Latest Posts

Directorul echipei McLaren, Andrea Stella, explică: Ce am învățat din situația dificilă din Ungaria

Vizualizări: 13156

McLaren a analizat în detaliu drama ordinii de echipă de la cursa de Formula 1 din Ungaria. Directorul de echipă Andrea Stella oferă o perspectivă asupra discuțiilor care au avut loc de atunci.

Pauza de vară oferă Formulei 1 ceva timp pentru a-și trage sufletul și, probabil, oferă și McLaren ceva timp pentru a se împăca cu noul său rol. Echipa britanică de Formula 1 are în prezent cea mai rapidă mașină din pluton, dar își face în mod regulat viața dificilă. De exemplu, la Marele Premiu al Ungariei, când victoria celor două monoposturi a fost pătată de o dramă legată de ordinea de echipă.

Înainte de pauza de vară, șeful echipei, Andrea Stella, a explicat ce lecții au fost învățate din Marele Premiu oarecum confuz de la Hungaroring. “Un punct pe care cu siguranță trebuie să îl luăm este că ar fi trebuit să fim mai bine pregătiți pentru această situație înainte de cursă”, a recunoscut italianul.

Stella

Șeful echipei McLaren recunoaște că au zburat fără un plan

“Nu ar trebui să te afli niciodată într-o situație în care să faci un plan de zbor pe loc. Aceasta este o regulă de aur în orice fel de situație dificilă și este responsabilitatea echipei. Este responsabilitatea mea”, a explicat el, asumându-și vina.

“Am intrat în cursă cu o mulțime de lucruri planificate, dar nu am discutat despre acest scenariu”, a spus Stella. Scopul este de a preveni ca echipa să fie surprinsă din nou în viitor de o situație care apare în timpul cursei: “Am avut deja câteva întâlniri cu piloții în care am ridicat problema căror situații nu am discutat încă”, a spus managerul echipei.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

El a păstrat pentru sine situațiile specifice care au fost discutate. Dar ceea ce a fost cu siguranță efectuat a fost o analiză detaliată a situației din Ungaria: “Ca parte a acestor conversații, ne-am dat seama că Lando mai avea nevoie de câteva tururi pentru a înțelege situația”.

Andrea Stella: Oportunitate ratată pentru Lando Norris
Ca urmare, Lando Norris nu a planificat strategic schimbul în mod ideal. “Cred că a fost o oportunitate ratată pentru Lando, pentru că dacă ar fi schimbat pozițiile imediat, ar fi avut 20 de tururi pentru a lupta pentru victorie”, a intervenit Stella.

În general, șeful McLaren, care și-a prelungit joi contractul, s-a declarat mulțumit de disponibilitatea celor doi piloți ai săi și a echipei din spatele lor de a discuta situația: “Ceea ce aș dori să subliniez este calitatea acestor discuții. Este vorba despre cât de constructive sunt aceste discuții, cel puțin cu Oscar, cu Lando și cu toți ceilalți ingineri”.

Stella

Stella este convinsă că aceste detalii, care mai întâi au trebuit să fie consolidate în cadrul echipei, vor echilibra pe termen lung entuziasmul provocat de Ungaria: “Uneori cade un copac și chiar dacă este foarte zgomotos, este important să nu uităm că pădurea continuă să crească. Uneori, acest copac care cade îți oferă o mulțime de informații care ajută pădurea să continue să crească”, a ilustrat Stella poetic.

În timpul vacanței de vară, pădurea de la McLaren ar trebui să aibă suficient timp să crească. La urma urmei, ordinul de echipă a fost doar una dintr-o serie de probleme care au stat în calea portocaliilor papaya de a obține mai multe victorii în Formula 1 în ultimele luni. Altele au fost strategia sau starturile slabe ale lui Norris. Deși în prezent MCL38 pare a fi cea mai puternică mașină din pluton, echipa a sărbătorit doar două victorii cu ea în sezonul de Formula 1 de până acum.

Stella

Belgien-GP, Circuit de Spa-Francorchamps

01. Lewis Hamilton (GB), Mercedes, 1:19:57,566 h
02. Oscar Piastri (AUS), McLaren, +0,647 sec
03. Charles Leclerc (MC), Ferrari, +8,023
04. Max Verstappen (NL), Red Bull Racing, +8,700
05. Lando Norris (GB), McLaren, +9,324

06. Carlos Sainz (E), Ferrari, +19,269
07. Sergio Perez (MEX), Red Bull Racing, +42,669
08. Fernando Alonso (E), Aston Martin, +49,437
09. Esteban Ocon (F), Alpine, +52,026
10. Daniel Ricciardo (AUS), Racing Bulls, +54,400

11. Lance Stroll (CDN), Aston Martin, +1:02,485 min
12. Alex Albon (T), Williams, +1:03,125
13. Pierre Gasly (F), Alpine, +1:03,839
14. Kevin Magnussen (DK), Haas, +1:06,105
15. Valtteri Bottas (FIN), Sauber, +1:10,112

16. Yuki Tsunoda (J), Racing Bulls, +1:16,211
17. Logan Sargeant (USA), Williams, +1:25,531
18. Nico Hulkenberg (D), Haas, +1:28,307

Out:
Guanyu Zhou (RCH), Sauber, Hidraulică

Descalificat>
George Russell (GB), Mercedes (câștigător, mașină sub greutatea sa)

Stella

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss