More

    Latest Posts

    Steiner surprins că Haas a redus diferența față de mijlocul terenului la sfârșitul sezonului 2021

    Lui Gunther Steiner i s-a părut „foarte ciudat” că Haas a reușit să reducă diferența față de echipele de Formula 1 de la mijlocul terenului în etapele finale ale sezonului 2021.

    Haas a optat împotriva dezvoltării mașinii sale pentru anul trecut, astfel încât să se poată concentra pe pregătirea pentru noile reglementări tehnice care sosesc în 2022, crezând că au o oportunitate mai mare de a face un pas înainte și de a câștiga performanță.

    Echipa s-a aflat într-un an de tranziție în 2021 în care nu a reușit să marcheze niciun punct cu piloții începători Mick Schumacher și Nikita Mazepin, lăsând-o ultima în campionatul constructorilor.

    Dar ultimele trei curse ale sezonului i-au văzut pe Haas aproape de rivalii de mijloc Alfa Romeo și Williams în ceea ce privește ritmul total. Schumacher s-a calificat la două zecimi dintr-o secundă de o mașină Alfa Romeo atât în ​​Qatar, cât și în Abu Dhabi și a fost chiar la mai puțin de o zecime de Lance Stroll de la Aston Martin în calificările pentru cursa din Arabia Saudită.

    Șeful Haas F1, Steiner, a subliniat importanța menținerii echipei motivate în ciuda poziției sale necompetitive, dar a recunoscut că a fost surprins de câștigurile de la sfârșitul sezonului pe restul mijlocului terenului.

    „Ceea ce trebuie să urmărești este că oamenii nu se mulțumesc, se obișnuiesc și nu mai fac tot posibilul”, a spus Steiner.

    „Trebuie să le spun: „nu ați devenit proști sau răi, se va îmbunătăți, doar că mașina noastră nu este dezvoltată”. Răspunsul este prea simplu: dacă există un an în care nu faci nimic, aici ajungi.

    „Din nou, în ultimele două curse, nu mi-a venit să cred că eram doar la o zecime sau două distanță de capătul mijlocului terenului. Nu înțeleg cum cu o mașină care are aproape doi ani.”

    Întrebat dacă câștigurile s-au datorat parțial experienței în creștere a piloților săi, Steiner a simțit totuși că celelalte echipe ar fi trebuit să creeze un decalaj mai mare față de Haas prin dezvoltarea în 2021.

    guenther steiner team principa 1

    „Ceilalți ar fi trebuit să crească decalajul, și-au dezvoltat mașinile”, a spus Steiner.

    „Ultimele două curse au fost foarte ciudate pentru mine. În Arabia Saudită, unde turul este foarte lung, am fost doar cu o zecime și jumătate în urmă. Și ne-am luptat în cursă cu unul dintre piloţii Williams. Poate mergeau mai încet?

    „De îndată ce poți lupta pentru ceva, este un scenariu diferit, o atmosferă diferită, un mod diferit de a trăi.”

    Schumacher a reușit să lupte cu pilotul Williams, Nicholas Latifi, pe parcursul finalului sezonului din Abu Dhabi, ținându-l în urmă timp de 22 de tururi, înainte ca Latifi să se prăbușească și să declanșeze o mașină de siguranță.

    Schumacher a spus că progresul de la sfârșitul sezonului a fost „posibil” un rezultat al experienței sale în creștere, dar a considerat că echipa a găsit noi modalități de a configura mașina VF-21.

    „Noi, ca echipă, tocmai am găsit o modalitate diferită de a aborda weekendurile și de a aborda configurațiile”, a spus Schumacher.

    „Cred că tocmai am găsit ceea ce ne dorim de la mașină. Asta a fost doar ceva ce s-a arătat în ultimele săptămâni. Cred că ne-am perfecționat puțin.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss