F1 ar trebui să reconsidere penalizările pentru piloți din timpul curselor, spune Helmut Marko

Dr Helmut Marko consideră că Formula 1 ar trebui să se gândească din nou la „întregul sistem” al penalizărilor pentru piloti din timpul curselor....
More
    [rev_slider alias="header-banner-1"][/rev_slider]

    Latest Posts

    Lewis Hamilton se impune fără concurenţă la Marele Premiu dîn Stiria.

    Articol în curs de actualizare. Rezultatul provizoriu al Marelui Premiu al Stiriei:  

    Triumph gata de relansarea sezonului 2020 de la Jerez

    Moto2™ World Championship și Triumph Triple Trophy vor demara din nou în curând cu ocazia Grand Prix-ului Spaniei de la Jerez. După deschiderea sezonului din...

    Formula 1: Îngrijorări pe seama lipsei de putere a propulsorului Ferrari

    Carlos Sainz spune că nu este deloc îngrijorat cu privire la mutarea sa în tabăra Ferrari din 2021. Spaniolul îl va înlocui pe Sebastian...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Suspensia activă ar putea reveni la F1 în 2021

    Suspensia activă, care a fost interzisă în F1 acum 25 de ani, s-ar putea întoarce în 2021 ca una dintre mai multe părți standard pe care trebuie să le folosească toate echipele, a învățat RaceFans.

    O propunere de introducere a pieselor prescriptive a fost pusă la echipele F1, la o întâlnire între ele, Liberty Media și FIA, vineri, la Monaco.

    Ajutați-ne să finanțăm acoperirea originală și independentă a motorsportului cu doar 1 lire sterline pe lună (sau echivalentul în altă monedă):

    Componentele prescrise sunt componente standard pe care toate echipele trebuie să le utilizeze, furnizate de un furnizor autorizat. Există deja câteva exemple de astfel de elemente, cum ar fi contoarele de Halo și debit de combustibil.
    Dar o gamă mai largă de piese de prescripție este luată în considerare în 2021 pentru a reduce costurile. Acestea implică domenii de dezvoltare a autovehiculelor, în care există puține performanțe care pot fi găsite.

    Ansamblurile de angrenaje, diferențialele, butucurile frontale și spate, frânele și arborii de antrenare sunt de asemenea luate în considerare pentru includerea pe lista pieselor cu prescripție, împreună cu suspensia activă.

    FIA a interzis sistemele de suspensie active la sfârșitul anului 1993 pentru a reduce costurile și a reduce vitezele de virare. În ultimii ani, unii șefi de echipă F1 au sugerat reintroducerea tehnologiei ca răspuns la o serie de dispute privind designul suspensiilor.

    Echipele au recurs la modele sofisticate de suspensie pasivă, cum ar fi suspensia întrerupătoare față-spate, pentru controlul călătoriei cu mașina. Un sistem standard de suspendare activă ar putea oferi o soluție ieftină, în timp ce va elibera echipele F1 să-și cheltuiască bugetele în alte domenii ale dezvoltării autovehiculelor.

    În timp ce FIA ​​intenționează să finalizeze regulamentele F1 pentru anul 2021 până la sfârșitul lunii următoare, se așteaptă ca discuțiile privind alte domenii ale regulilor tehnice să continue în sezonul următor.

    • Sursa: Racefans.net
    • Poza: Williams F1
    Frank van Nunen

    Latest Posts

    Lewis Hamilton se impune fără concurenţă la Marele Premiu dîn Stiria.

    Articol în curs de actualizare. Rezultatul provizoriu al Marelui Premiu al Stiriei:  

    Triumph gata de relansarea sezonului 2020 de la Jerez

    Moto2™ World Championship și Triumph Triple Trophy vor demara din nou în curând cu ocazia Grand Prix-ului Spaniei de la Jerez. După deschiderea sezonului din...

    Formula 1: Îngrijorări pe seama lipsei de putere a propulsorului Ferrari

    Carlos Sainz spune că nu este deloc îngrijorat cu privire la mutarea sa în tabăra Ferrari din 2021. Spaniolul îl va înlocui pe Sebastian...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Don't Miss

    Formula 1: Ferrari oferă lui Vettel un nou contract de doi ani

    Se pare că Ferrari a făcut din Sebastian Vettel o nouă ofertă de contract pentru 2021. Recent, a reieșit că cea de patru ori...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    MotoGP prezintă noul calendar pentru 2020

    Dorna Sports a prezentat azi noul calendar pentru sezonul 2020 din MotoGP. Acesta cuprinde 13 etape, majoritar în Europa. Momentan se discută și de introducerea...

    Neuville iese în decor la testele din Finlanda.

    Campionatul Mondial de Raliuri a luat de la jumătatea lui Martie o pauză "forțată" din cauza COVID-19. Conducerea campionatului a decis ca testele să...

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...
    Frank van Nunen