Latest Posts

Schimbarea tehnologică care a transformat Mercedes în Singapore

Vizualizări: 17924

Primul triumf Mercedes în Marele Premiu al Singapore a fost în mare parte datorită conducerii “fenomenale” a lui Lewis Hamilton, însă o schimbare ascunsă pe mașina sa, pe care o putem dezvălui, ar fi putut fi cheia pentru a-l ajuta să obțină rezultatele strălucitoare din acest weekend trecut.

În timp ce rivalul Ferrari avea uneori o mașină rapidă, era clar că managementul anvelopei – una din slăbiciunile Mercedes din trecut – sa transformat într-o forță în jurul circuitului Marina Bay.

Analiza tururilor de calificare a arătat că Mercedes a fost mai bun decât Ferrari pentru a preveni supraîncălzirea anvelopei în sectorul final, câștigând timp crucial.

Și în cursa, Hamilton a reușit să-și păstreze anvelopele în viață mai mult decât ar fi plăcut Sebastian Vettel în prima stintul și apoi a reușit să creeze distanță între ele în al doilea.

Pasul inainte de la Mercedes in extragerea mai mult de anvelope – in special de la spate – a fost aproape sigur sustinuta de un nou tip de tambur roata spate pe care echipa a folosit-o pentru prima data.

Schimbarea tehnologică care a transformat Mercedes în Singapore

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Ce sa schimbat Mercedes?
Abia după ce au fost dezvăluite mașinile pe grilă, a fost văzut pentru prima oară un design inovator al tamburului de roată nou, după cum arată această imagine exclusivă de la Giorgio Piola.

Noile tobe de roată din fibră de carbon (văzute mai sus) au canale de răcire diferite și, mai important, o formă concavă adâncă – foarte diferită de cea utilizată anterior (vezi mai jos).

Schimbarea tehnologică care a transformat Mercedes în Singapore

Vechea versiune Mercedes este foarte asemănătoare cu celelalte echipe, inclusiv Ferrari (vezi mai jos).

Schimbarea tehnologică care a transformat Mercedes în Singapore

Forma concavă ajută la crearea unei mici camere de aer în interiorul peretelui jantei, astfel încât atunci când se rotește la viteză, este posibil să se extragă mai multă căldură din pneu – și, prin urmare, să se prevină supraîncălzirea.

Această nouă idee concavă aproape sigur a fost concepută pentru a lucra cu jantele radicale noi pe care Mercedes le-a folosit pentru prima dată la Grand Prix-ul belgian.

Schimbarea tehnologică care a transformat Mercedes în Singapore

Intenția nervurii “dinților” este de a ajuta la creșterea suprafeței jantei, astfel încât să existe o eficiență mai mare a răcirii.

Ce impact au avut modificările?
Modificarea conceptului hubului de roți ar fi fost suficientă pentru a schimba caracteristicile termice ale comportării cauciucului său și pentru a transforma ritmul W09 într-un loc unde piloții s-au luptat pentru a opri supraîncălzirea anvelopei.

Într-adevăr, înainte de week-end, șeful ingineriei Mercedes, Aldo Costa, a dezvăluit că unul dintre principalele focare pentru echipă în ultimele săptămâni a fost capabilitate de a-și controla temperaturile de cauciucuri din spate.

Sa observat de mai multe ori că Mercedes a scos adesea încălzitoarele din spate ale anvelopei mai devreme decât fronturile, în încercarea de a ajuta la atenuarea a ceea ce era o problemă.

Vorbind despre masina, Costa a spus: “Noi credem ca comportamentul in curbe, in general, este punctul nostru de forta, in timp ce in managementul temperaturii anvelopelor din spate lucram din greu.

“Intenționăm să facem progrese în Singapore, unde vom avea unele modificări pentru acest lucru și, prin urmare, facem progrese în ceea ce privește noi înșine, dar nu pot spune dacă va fi de ajuns”.

Judecând după spectacolul din Singapore, unde, să ne reamintim, Valtteri Bottas sa calificat, de asemenea, mai bine decât Kimi Raikkonen, cu siguranță că părea suficient.

Photocredit: Motorsport Images

Technical Drawings: Giorgio Piola

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss