More

    Latest Posts

    Tensiunile dintre Gardner și Fernandez se aprind înainte de debutul lor în MotoGP

    Tensiunile dintre cei mai buni piloti din Moto2 din 2021 și noii coechipieri Tech3 KTM MotoGP, Remy Gardner și Raul Fernandez, s-au aprins înainte de debutul lor în MotoGP.

    Gardner și Fernandez s-au asociat la echipa KTM a lui Aki Ajo în Moto2 anul trecut și s-au luptat până la moarte pentru titlu. În ciuda faptului că a câștigat opt ​​curse în anul său de debut, comparativ cu cele cinci ale veteranului Moto2 Gardner, Fernandez a ratat campionatul cu patru puncte față de coechipierul său. Într-un interviu, Fernandez a dezlănțuit o tiradă împotriva lui Ajo și Gardner, susținând că echipa l-a ajutat mai mult pe australian și că Fernandez a fost „campionul moral”.

    Gardner a spus că afirmațiile lui Fernandez au fost „prostii” atunci când i-au fost spuse în timpul testului post-sezon de la Jerez din noiembrie. Cu toate acestea, aceste tensiuni s-au dezghețat aparent de atunci, Fernandez confirmând „relația sa cu Remy este incredibilă”, chiar dacă nu sunt prieteni. “Este ca în ultimul sezon. Nu suntem prieteni, dar dacă trebuie să mergem împreună la cină, mergem”, a spus spaniolul înaintea testului de shakedown de la Sepang de săptămâna aceasta.

    „Oricum, trecutul este trecut și acum sunt foarte concentrat pe acest proiect uimitor cu KTM. „Sunt foarte, foarte fericit să rămân cu KTM anul acesta. “Sunt foarte concentrat să încerc să îmbunătățesc motocicleta și nu mă gândesc la trecut. Mă gândesc la mine și dacă am nevoie de ceva, voi încerca să mă perfecționez.”

    Gardner, Fernandez

    Șeful KTM, Pit Beirer, a simțit că tensiunea perechii de anul trecut a fost normală, având în vedere ce era în joc, dar a confirmat, de asemenea, că atât Gardner, cât și Fernandez sunt în relații bune acum. „Da, vreau să spun că atunci când ai doi piloti fantastici care merg spre aceeași țintă, există o oarecare tensiune”, a recunoscut Beirer în timpul evenimentului de lansare al KTM săptămâna trecută.

    „A trebuit să învățăm ca grup deja la multe discipline. Dacă ai campioni care vor să câștige, ei merg departe și la final au încercat să aducă și echipa de partea lor. „Dar, desigur, noi, producătorii, și mai ales din partea lui Aki Ajo, am încercat să-i ajutăm pe toți acești băieți. „Sunt ca și copiii noștri și la final, pe pista de curse, trebuie să lupte. „Așadar, cred că cel mai bun lucru de făcut în acel moment a fost să nu comentezi și să-i lași să se calmeze pentru că băieții se stresează atât de mult pe ei înșiși, și desigur, când ai un campionat, un tip este super fericit pentru că tocmai a câștigat și celălalt a pierdut.

    „Nu a fost mulțumit în acel moment, este clar. Dar pot confirma că totul este bine pentru că am avut această săptămână în Austria și toți cei patru piloti au fost așezați la o masă și toți managerii de echipă. „Dar desigur, băieții vor avea din nou aceeași țintă, vor să fie cei mai buni”.

    Gardner

    Menținerea ambilor piloți în relații bune va fi sarcina noului manager de echipă Francesco Guidotti, care a fost adus de la Pramac de KTM pentru 2022. Deși rolul său a început oficial abia în ianuarie și italianul nu a petrecut mult timp cu echipa, Beirer a fost clar că rolul cheie al lui Guidotti va fi „a avea cu adevărat grijă de puterea umană a echipei”. În ultimii ani, manevrarea de către KTM a unora dintre piloții săi a fost îndoielnică, precum Iker Lecuona care s-a grăbit în MotoGP înainte de a fi gata și a abandonat după doar 30 de curse, în timp ce Fernandez nu a avut nicio dorință să concureze pentru marca Tech3 în 2022 înainte de a semna contractul său de doi ani.

    Punând atât de mult accent pe rolul lui Guidotti, concentrat în primul rând pe latura umană a echipei, sugerează că conducerea KTM este conștientă de faptul că metodele sale anterioare nu erau sustenabile. „El [Guidotti] va trebui să aibă grijă cu adevărat de puterea umană a echipei și să se asigure că suntem una pe pista de curse și că nu rămânem blocați cu conducerea de vârf a echipei într-o discuție tehnică cu echipa vineri și sâmbătă”, a adăugat Beirer.

    “Avem nevoie ca managerul echipei să fie acolo cu pilotii. De asemenea, îl vom avea pe Dani [Pedrosa] destul de des cu noi la curse. „Ne dorim foarte mult să avem grijă de piloți și de nevoile lor și să le gestionăm. „Desigur, mă aștept la fel de la Francesco ca și de la ceilalți manageri de echipă din padocul MotoGP, pentru că sunt multe locuri în care trebuie să fii lider pentru echipă și să corelezi între toți parteneri implicați.

    „Dar cu siguranță prima prioritate sunt motocicliștii fericiți și nu spunându-le „da, da, totul este bine, fără probleme”. „Vrem să fim foarte sinceri întotdeauna și această discuție tehnică nu se va opri”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss