Latest Posts

Șeful Pramac este revoltat: Managerii Ducati au luat-o în glumă

Vizualizări: 3480

Pramac Racing trece de la partenerul de lungă durată Ducati la Yamaha pentru sezonul MotoGP 2025, motivele fiind de asemenea personale. Andrea Iannone va avea ocazia să facă un test pe M1?

Acordul pe șapte ani dintre Pramac și Yamaha a fost unul dintre subiectele de discuție la TT-ul olandez de la Assen de la sfârșitul săptămânii trecute. Șeful Pramac, Paolo Campinoti, a evitat în mod deliberat presa internațională și s-a ținut bine în spatele ecranelor mari din boxa sa în timpul sesiunilor importante.

Pramac

Într-o mică discuție cu jurnaliștii italieni, Campinoti și-a explicat dezamăgirea față de șefii Ducati și a oferit o perspectivă asupra lumii sale emoționale. Mai exact, el a fost îngrozit de comportamentul unor manageri Ducati atunci când pilotul de uzină Enea Bastianini l-a depășit pe Jorge Martin, speranța Pramac, în ultimul viraj de la Mugello.

“Au aplaudat, au sărbătorit ca și cum Jorge nu ar fi fost unul dintre piloții lor”, își amintește Campinoti supărat. Omul de afaceri de succes a continuat: “Am o lungă prietenie cu Gigi Dall’Igna. Dar când am văzut boxa Ducati la Mugello, au fost emoții incredibile. Bine, îl înțeleg pe Tardozzi – dar erau și Domenicali și Milicia. M-am întrebat de ce – Jorge este unul dintre piloții lor!”

Echipa Pramac Yamaha nu a desemnat încă un pilot pentru 2025, dar numele Andrea Iannone continuă să apară în acest context. După o interdicție de patru ani pentru dopaj, italianul concurează în acest sezon pentru echipa Go Eleven Ducati în Campionatul Mondial de Superbike și a urcat deja de două ori pe podium în primele douăsprezece curse ca pilot privat – în prezent ocupă locul șase în clasamentul general.

Pramac

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cu toate acestea, calul de război va împlini 35 de ani în august și a terminat de trei ori pe locul al treilea în clasa Moto2: în 2010, 2011 și 2012. Cel mai bun sezon al său în MotoGP a fost în 2015, când a obținut trei podiumuri cu Ducati și a terminat al cincilea în Campionatul Mondial. A pilotat pentru echipele de uzină Ducati, Suzuki și Aprilia.

Iannone a declarat în luna mai că nu face presiuni pentru a reveni în Campionatul Mondial MotoGP. “Dar am o șansă și mă voi uita la ea”, a spus Andrea.

“Vom încerca să organizăm un test și apoi vom vedea”, a confirmat Campinoti. “Cu Iannone mă întâlnești în inimă. Dar nu va fi ușor, MotoGP este acum un tanc de rechini. Acestea nu mai sunt vremurile lui”.

Până în prezent, nici Pramac Racing, nici Yamaha nu au făcut o anchetă la angajatorul lui Iannone, Go Eleven, care trebuie să-i dea undă verde pentru un eventual test pe M1. “Dacă i se permite să testeze depinde de Yamaha și de noi”, a declarat echipa italiană. “Suntem de părere că Andrea ar trebui să decidă dacă vrea să continue sau nu cu Ducati înainte de a testa Yamaha”.

Pramac

Rezultatele cursei MotoGP Assen:

1. Pecco Bagnaia (I), Ducati, 26 Ture in 40:07,214 min
2. Jorge Martin (E), Ducati, +3,676 sec
3. Enea Bastianini (I), Ducati, +7,073
4. Marc Marquez (E), Ducati, +7,868
5. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +8,299
6. Maverick Vinales* (E), Aprilia, +8,258
7. Brad Binder (ZA), KTM, +16,146

8. Alex Marquez (E), Ducati, +21,236
9. Raul Fernandez (E), Aprilia, +22,509
10. Franco Morbidelli (I), Ducati, +23,413
11. Jack Miller (AUS), KTM, +24,004
12. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +24,057
13. Johan Zarco (F), Honda, +42,767
14. Augusto Fernandez (E), KTM, +42,871

15. Miguel Oliveira (P), Aprilia, +44,429
16. Takaaki Nakagami (J), Honda, +46,246
17. Luca Marini (I), Honda, +1:10,937 min
– Pedro Acosta (E), KTM, 1 Tur înapoi
Joan Mir (E), Honda, 20 Ture înapoi
– Marco Bezzechi (I), Ducati, 21 Ture înapoi
Alex Rins (E) Yamaha, 26 Ture înapoi

Rezultate MotoGP Sprint Assen:

1. Pecco Bagnaia (I), Ducati, 13 Ture in 19:59,090 min
2. Jorge Martin (E), Ducati, +2,355 sec
3. Maverick Vinales (E), Aprilia, +4,103
4. Enea Bastianini (I), Ducati, +6,377
5. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +8,869
6. Brad Binder (ZA), KTM, +9,727
7. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +10,828

8. Alex Marquez (E), Ducati, +13,196
9. Franco Morbidelli (I), Ducati, +13,560
10. Pedro Acosta (E), KTM, +15,972
11. Marco Bezzecchi (I), Ducati, +16,036
12. Miguel Oliveira (P), Aprilia, +16,082
13. Jack Miller (AUS), KTM, +18,739
14. Joan Mir (E), Honda, +21,791

15. Augusto Fernandez (E), KTM, +22,450
16. Johann Zarco (F), Honda, +23,690
17. Raul Fernandez (E), Aprilia, +24,430
18. Takaaki Nakagami (J), Honda, +29,568
19. Alex Rins (E), Yamaha, +1:23,553 min

Aleix Espargaro (E), Aprilia, 1 Tur înapoi
– Lorenzo Savadori (I), Aprilia, 9 Ture înapoi
Luca Marini (I), Honda, 9 Ture înapoi
Marc Marquez (E), Ducati, 12 Ture înapoi

Pramac

Clasamentul Campionatului Mondial după 16 din 42 de curse:

1. Martin, 200 Puncte. 2. Bagnaia 190. 3. Marc Marquez 149. 4. Bastianini 136. 5. Vinales 117. 6. Acosta 101. 7. Binder 98. 8. Di Giannantonio 90 9. Aleix Espargaro 82. 10. Alex Marquez 61. 11. Bezzecchi 45. 12. Raul Fernandez 15 13. Quartararo 35. 14. Morbidelli 32. 15. Miller 31. 16. Oliveira 32. 17. Augusto Fernandez 15. 18. Mir 13. 19. Zarco 12. 20. Rins 8. 21. Nakagami 8. 22. Pedrosa 7.

Campionatul Mondial al Constructorilor:
1. Ducati, 278 Punkte. 2. Aprilia 155. 3. KTM 153. 4. Yamaha 43. 5. Honda 22.

Clasamentul Campionatului Mondial pe echipe:
1. Ducati Lenovo Team, 326 Punkte. 2. Prima Pramac Racing 238. 3. Gresini Racing MotoGP 210. 4. Aprilia Racing 199. 5. Pertamina Enduro VR46 Racing Team 1135. 6. Red Bull KTM Factory Racing 130. 7. Red Bull GASGAS Tech3 116. 8. Trackhouse Racing 71. 9. Monster Energy Yamaha MotoGP 47. 10. LCR Honda 20. 11. Repsol Honda 13.

Pramac

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss