More

    Latest Posts

    Scuderia Ferrari apără strategia utilizată în Franța.

    Scuderia Ferrari și-a apărat apelurile de strategie în Marele Premiu al Franței din Formula 1, în ciuda mesajelor radio care păreau să sugereze că nu știa ce să facă.

    Cu Charles Leclerc eliminat din cursă la începutul cursei în urma accidentului său, speranțele s-au bazat pe faptul că Carlos Sainz a plecat cât mai departe în față, după ce a plecat din ultima linie din cauza unei penalizări la motor. După ce a pornit cu pneul HARD alternativ față de cei din față plutonului, pilotul spaniol a fost trecut pe MEDIUM în timpul perioadei de safety car a lui Charles Leclerc – lăsându-i o misiune dificilă pentru a ajunge la final.

    Ferrari, Strategi

    Dar, în timp ce a progresat rapid și în cele din urmă s-a tras în fața lui Sergio Perez de la Red Bull Racing pentru un loc pe podium, Scuderia Ferrari i-a transmis mai multe mesaje radio care sugerau că își schimbă strategia din mers. Aceste conversații au dat impresia că Scuderia Ferrari nu a fost suficient de hotărâtă în ceea ce dorea să facă. Indecizia sa în trecut s-a dovedit costisitoare, cum ar fi atunci când Charles Leclerc a pierdut o victorie aproape sigură la GP-ul de la Monaco după ce a fost subminat de Sergio Perez.

    În cele din urmă, după ce Carlos Sainz a intrat la boxe, ceea ce l-a coborât mult în clasament, până pe locul 9 și fără speranța de a reveni pe podium, a ajuns pe locul 5 și s-a întrebat de ce nu au continuat până la final. Cu toate acestea, șeful echipei Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, nu are nicio îndoială că decizia de strategie a echipei sale a fost cea corectă – bazându-se atât pe degradarea pneurilor de care suferea, cât și pe faptul că avea o penalizare de cinci secunde pentru o lansare nesigură de la oprirea timpurie la boxe.

    „Cred că, în ceea ce privește alegerea pe care am făcut-o, a fost cea potrivită și corectă”, a declarat Mattia Binotto, întrebat de presa ce părere are despre apelurile de strategie. „Cred că Carlos, din cockpit, nu a avut toate informațiile, așa că pentru el a fost dificil să judece. Dar, fără îndoială, cred că am făcut alegerea corectă. În primul rând, am încercat să îi prelungim stintul cât mai mult posibil pentru a avea cea mai bună potrivire cu durata de viață a pneurilor, pentru a ne asigura că cel puțin nu depășim”.

    Ferrari, Strategi

    „Dar imediat ce am primit toate informațiile, care erau necesare, ne-am dat seama că nu exista suficientă viață a pneurilor pentru a merge până la finalul cursei. La fel de simplu ca asta. Să rămânem în afara cursei ar fi fost un risc în ceea ce privește siguranța și fiabilitatea în ceea ce privește durata de viață a pneurilor. Așa că a trebuit să ne oprim. Mai mult decât atât, cred că ritmul lui Carlos nu ar fi fost suficient pentru a deschide un decalaj mai mare de cinci secunde față de Sergio Perez și George Russell, cumva, pentru a acoperi cele cinci secunde de penalizare”.

    „Așa că a fost corect să ne oprim. De asemenea, făcând acest lucru am avut cel mai rapid tur al cursei, ceea ce a fost totuși un punct, un punct important pentru echipă și pentru Carlos”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss