Latest Posts

Seidl – F1 nu are nevoie de comisari permanenți pentru decizii consistente

Vizualizări: 10421

Directorul echipei McLaren, Andreas Seidl, consideră că sistemul actual de administrare a curselor de Formula 1 este suficient pentru a oferi verdicte consistente fără a fi nevoie de comisari permanenți.

De mai multe ori în acest an, apelurile comisarilor au fost criticate pentru inconsecvența lor, cu verdicte diferite pentru incidente pe care piloţii le-au găsit a fi similare cu cele anterioare.

Decizia de a nu-l penaliza pe Max Verstappen pentru că l-a împins pe Lewis Hamilton de pe pistă în Brazilia l-a făcut pe pilotul McLaren, Lando Norris, să spună că pedeapsa sa pentru un incident foarte similar din Austria a fost nedreaptă.

La începutul acestui an, Fernando Alonso de la Alpine a fost, de asemenea, nemulțumit de consistența unora dintre deciziile luate în acest sezon, în special în ceea ce privește părăsirea pistei și câștigarea unui avantaj la începutul curselor.

Deși au existat unele apeluri pentru a utiliza comisari permanenți de-a lungul anilor, Seidl consideră că sistemul actual ar trebui să fie suficient pentru a avea decizii mai consecvente, deoarece comisarii verifică întotdeauna precedentele înainte de a efectua un apel.

„Ca să fiu sincer, părerea mea nu s-a schimbat în privința asta”, a spus Seidl.

„Nu cred că problema este de a avea comisari permanenți, să fiu sincer, pentru că, din câte am înțeles, ori de câte ori apare un caz, primul lucru pe care îl fac comisarii este să se întoarcă prin istoria cazurilor și să vadă precedente de curse și să verifice dacă este comparabil sau nu, pentru a încerca să fim consecvenți.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Seidl - F1 nu are nevoie de comisari permanenți pentru decizii consistente

„Înțeleg că după fiecare weekend de cursă, există o mulțime de schimburi între comisari pentru a ne asigura că toată lumea este la același nivel de informații și înțelege ce s-a întâmplat în detaliu.

„De aceea nu cred că aceasta este marea problemă, după părerea mea.

„Există un motiv pentru care mulți oameni au fost în favoarea unui sistem rotativ de comisari piloţi pentru a se asigura că nu au acumulat negativitate, de exemplu, față de o anumită echipă sau pilot și cred că este un punct bun. Nu cred că este cea mai mare problemă.

„Cu tehnologia modernă există un schimb permanent din partea tuturor celor implicați. Cred că acest schimb este necesar pentru a ne asigura că este consecvent între administratori implicați”, a declarat Seidl.

Directorul de curse Formula 1, Michael Masi, crede că un grup de comisari permanenți ar putea duce la o „prejudecată percepută” și consideră că orice organism de reglementare va fi mereu sub atac pentru deciziile lor, mai ales într-o luptă de campionat la fel de strânsă ca cea de anul acesta.

„Cred că veți găsi și au existat câteva cuvinte înțelepte despre cei care operau sub un panou permanent de comisari care credeau că există o părtinire percepută atunci când exista un comisar permanent și văd unii oameni dând din cap”, a spus Masi.

„Deci cred că administrarea pe care o avem acum, cu grupul de patru președinți pe care îl împărțim, grupul de comisaris piloţi și toate astea, felul în care toți președinții se întâlnesc în mod regulat.

„Cu fiecare sistem, trebuie să facem un pas înapoi și să ne amintim că este prima dată după mult timp, suntem într-o adevărată luptă de campionat între doi piloți uimitori, două echipe fantastice.

„Deci, indiferent dacă ești arbitru, ești un comisar al oricărui sport, asta face parte din rolul pe care îl îndeplinim și din perspectiva noastră, vor exista întotdeauna mici diferențe, dar la sfârșitul zilei, comisarii sunt acolo pentru a le face bine”.

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss