Casey Stoner a reușit să gestioneze mai bine accelerația și consumul de carburant al Ducati-ului său, cu care a câștigat titlul mondial la MotoGP, decât sistemele electronice disponibile în 2007, potrivit fostului șef de echipă Cristian Gabarrini.
Christian Gabarrini a fost șeful de echipă al celor doi piloți care au cucerit titlurile mondiale de MotoGP pentru Ducati, Casey Stoner în 2007 și Francesco Bagnaia în acest an, în timp ce a lucrat cu Casey Stoner la Honda, când acesta a cucerit al doilea titlu mondial în 2011. Christian Gabarrini, care a revenit la Ducati ca șef de echipă al lui Jorge Lorenzo în 2018, a lucrat cu Francesco Bagnaia de la promovarea sa la echipa de uzină în 2021 și a jucat un rol cheie în lupta pentru titlul mondial a italianului în acest sezon, după ce a depășit un deficit de 91 de puncte față de Fabio Quartararo.
Întrebat despre diferențele dintre Casey Stoner și Francesco Bagnaia, Christian Gabarrini a insistat că piloții din epoci diferite sunt dificil de comparat, dar a subliniat complexitatea controlul lui Casey Stoner pe Desmosedici GP7 la începutul erei 800cc. În cadrul noilor reguli, Christian Gabarrini a subliniat, de asemenea, reducerea rezervoarelor de combustibil, care au trecut de la 22 de litri la 21, punând o mai mare exigență asupra eficienței și controlului accelerației.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
„La acea vreme, electronica nu era la fel de evoluată ca acum, așa că ceea ce a trebuit să facem a fost să depindem mai puțin de ea; să eliminăm electronica”, a declarat Christian Gabarrini colegilor noștri de la publicația engleză Autosport, referindu-se la precizia lui Casey Stoner asupra accelerației, care era mai eficientă decât electronica de la acea vreme.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Aceeași înțelegere a fost susținută și de un membru al echipei Honda care a lucrat cu Casey Stoner atunci când acesta a făcut trecerea în 2011: „Când Casey Stoner a venit la Honda, a cerut să aibă cel mai mare control asupra accelerației și a modului în care aceasta comunica cu motorul. În acel moment, el era mai eficient pentru că tăia mai devreme cu accelerația decât o putea face electronica”.
Christian Gabarrini a pus controlul accelerației lui Casey Stoner ca fiind un factor cheie în consumul de combustibil atunci când reducerea capacității pentru 2007, oferindu-i instantaneu un avantaj de performanță față de rivalii săi. „Ducati din 2007 era o motocicletă extremă, cu un motor foarte puternic, dar aproape imposibil de condus. Acel motor avea o sete sălbatică de combustibil, consuma foarte mult”, a explicat el. „De-a lungul anilor, managementul motorului a fost pus la punct și de aceea Ducati este acum una dintre cele mai bune motociclete de pe grila de start”.
Sursa: Motorsport NetworkPhotocredit: Getty Images
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.