More

    Latest Posts

    MotoGP Sepang: Espargaro conduce o dublă Aprilia, Marquez se prăbușește

    Aleix Espargaro a condus o dublă Aprilia în ziua deschiderii pre-sezonului MotoGP 2022 la Sepang, în timp ce Marc Marquez de la Honda s-a prăbușit de două ori.

    Pregătirile pentru sezonul MotoGP 2022 au început sâmbătă în Malaezia, când padocul a făcut prima sa vizită pe circuitul Sepang de la începutul pandemiei de COVID-19 în 2020. Deși la începutul acestei săptămâni au avut loc trei zile de shakedown pentru pilotii de teste, începători și piloți de concesiune, sesiunea de opt ore de sâmbătă a marcat prima rulare oficială a MotoGP din 2022.

    Este prima din doar cinci zile de pre-sezon oficial care se desfășoară în februarie, trei dintre acestea având loc pe noua pistă Mandalika din Indonezia weekendul viitor. De îndată ce lumina verde s-a aprins la capătul pitlane-ului sâmbătă dimineața, pista a fost plină de activitate. La sfârșitul primei ore, Aleix Espargaro de la Aprilia a condus timpii cu un 1m58.371s pe care l-a stabilit în al nouălea tur al circuitului Sepang – deși spaniolul participase deja la runda de shakedown de miercuri.

    Espargaro a fost în centrul controverselor la începutul acestei săptămâni, când s-a constatat că a încălcat protocoalele de COVID din Malaezia pentru MotoGP, oficialii circuitului emitând un e-mail de avertizare către organismul de conducere FIM. Un impresionant 1m58.638s de la Gresini, Enea Bastianini, în timp ce s-a descurcat cu Ducati-ul său din 2021, i-a oferit lui Espargaro cea mai apropiată provocare pentru aproape toată ziua – campionul Moto2 2020 Bastianini trecând la 0,267s de Aprilia.

    Turul lui Espargaro – al șaselea cel mai rapid tur de până acum pe circuitul Sepang – a fost punctul de referință până la sfârșitul zilei, în timp ce el și colegul de echipă Maverick Vinales au pus pe circuit noul RS-GP. Turul lui Bastianini l-a menținut pe locul doi pentru cea mai mare parte a sesiunii, deși o creștere târzie a lui Vinales cu un 1m58.384s l-a pus pe locul doi la steagul în carouri.

    Alex Rins a fost liderul Suzuki pe locul al treilea, în ciuda unei căderi, la 0,1 secunde de ritm, cu spaniolul și coechipierul campion mondial în 2020, Joan Mir, încercând un motor, șasiu, componente ale suspensiei și aerodinamică actualizate. Mir – care a recunoscut că testarea a fost „importantă” pentru viitoarea sa decizie din 2023 de vineri – a fost al șaptelea la sfârșitul primei zile, la 0,696 de secunde față de ritm.

    Bastianini a fost cel mai bun alergător Ducati, pe locul al patrulea, în fața lui Johann Zarco de la Pramac, în timp ce campionul mondial Fabio Quartararo a completat top șase. Managerul echipei Yamaha, Massimo Meregalli, a declarat vineri că M1 2022 nu a fost o mare revoluție față de motocicleta din 2021, cu deficitul de viteză maximă al Yamaha încă de aproximativ 8 km/h.

    Marc Marquez

    Duoul Honda, Marquez și Pol Espargaro, au avut fiecare trei RC123V de testat sâmbătă, una fiind o motocicletă cu specificații din 2021, în timp ce celelalte erau variante din 2022. Marquez – autorizat să circule luna trecută după trei luni pe margine cu probleme de vedere – a fost cel mai bun pilot Honda pe locul opt, cu 0,916 secunde mai departe, în ciuda a două accidente pe parcursul zilei.

    El l-a condus pe Espargaro, cu debutantul VR46, Marco Bezzecchi, sărind pe locul 10 cu 1m59.468s înaintea pilotului de teste Yamaha Cal Crutchlow, Takaaki Nakagami de la LCR și debutantul Tech 3 Raul Fernandez, care a fost cel mai bun pilot KTM care a luat parte la shakedown la inceputul saptamanii.

    Brad Binder a fost liderul echipei KTM de uzină pe locul 15, sud-africanul suferind o accidentare mai devreme în cursul zilei la virajul 8, la fel ca și coechipierul Miguel Oliveira, care era pe locul 16. Vicecampionul, Francesco Bagnaia, a ocupat locul 19 pe Ducati-ul său din 2022, iar coechipierul Jack Miller zburând în mod similar pe locul 22 înaintea revenirii lui Andrea Dovizioso. Coechipierul RNF Racing, Darryn Binder, a suferit un accident, pilotul satelit Yamaha căzând la Virajul 9, lăsându-l pe locul 25.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss