Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Silverstone, F1 vine acasă, Marele Premiu al Marea Britania 2021 – Avancronica – Pirelli Report.

    Silverstone… Acasă pentru Formula 1, după ce Cupa EURO 2020 (desfășurată în 2021) nu a venit acasă, Formula vine din nou acasă. Un alt weekend de Formula 1 și încă un weekend de lupte acerbe între echipele din față. Mercedes AMG F1 își minimizează șansele împotriva Red Bull Racing (ca întotdeauna), iar Red Bull Racing spune că Silverstone s-ar putea potrivi RB16b mai puțin bine decât Austria. Așadar, va continua bătălia dintre Lewis Hamilton și Max Verstappen sau există o șansă exterioară pentru Lando Norris, care, ca Lewis, se luptă pe pământ pentru a se furișa cu victoria, în timp ce Max și Lewis sunt ocupați cu lupta.

    Silverstone

    De ce am ales aceste pneuri:

    • Istoria Formulei 1 se face la Silverstone în acest sfârșit de săptămână, cu Pirelli ca sponsor al titlului: pentru prima dată va avea loc calificări prin cursă de sprint la sâmbătă pentru a determina grila pentru marele premiu de duminică. Anvelopele nominalizate sunt aceleași cu Marele Premiu al Marii Britanii de anul trecut (care a fost prima cursă de curse consecutive de la Silverstone în 2020): C1 ca P Zero White HARD, C2 ca P Zero Galben MEDIUM și C3 ca P Zero Roșu SOFT. Cei mai duri compoziții din gama P Zero pentru Formula 1 au fost selectați datorită faimoaselor cerințe ale circuitului, care pune multă energie prin anvelope.
    • Alocările sunt diferite pentru weekend-urile care găzduiesc calificări prin cursă sprint. Vor exista 12 seturi de anvelope „Slick” P Zero (în loc de 13): două seturi de P Zero White HARD, patru seturi de P Zero Yellow MEDIUM și șase seturi de P Zero Red SOFT. În plus, până la șase seturi de produse ÏNTERMEDIATE” Cinturato Green și trei seturi de „FULL WET” Cinturato Blue – în caz de condiții meteorologice ploioase.
    • În calificarea de vineri, numai anvelopa SOFT poate fi utilizată, dar nu va exista nicio obligație de a începe marele premiu pe anvelopa cu care a fost stabilit cel mai rapid timp în Q2. În calificarea prin cursa de sprint de sâmbătă, piloții vor avea la dispoziție o alegere liberă a anvelopelor fără oprire obligatorie la boxe. Regulile de anvelope pentru marele premiu de duminică rămân neschimbate, cu excepția faptului că fiecare pilot are o alegere liberă a anvelopelor pentru start.
    • Noua construcție a anvelopelor din spate, care a fost testată în timpul antrenamentelor libere din Austria, își va face debutul în cursă la Silverstone. Aceste anvelope din spate, cu o structură mai robustă, dar fără greutate suplimentară și care încorporează unele dintre elementele deja planificate pentru anvelopele de 18 inci de anul viitor, vor fi utilizate de acum până la sfârșitul sezonului.

    Caracteristicile Pistei:

    Silverstone

    • Silverstone este renumit ca un circuit de mare viteză, de mare energie. Faimoasele viraje Maggots și Becketts impun, în special, forțe mari asupra anvelopelor, cauzate de un vârf de accelerație laterală mai mare de 5g, în timp ce piloții străbat complexul fără a se ridica piciorul.
    • Marele Premiu al Marii Britanii de anul trecut a fost câștigat printr-o strategie cu o singură oprire la boxe, trecând de la anvelope MEDIUM la HARD: aceeași tactică a fost selectată de toți cei trei clasați pe podium (deși Max Verstappen, pe locul doi, a făcut o a-doua oprire in ultima parte de cursa pentru anvelopele SOFT și a revendicat punct suplimentar pentru cea mai rapidă tură).

    Formula 2, La ce să te aștepți:

    A patra rundă a campionatului de Formula 2 are loc la Silverstone folosind anvelopele P Zero White HARD și P Zero Yellow MEDIUM: prima dată când această combinație (cea mai dură din gamă) este nominalizată în 2021. Selecția a fost făcută pentru a face față provocării mari prezentate de Silverstone: ca de obicei, piloții au la dispoziție șase seturi în total (patru hard-uri și două mediumuri) pentru weekend.

    Atât compușii de Formula 2 HARD, cât și cei MEDIUM sunt diferiți față de anul trecut, MEDIUM oferind o performanță ceva mai mare comparativ cu echivalentul său din 2020, în timp ce HARDul este mai rezistent. Deși Formula 1 introduce calificarea prin cursa de sprint în acest weekend, nu există modificări la Formula 2, care își menține formatul obișnuit cu trei curse introdus anul acesta.

    Silverstone

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

    „Există o mulțime de lucruri noi de așteptat cu nerăbdare în weekendul Silverstone: în primul rând introducerea calificărilor sprint pentru prima dintre cele trei curse din acest an, care va modifica complet dinamica și ritmul weekendului, precum și va avea un rol important efect asupra modului de utilizare a anvelopelor. Diferitele moduri în care echipele interpretează aceste noi reglementări și le valorifică vor fi fascinante de urmărit. Introducem, de asemenea, noua construcție a anvelopei spate, care a fost testată cu succes în Austria, cu feedback pozitiv.

    În ceea ce privește Silverstone în sine, acesta rămâne unul dintre cele mai mari teste ale anului pentru anvelope datorită tuturor virajelor rapide, ceea ce înseamnă că un anumit grad de gestionare a anvelopelor este întotdeauna esențial. Un alt factor cheie este, desigur, vremea britanică, care este foarte variabilă în această perioadă a anului. ”

    Silverstone

    Alte știri Pirelli:

    • Raliul Estoniei se desfășoară în același weekend cu Marele Premiu al Marii Britanii pe pietriș rapid și neted: un contrast marcat cu drumurile accidentate și rupte ale raliului Safari care a revenit luna trecută.
    • Cea mai recentă rundă a GT World Challenge a avut loc în Italia în urmă cu două săptămâni la Misano, Pirelli furnizând anvelope P Zero pentru concurenții GT3 și GT2.
    • Epic Pikes Peak Hillclimb din Colorado a fost câștigat de Robin Shute într-un prototip Wolf folosind anvelopele Pirelli’s P Zero Hillclimb: concepute pentru a oferi aderență instantanee chiar și la temperaturi scăzute.
    • Programul de testare a anvelopelor de Formula 1 de 18 inci de la Pirelli pentru 2022, a continuat după Marele Premiu al Austriei, cu două zile de testare la Red Bull Ring cu AlphaTauri. Pierre Gasly și Yuki Tsunoda au condus câte o zi fiecare.
    • După Silverstone, Red Bull (prima zi), Aston Martin și Haas (prima și a doua zi) vor rămâne pe pista pentru un alt test de pneuri de 18 inch în perioada 20-21 iulie.

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss