More

    Latest Posts

    Tech3 – MotoGP: “Mergem în Qatar cu ambiții mari”

    O nouă formație pentru Tech3 este echivalentă cu așteptări revizuite, Remy Gardner și Raul Fernandez încercând să-și transfere forma din Moto în MotoGP.

    Nu este dur să spunem că Tech3 KTM Factory Racing a avut parte de un an 2021 dificil, atât Danilo Petrucci, cât și Iker Lecuona neputând să ofere rezultatele cu care echipa franceză s-a obișnuit de-a lungul istoriei sale istorice în clasa regină. Dar 2022 aduce cu sine speranțe și optimism reînnoite.

    Atât Remy Gardner, cât și Raul Fernandez au dominat clasa intermediară într-o manieră pe care nu am mai văzut-o până acum. Împreună, au câștigat 13 din cele 18 curse și, ca urmare, au primit pe bună dreptate șanse la MotoGP. Cu toate acestea, ambele teste de pre-sezon din Malaezia și Indonezia nu au decurs conform planului, Gardner recuperându-se după o fractură la încheiere, iar pre-sezonul lui Fernandez s-a încheiat prematur din cauza unei contuzii.

    Tech3

    Așadar, este mult iubitul șef al echipei Tech3, Herve Poncharal, îngrijorat înainte de runda inaugurală din Qatar? „Este adevărat că, pe un tur, în Indonezia și în Malaezia, primul RC16 a fost cronometrat la cinci zecimi în urma celui mai rapid pilot. Acestea fiind spuse, un atac contra cronometru nu a fost niciodată punctul forte al KTM. Dovada este că rareori am văzut un KTM pe prima linie. Pe de altă parte, Brad ne-a obișnuit cu creșteri bune prin pluton și, într-adevăr, avem un ritm de cursă destul de interesant”.

    În Mandalika, dacă luăm media tuturor tururilor, Miguel este al treilea. Iar din Qatar, pachetul nostru va fi îmbunătățit treptat, prin mici retușuri. Obiectivul nu a fost să mergem după un timp. Testele de iarnă sunt mai presus de toate acolo pentru muncă. Unii vor să facă impresie. Noi nu suntem așa.

    „Mulți sunt tentați să spună că zece zile nu sunt suficiente pentru începători”, a declarat Poncharal, șeful echipei Tech3. „Dar vă pot asigura că este epuizant. Nu vă dați seama cât de dificil este, mai ales când tocmai ați petrecut două luni în Europa, în condiții foarte îndepărtate de cele din Malaezia sau Indonezia, fără să fi făcut niciun fel de echitație”.

    „Când treci de la Moto2 la MotoGP, se schimbă o grămadă de repere. Suntem înconjurați de mai mulți ingineri, fie în ceea ce privește electronica, fie în ceea ce privește pneurile. Nu mai mergem cu frâne din oțel, ci cu frâne din carbon. Fiecare pilot are două motociclete, configurate diferit, astfel încât putem evalua mai multe lucruri. Este suficient să spunem că metoda de lucru este destul de diferită de cea cu care erau obișnuiți până atunci. Este mai intensă și nu doar pe pistă, pentru că trebuie să știi cum să rămâi concentrat la comentarii”.

    Tech3

    Fernandez a terminat pe locul 19 la Sepang și apoi pe 22 la Mandalika, în timp ce Gardner a fost al 23-lea în ambele curse. Poncharal nu este prea îngrijorat de aceste rezultate finale, dar recunoaște că este o reflectare reală a forței grilei clasei regină în 2022.

    „Dacă vă spun că ne dorim să fim în primele 15, veți crede că nu sunt ambițios. Dar grila este chiar mai strânsă decât în anii precedenți. Dincolo de motociclete, ale căror niveluri de performanță au devenit din ce în ce mai asemănătoare, uitați-vă la numărul de campioni mondiali care se află acum în această clasă. Plus calitatea debutanților. Este într-adevăr un domeniu de vis”.

    „Obiectivul nostru numărul unu este, bineînțeles, să câștigăm titlul de debutant al anului, chiar dacă știm că, din nou, nu va fi ușor. Atât Remy, cât și Raul vor lupta din greu, așa cum au făcut-o și anul trecut. Fabio Di Giannantonio și Marco Bezzecchi sunt, de asemenea, foarte rapizi. Și cred că și Darryn Binder va ieși la rampă. Anul trecut am văzut patru pole-uri și o victorie pentru Jorge Martín la debut”.

    „Ceea ce mi-aș dori este ca noi să reușim să băgăm în buzunar câteva Top 5, mai ales în a doua parte a sezonului. De asemenea, va trebui să ne măsurăm cu piloții KTM oficiali: Miguel Oliveira și Brad Binder”.

    „Tech3 merge în Qatar cu ambiții mari, nu suntem aici pentru a juca un rol. 2022 este un an super important pentru KTM. Niciodată nu am avut un line-up atât de ultra-competitiv în ambele echipe. Avem doi piloți cu experiență, care se pot lupta pentru victorii și apoi, aici, doi piloți tineri cu un talent extrem de mare, capabili să aducă o perspectivă diferită. Asta poate face diferența în dezvoltare. Și apoi mai este și Fabiano”.

    Tech3

    Șeful echipei Tech3, Poncharal, se referă, desigur, la probabil cea mai importantă semnătură a KTM din ultimele douăsprezece luni: Fabiano Sterlacchini. Italianul a fost mâna dreaptă a lui Gigi Dall’Igna la Ducati timp de mai mulți ani și a fost semnat de austrieci în 2021 pentru a conduce dezvoltarea acestora în calitate de nou șef de tehnologie.

    „Acesta este primul an în care deține cu adevărat controlul, cu toată libertatea de a acționa, de a-și influența metoda de lucru. În 2021, a învățat, a studiat, a înregistrat multe lucruri, iar acum va putea începe să livreze”.

    • Mai multe știri despre Campionatul MotoGP găsiți AICI.

    Sursa: MotoGP

    Photocredit: MotoGP


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss