More

    Latest Posts

    Șeful Mercedes HPP explică de ce trecerea la combustibilul E10 a cerut modificarea unității de putere

    Regulile din 2022 nu doar revizuiesc filosofia aerodinamică a mașinilor de Formula 1, ci și unitățile de putere suferă o schimbare semnificativă în acest an. Iar Hywel Thomas, directorul general al Mercedes High Performance Powertrains, a explicat exact de ce campionii constructorilor au muncit la fel de mult pe partea de motor în timpul iernii.

    Cel mai recent dintr-o serie de videoclipuri informative ale Mercedes îl vede pe Thomas, care a preluat locul lui Andy Cowell în 2020, să se așeze și să vorbească despre schimbările majore care vor veni la unitățile de putere în 2022. Aceste modificări includ implementarea combustibilului E10 – cuprinzând 10% etanol, care va reduce emisiile de CO2 în ansamblu – și o înghețare a dezvoltării performanței pentru unitatea de putere de la 1 martie.

    „Ceea ce avem cu noua mașină este oportunitatea de a arunca o privire fundamentală asupra lucrurilor și, în anumite privințe, asta ne oferă mai multe oportunități și stârnește entuziasmul și stârnește și mai mult imaginația inginerilor pentru a face o instalarea grozavă”, a spus Thomas.

    Mercedes

    „Modificarea bioconținutului fiind etanol, ceea ce înseamnă că motorul va reacționa ușor diferit la combustibil. De unele zone ale performanței suntem cu adevărat mulțumiți, iar alte domenii… sincer, suntem mai puțin fericiți. „Ceea ce trebuie să facem este să schimbăm combustibilul acolo unde putem și să schimbăm hardware-ul PU acolo unde putem, pentru a maximiza efectul lucrurilor care ne plac și a minimiza efectul lucrurilor pe care nu le place”, a explicat șeful producătorilor de motoare din Brixworth.

    „Schimbarea din acest an pentru a trece la E10 este probabil cea mai mare modificare a reglementărilor pe care am avut-o din 2014. Deci, a fost o întreprindere considerabilă să ne asigurăm că am dezvoltat cu adevărat acel combustibil și… nu ar trebui subestimat cât de mult a durat”, a afirmat el.

    Înghețarea motorului menționată mai sus, combinată cu modificările aerodinamice, înseamnă că Mercedes HPP (și desigur producătorii rivali Renault, Ferrari și Red Bull Powertrains) trebuie să-și reambaleze unitățile de putere pentru a se potrivi noilor mașini.

    Mercedes

    „Întrucât 2022 are un șasiu complet nou… Există zone ale mașinii care vor fi foarte sensibile la timpul pe tur și există alte zone ale mașinii care sunt mai puțin sensibile. Ceea ce încercăm să facem pe PU este să ne asigurăm că stăm cât mai departe posibil de zonele sensibile pentru a oferi cât mai multă flexibilitate posibil pentru proiectanții de mașini și să ambalăm părți ale PU în zonele în care există mai putina sensibilitate.

    „Ceea ce înseamnă asta este să lucrăm mână în mănușă cu departamentul de șasiu, cu toți acești ingineri, pentru a ne asigura că PU se potrivește exact acolo unde trebuie, pentru a ne asigura că putem realiza cel mai rapid pachet general”, a spus Thomas. „Așadar, cu noul combustibil, cu înghețarea performanței PU de-a lungul sezonului și cu întreaga mașină nouă, cu noua aerodinamică și cu montarea PU în ea, există o provocare uriașă pentru toți cei implicați, în special pentru cei din HPP”, a conchis el.

    Vom vedea dovada eforturilor Mercedes pe pistă la Barcelona în perioada 23-25 ​​februarie – după ce și-au lansat mașina W13 pe 18 februarie – deoarece își propun să obțină un campionat record al constructorilor consecutiv în acest sezon.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!

    Sursa: Formula 1

    Photocredit: Formula 1


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss