui Pol Espargaro de la KTM.

    Pilotul Pramac Jack Miller a preluat de la Mir în timp ce sesiunea a intrat în a treia oră, efortul al pilot Ducati de 1m58.641s rămânând punctul de referință până la ora finală. Miller și-a petrecut ziua evaluând modelul GP20 de la Ducati și-a avut de asemenea, un pachet aerodinamic revizuit pentru a testa sâmbătă.

    Sesiunea a fost întreruptă scurt după-amiaza, când Andrea Dovizioso și-a prăbușit Ducati-ul, cu italianul neatins el a revenit la acțiune după un timp scurt.  Un alt accident de profil a urmat în ultima oră, în timp ce Marquez a căzut la curba in dreapta cu numărul 3.

    Fratele Marquez mai în vârstă a recunoscut vineri că umărul său, care a fost operat recent, a fost mai rău decât se aștepta pe motocicletă, deși a reușit încă 47 de tururi sâmbătă înainte de căderea sa. La scurt timp, Quartararo a ajuns în vârful timpurilor cu un 1m58.572s, care a rămas necontestat pana a venit steagul cu carouri.

    Miller a rămas pe locul doi, 0,069 secunde în spate, în timp ce pilotul de teste KTM Dani Pedrosa a înregistrat cel mai rapid tur al său din circuitul Sepang cu un 1m58.662 pentru a completa primele trei. Mir a condus-o pe celalalt SRT in fața a lui Franco Morbidelli, pe „A-spec” Yamaha, si Maverick Vinales pe locul șase cu M1 din 2020 de echipa de uzina. Alex Rins îl conduce pe Pol Espargaro pe cel de-al doilea GSX-RR, cu Marquez al nouălea în ciuda prăbușirii sale și Valentino Rossi pe locul 10 pe a doua Yamaha de uzina.

    Aleix Espargaro a fost cu 0.652 secunde distanta în locul 11 pe Aprilia, cu pilotul LCR, Cal Crutchlow și pilotul echipei Ducati, Danilo Petrucci in spate. Dovizioso s-a încheiat pe locul 15 în urma accidentului său, în timp ce Alex Marquez a fost cel mai bun pilot de uzina Honda în locul 17, la 1,089 în afara ritmului.

    Johann Zarco a recunoscut după prima sa zi pe Avintia Ducati că se aștepta să fie mai rapid decât a fost. Deși a găsit sâmbătă o îmbunătățire de 1.3s pe GP19 cu un 1m59.825s, el a fost încă 1.2s departe de locul 1 în locul 19.

    Timpi de tură la Sepang în a doua zi 

    Raportul din a treia zi:

    Fabio Quartararo a completat cu brio testului MotoGP de pre-sezon din Sepang după ce s-a impus si in a treia zi, în timp ce Marc Marquez s-a prăbușit din nou. Quartararo a preluat sâmbătă modelului YZR-M1 2020 al uzina Yamaha, stabilind ritmul imediat și a folosit motocicleta pentru a ajunge din nou la cel mai rapid duminică. Pilotul Petronas SRT a ghidat motocicleta la 1m59.787s la începutul primei ore de sesiunea pentru a-și revendica primul locul luat de Jack Miller de la Pramac Ducati.

    Cu toate acestea, Miller avea gând să destitui repede de Quartararo, înainte ca Joan Mir al echipei Suzuki să se deplaseze în vârful timpului cu 1m59.848s după primele 10 minute.

    Până la sfârșitul primelor ore, Quartararo a revenit în topul cu un efort care s-a dovedit a fi cel mai bun timp de toate zilele de test cu un 1m58.349s, după ce a luptat cu Cal Crutchlow al echipei LCR pentru o supremație pe ecranele de timpuri. Turul lui Quartararo va continua să fie necontestat pe măsură ce a continuat ziua, cu mare parte din piloți terminând sesiunea mai devreme.

    Crutchlow – care a spus sâmbătă, că probleme de viraje ale Honda s-au agravat – era in spate lui Quartararo cu 0,082 secunde, cu Alex Rins completând primii trei pe primul dintre motociclete Suzuki.

    Pilotul Pramac, Francesco Bagnaia, a fost cel mai bun pilot al Ducati pe locul 4, învingându-l pe mentorul său Valentino Rossi cu 0.039s în locul 5. Yamaha a debutat versiunea sa a arma lor pentru 2020. Atât Rossi, cât și colegii echipei Maverick Vinales, au avut câte unul, la fel ca și pilotul de testare Kohta Nozane. Echipa a testat, de asemenea, câteva suplimente aerodinamice pe partea din față a caroseriei de pe M1-urile a lui Rossi și Vinales.

    Danilo Petrucci a fost al șaptelea si primul din piloti de uzina Ducati în fața al pilot KTM, Pol Espargaro, Miller și fratele lui Espargaro, Aleix mergând cu Aprilia. El a fost capabil a face o cursă lungă duminică pe noul RS-GP, așteptând să nu contribuie la prospețimii motorului Aprilia. O seria de 12 tururi cu un media în regiunea 1m59.500s a arătat promisiunea noii motociclete peste distanța de cursă, deși Espargaro nu a reușit să completeze distanta completa după ce o problemă de eșapament a scurtat-o.

    Mir a completat primii 10, ajungând în fața lui Miguel Oliveira de la Tech3, în timp ce Marquez l-a umbrit în locul 12 după ce a suferit a doua cădere a testului. Pilotul Honda și-a scăpat motocicleta la ultimul viraj mai târziu la ultima zi al testului, dar s-a îndepărtat nevătămat.

    Andrea Dovizioso a rămas in umbra cu un loc 14 cu motocicleta de uzina Ducati, deși a fost la doar 0,5s din ritm de top într-o zi în care primii 18 s-au aflat pe toți într-o secundă. L-a condus pe Johann Zarco, care a găsit aproape o secundă în comparație cu cel mai bun timpul sau de sâmbătă, în timp ce continuă să se adapteze la Avintia Ducati GP19.

    Maverick Vinales și-a petrecut o mare parte a zilei sale, comparând ambele specificație M1-2020 ale lui 2020 și încercând distante de curse și s-a situat pe locul 18 la venirea de steagul cu carouri. Pilotul de teste de producătorul Yamaha, Jorge Lorenzo, a completat 44 de ture în a doua sa zi pe motocicletă. El era cu1,3s mai lent decât lui Quartararo si a ajuns în locul 20 după ce a petrecut întregul timp cu modelul M1 din anul trecut.

    Timpi de tură la Sepang în a treia zi 

    Testarea se reia în Qatar în perioada 22-24 februarie.

    Sursa: MotoGP World Championship

    Photocredit: MotoGP World Championship

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.